• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Wij hebben nog 15 min les en nog 5 groepjes moeten presenteren. Hoe willen ze dan doen???


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kan vandaag niet naar school, ach ja, kutNS


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *wacht nog steeds tot er een trein gaat*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dingen die ik mensen uit ervaring van de afgelopen twee dagen kan afraden:
    - een pilotaflevering kijken van een nieuwe show die best onschuldig lijkt tot er in de laatste minuut iemands ogen uit zijn oogkassen worden gerukt en voor iemand anders op tafel neergelegd en vervolgens proberen te gaan slapen
    - een documentaire kijken over dat 9/11 een inside job was en regeringen regelmatig hun eigen mensen om zeep helpen en er voorbereidingen worden getroffen voor wereldoverheersing waarbij het lijkt alsof ze nog best een goed punt hebben om twee uur 's nachts, en dán proberen te gaan slapen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pickett schreef:
    *wacht nog steeds tot er een trein gaat*

    Kan je lang wachten :'D Hopelijk gaan die van jou weer een keertje!
    Wat een drama die NS, ben wel heel blij dat die bommelding in utrecht nep bleek te zijn...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat is een open-deurenbeleid in een studentenhuis nou weer


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, dit klotewerk heb ik in ieder geval af. Nu heb ik nog een week om die andere shit af te maken en voor te bereiden. *O**O**O**O**O**O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Vanmiddag lekker met de spuitbussen aan de slag. Én met Beauty gaan wandelen. En dan hopelijk een mooie foto schieten en die dan lekker opsturen naar RTL, wie weet komt de foto dan wel op het nieuws met het weerbericht ghehe. Zou best wel heel leuk zijn. c:
    En dan nog accordeon spelen. Chocola vreten. Wordt een goede dag. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eledhel schreef:
    (...)
    Kan je lang wachten :'D Hopelijk gaan die van jou weer een keertje!
    Wat een drama die NS, ben wel heel blij dat die bommelding in utrecht nep bleek te zijn...

    Haha neh ik denk niet dat ze vandaag nog gaan haha. Ik moet naar Amsterdam namelijk :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    waarom heb ik een ding voor goedverzorgde mannen. als in nette hipster haren nette pakken
    neem als voorbeeld Nathan Prescott 😂

    natuurlijk. ik ben weer eens veel te vroeg. zweet me kapot, loopneus én nog tien minuten wachten in de kou. woehoe.

    Ik moet deze animatie vandaag afmaken maar ik heb echt 0% zin en energie en het liefst ga ik op de bank liggen en series kijken.
    Zo gedemotiveerd vandaag, wauw.

    Ik: ik ga geen dingen meer doen die ik alleen doe omdat ik me anders schuldig zou voelen
    Ik: *doet dingen die ik alleen doe omdat ik me anders schuldig voel niet meer*
    Ik: hoe kan het dat ik me schuldig voel??


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ah well, at least I tried.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké, dat is duidelijk hahaha. Je faalt weer eens Anna. Hoe denk je ooit iets voor elkaar te krijgen als je alles maar half kunt.


    Happy Birthday my Potter!