• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Kun je wel lieverd. En bekijk het zo: zij zijn gewoon super kinderachtig als ze dit doen. Het is 2017; homoseksualiteit, biseksualiteit en het hele LGBTQ is gewoon iets waar de wereld aan moet wennen. Jammer genoeg zijn er alsnog van die klootzakken die dit niet accepteren. Maar je bent niet raar. je bent famke en je bent hoe je bent. Je kan daar niks aan veranderen; ik weet dat ik dit niet zou moeten zeggen sinds ik er zelf meer dan last van heb, maar please; niets doen waar je later spijt van gaat krijgen.

    Ja maar het is niet 1 of 2 personen, het is net zoals vorig jaar weer een hele groep die simpel zeggen "Maak jezelf van kanten, je hoort niet in deze maatschappij" and again and again and again en mensen hebben echt last van mij. Ik geen idee hoe het Is om op een school te zitten waar dit geaccepteerd wordt. Een vriend van mij Is homo en kreeg berichten via Facebook dat hij dood moest, hij werd opgebeld dat hij zichzelf van kanten moest maken. Ik wil gewoon dat het stopt. Je Had paarse vrijdag alleen een paar leraren kwamen in het paars en zelf een leraar Had uit protest de versieringen weggehaald. Er lagen kapotte paarse bandjes Door de gangen en het was gewoon verschrikkelijk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    ^ in hoofdstukken van de story
    dan zetten users ze gewoonlijk als hoofdstukafbeelding


    Plisetsky schreef:
    (...)
    Vaak boven hoofdstukken, toch? Als zeg maar een 'plaatje' die je dan kan instellen. Zo gebruikte ik ze tenminste altijd.


    Dankjewel. Mijn raadsel is opgelost!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik ben het huis uitgelopen en ben meer dan een uur weg geweest aka in de koud ergens op een pleintje als een zombie voor me uit zitten staren terwijl mensen langsliepen en zeiden dat het veel te koud was zo buiten te zitten but i dont give a shit anymore kom ik terug thuis en wist je niet eens dat ik weg was


    random people give more shit about me than you do :') ik had gewoon niet meer terug moeten komen lol


    ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen
    gewoon doodgaan of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Victuuri schreef:
    (...)
    Ja maar het is niet 1 of 2 personen, het is net zoals vorig jaar weer een hele groep die simpel zeggen "Maak jezelf van kanten, je hoort niet in deze maatschappij" and again and again and again en mensen hebben echt last van mij. Ik geen idee hoe het Is om op een school te zitten waar dit geaccepteerd wordt. Een vriend van mij Is homo en kreeg berichten via Facebook dat hij dood moest, hij werd opgebeld dat hij zichzelf van kanten moest maken. Ik wil gewoon dat het stopt. Je Had paarse vrijdag alleen een paar leraren kwamen in het paars en zelf een leraar Had uit protest de versieringen weggehaald. Er lagen kapotte paarse bandjes Door de gangen en het was gewoon verschrikkelijk

    Kijk: Ik kom uit een heel accepterende familie, plus ik zit op een school waar het wordt geaccepteerd behalve door een aantal mensen, dus ik weet weer niet hoe dit is voor jou, maar laat je niet stangen door zulke mensen. Je hebt al eerder tegen mij gezegd dat de plaats waar jij leeft nogal ouderwets is in die zin - maar dit betekend niet dat heel de wereld jou, en mensen zoals jou, haat. Misschien heb ik het voordeel dat ik dichtbij een van de grootste steden in Nederland op school dit, maar ik zit zelf ook in een nogal boeren dorp waar ik genoeg mensen heb die niets van mensen zoals ons wilt weten. Ik kan me enkel indenken dat dit super moeilijk voor jou moet zijn, maar laat je niet op de kop zitten door mensen zoals dat, want je verdient beter en denk hieraan: het zal niet altijd zo slecht blijven. --> dit komt van een van de meest negatieve mensen op heel aarde af. Moi. Op een dag, dan zul je zien, dat jij met kop en schouders boven die mensen uit zal staan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Asker schreef:
    qing
    you're wonderful

    Hmpf

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 22:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik doe mijn best en dit krijg ik terug? lmao stik der in.

    + Nooooooooooooooo mijn internet viel weg en ik deed dus dat dino spelletje en ik was zo ver en toen kwam mijn internet weer terug en noooooo :c

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 21:35 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh well.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is er überhaupt iets wat ik toevoeg? Nope nothing dus het zal niet veel uit maken een leven zonder een famke.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Asker schreef:
    (...)


    thanks mehri, you're so sweet <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uch ik moet echt op mensen gaan reageren maar ik ben te lui ;c .


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I'm disgusting


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Of je verandert gewoon eens iets aan je houding en je kijk op dingen in plaats van telkens door te drammen en te zeuren. Ik heb je al zovaak advies gegeven en naar je geluisterd. I give up. Sommige mensen veranderen niet, blijkt wel. Of wíllen niet veranderen.
    /
    Ik ben benieuwd wat ik ga doen deze zomervakantie... ik weet nog niet wat ik wil... hm

    Kinderachtig, Red. Heel kinderachtig en onverstandig.


    Happy Birthday my Potter!

    Hmpf

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 22:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt