• die 's avonds zijn Quizlet een paar keer moet vergroten om alles zonder moeite te kunnen lezen? :Y) Misschien ligt het eraan dat ik nu de hele dag achter mijn boeken heb gezeten met mijn bril op foei Manon en dat daardoor mijn ogen meer moe zijn. Of misschien komt het omdat ik over het algemeen nu moe ben 's avonds door het studeren. Maar ik merk in ieder geval op dat ik de laatste paar dagen mijn Q groter heb moeten zetten om alles makkelijk te kunnen zien.

    En wat zijn jullie brilglazen sterken? De mijn is -3.00 rechts en -2.50 en + of - 1 cilinder links.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb altijd mijn Quizlet op 175% ingezoomd staan, omdat alles anders zo klein is.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 21:24 ]

    Nee, je bent niet de enige :'). Zodra mijn ogen moe worden moet ik het ook vergroten. En ik heb nog wel eens een groot beeldscherm...
    Btw: Ik heb een bril of lenzen. Ik heb een cilinder afwijking van -1,5 of zo iets. Met mijn lenzen is het s'avonds echt lastig om te lezen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 21:46 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Misschien een suggestie om dit standaard vanuit de site te doen? Ik zie dat veel mensen er hiervan last hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het lettertype op Q standaard net iets te klein om prettig te kunnen lezen. Dat is nog een overblijfsel van het vorige design, volgens mij, waarin de tekst een heel klein beetje groter was, dus toen we overstapten had ik Q altijd op één ctrl en + groter dan 0% zoom staan (geen flauw idee hoeveel procent dat dan is, haha) en dat is vervolgens altijd zo gebleven. (krul)

    Ik heb geen bril, trouwens!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vind ik ook!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geen idee, ik houd het scherm eigenlijk altijd op standaard.
    En links draag ik -6 en rechts -5,75 :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb -2 aan beide ogen, maar geen probleem om het scherm te lezen (: Ik zit dicht genoeg, en van dichtbij zijn mijn ogen juist beter dan gemiddeld (':
    Voor mij moet niets aangepast worden, maar als er zo veel mensen last van hebben, dan ga ik er ook niet over zeuren moest het eventueel wel gebeuren.


    Mhm?

    Square schreef:
    Ik vind het lettertype op Q standaard net iets te klein om prettig te kunnen lezen. Dat is nog een overblijfsel van het vorige design, volgens mij, waarin de tekst een heel klein beetje groter was, dus toen we overstapten had ik Q altijd op één ctrl en + groter dan 0% zoom staan (geen flauw idee hoeveel procent dat dan is, haha) en dat is vervolgens altijd zo gebleven. (krul)

    Ik heb geen bril, trouwens!


    Maar wat, je kunt gewoon zien zonder bril? Hoe voelt het om uitverkoren te zijn, om een superpower te hebben? De wereld onbevooroordeeld te bekijken, zonder vetvlekken en ander vuil?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inderdaad, als ik moe ben 's avonds is het lettertype vrij tot zeer lastig om te lezen, maar op de mobiel vind ik het nog wel prettig.

    Ik heb -1.5 en -5.5 btw.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    In de periode na mijn hersenschudding had ik hier wel last van, ja. Maar de laatste tijd zoom ik eigenlijk nooit meer in. Lees sinds die hersenschudding ook niet echt verhalen meer...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik enkel de mobiele versie, en dan houd ik mijn iPod gewoon dicht genoeg als ik geen bril op heb, maar als ik mijn laptop gebruik, moet ik echt wel mijn bril opzetten. Ik heb dan ook -5.5 en -6.5 :3.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:51 ]


    <3

    Bij het 'gewone' lettertype heb ik er geen problemen mee, maar met times bijvoorbeeld wordt het erg klein en verhalen daarin vergroot ik wel altijd. Ik heb geen bril :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zit nu eigenlijk altijd met mijn mobiel op Quizlet, dan is lettergrootte groot genoeg. Maar als ik op Quizlet zit hou ik mij aan 100% soms als ik meer overzicht wil 90%. Anders word het rommelig en kan ik niet vinden waar ik ben.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.


    Ik heb Q juist uitgezoomd staan :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb ongeveer -3,5 aan beide ogen, en een cilinder van -1 ofzo. Geen idee. Ik vergroot het lettertype meestal niet.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.