• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    kids, match your shoes with your bag or jacket
    #artoftheday

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 9:45 ]

    Dat moment dat je docent je vraagt of je niet met de bus kan komen... Mevrouw, ik moet helemaal vanuit de zaanstreek komen waar nog steeds stroomstoring is. Als ik nu op de bus stap, ben ik pas na 13:00 in Utrecht, files nog niet eens meegerekend, want raad is: alle wegen staan potdicht omdat iedereen nu de auto pakt. Al met al ga ik dus never nooit voor 13:00 in Utrecht geraken. Bovendien geeft NS nog steeds aan dat de treinen niet rijden, dus hoe de fuck is dit dan grijs gebied?


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen zijn zo irritant holy shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaha van die mensen die weten dat er een megastoring bij NS is en dan heel koppig toch naar het station gaan, om vervolgens te gaan klagen dat de treinen niet rijden. Wauw.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oké, dit is heel bijzonder. Er rijden in Noord Holland bijna geen treinen door de storing. Like serieus vrijwel niks rijdt en toch heeft iemand het voor elkaar gekregen voor een trein te springen. Hoe dan? Ik ben stomverbaasd.


    Happy Birthday my Potter!

    Don't wake me up,
    I'm trying to be patient,
    Why should I leave?
    I don't want to see the sun today

    But it's up,
    I'm awake,
    But I'm vacant
    I need reprieved,
    Cause I'm sleeping my life away


    This ain't no place for no better man.

    Goldstein schreef:
    Oké, dit is heel bijzonder. Er rijden in Noord Holland bijna geen treinen door de storing. Like serieus vrijwel niks rijdt en toch heeft iemand het voor elkaar gekregen voor een trein te springen. Hoe dan? Ik ben stomverbaasd.


    ikr

    Ik vraag me dan af: als ik die persoon was en ik zou, waarschijnlijk na heel lang piekeren, de knoop hebben doorgehakt om een eind aan mijn leven te maken. Preciés op die dag rijden er in de hele provincie vrijwel geen treinen. Zou je dan niet iets hebben van 'goh, misschien is dit wel een teken'?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    ikr

    Ik vraag me dan af: als ik die persoon was en ik zou, waarschijnlijk na heel lang piekeren, de knoop hebben doorgehakt om een eind aan mijn leven te maken. Preciés op die dag rijden er in de hele provincie vrijwel geen treinen. Zou je dan niet iets hebben van 'goh, misschien is dit wel een teken'?


    Jap. Maar dit persoon was blijkbaar heel vastbesloten :/


    Happy Birthday my Potter!

    Hoezo is de klas zó stil? Je hoort serieus alleen maar de afzuigkap. Niet normaal xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Renewed energy. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben jaloers op mensen die geen bh hoeven te dragen als ze daar geen zin in hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word niet blij van het feit dat woensdag om half negen of zo die man komt die de wc vlak naast mijn kamer gaat leegbreken en vervolgens vermoedelijk mijn kamer in moet voor leidingen waarvoor ik mijn hele kast leeg mag halen en dan mogelijk mijn kamer stoffig of vies maakt en ook nog eens voortdurend tegenover onze badkamer zit te werken waar mijn briljante ouders een soort matglazen deur in hebben gezet die weliswaar heel mooi is maar waar je nog wel heel vaagjes vormen doorheen kunt zien wat tbh al een beetje te veel is voor mijn socially awkward ass met een random bouwvakker in de buurt zelfs al weet ik ook best wel dat hij niet komt om naar mijn vlekkerige vorm te staren als ik me afdroog MAAR TOCH


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga echt niks binnenkrijgen door de stress. :') Kan het 16u30 zijn please. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit gaat te sloom D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Goldstein schreef:
    Oké, dit is heel bijzonder. Er rijden in Noord Holland bijna geen treinen door de storing. Like serieus vrijwel niks rijdt en toch heeft iemand het voor elkaar gekregen voor een trein te springen. Hoe dan? Ik ben stomverbaasd.


    Ja, ik hoorde het van mijn ouders. Heel raar, though.

    // dat was her #1

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 11:51 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.