• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    CONNOR FUCKING FRANTA I STG


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    CONNOR FUCKING FRANTA I STG


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Amica schreef:
    Ik ben zo zielig eigenlijk.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dean Moriarty, please take me away.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is het oke dat ik me klote voel omdat, mensen me dood toe wensen, ik te dik wordt genoemd, iemand zegt dat niemand me mag en iedereen me vervelend vindt, en dat ik met een pen in m'n hand tegen een nogal populair meisje werd aangeduwd en ze nu een streep heeft in haar Adidas shirt van idk heel veel geld. Yes misschien moet ik toch maar eens hun wens vervullen. OhJa niet te vergeten alleen omdat ik gay ben. Dat mag blijkbaar niet. Ik wil zo graag in die andere klas waar mijn vrienden inzitten, ik hou dIt echt niet meer vol.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 20:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben ik het überhaupt waard.


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Ben ik het überhaupt waard.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben nog steeds in tranen holy fucking shit Connor


    take me back to the basics and the simple life

    Maybe I really should end this, I just don't know what to do anymore. I really don't. Ik weet het niet meer, wat moet ik anders doen. Ik heb geen zelfrespect meer hierdoor, thuis accepteren ze me niet en op school ook niet. Het spijt me dat ik zo ben, ik wil ook gewoon normaal zijn. Echt maar het lukt niet, ik kan het niet en ik weet dat ik dood moet maar het is lastig om die stap te nemen i'm so sorry everyone. Ik wil niet mensen lastig vallen Door maar een stap in een klas lokaal te zetten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 21:02 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Maybe I really should end this, I just don't know what to do anymore. I really don't

    No. You told me to be strong after everything, you should too hon. Please.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    No. You told me to be strong after everything, you should too hon. Please.

    ik kan het niet meer, ik word er al de hele tijd mee lastig te gevallen. Ik wil niet als manwijf of pot bekend staan. Ik ben Famke niet die vieze pot, maar niemand anders denkt zo. Idk misschien kan ik het toch niet aan.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    ik kan het niet meer, ik word er al de hele tijd mee lastig te gevallen. Ik wil niet als manwijf of pot bekend staan. Ik ben Famke niet die vieze pot, maar niemand anders denkt zo. Idk misschien kan ik het toch niet aan.

    Kun je wel lieverd. En bekijk het zo: zij zijn gewoon super kinderachtig als ze dit doen. Het is 2017; homoseksualiteit, biseksualiteit en het hele LGBTQ is gewoon iets waar de wereld aan moet wennen. Jammer genoeg zijn er alsnog van die klootzakken die dit niet accepteren. Maar je bent niet raar. je bent famke en je bent hoe je bent. Je kan daar niks aan veranderen; ik weet dat ik dit niet zou moeten zeggen sinds ik er zelf meer dan last van heb, maar please; niets doen waar je later spijt van gaat krijgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo, hoe gebruiken mensen banners bij stories? Ik zie ze overal worden aangevraagd, maar ik heb ze nooit gezien bij een story. Please help me out?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ^ in hoofdstukken van de story
    dan zetten users ze gewoonlijk als hoofdstukafbeelding


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    No_Maj schreef:
    Hallo, hoe gebruiken mensen banners bij stories? Ik zie ze overal worden aangevraagd, maar ik heb ze nooit gezien bij een story. Please help me out?

    Vaak boven hoofdstukken, toch? Als zeg maar een 'plaatje' die je dan kan instellen. Zo gebruikte ik ze tenminste altijd.


    — Inner peace, it's hard to find. —