• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Huh, wat, hoe. Hoe de fuck heeft mijn vriend zijn steamaccount aan het mijne gekoppeld? Hoe o.o
    Nu kan ik al zijn spellen spelen. WTF?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Royal blood <3

    //

    Lmao, ik ben nog steeds te bang om het hoofdstuk te activeren. Fucking insecurities.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 17:25 ]


    This ain't no place for no better man.

    Personen die heel internet onder spammen met haat tegen de NS maar niet even kunnen bedenken dat de NS niets tegen een stroomstoring van een ander bedrijf kan doen. :W


    Hanscom schreef:
    Personen die heel internet onder spammen met haat tegen de NS maar niet even kunnen bedenken dat de NS niets tegen een stroomstoring van een ander bedrijf kan doen. :W


    Doet me denken aan:
    Personen die boos worden op de kassierster omdat niet alles in de solden staat, ook al is het maar een kassierste die het ook knijt vindt dat ze niet alles gratis krijgt in het leven.

    Of:
    Personen die boos zijn op de kassierster omdat zij hun kassaticket niet meer hebben en de kassierster niet magisch weet wat mevrouw twee weken geleden heeft gekocht.


    Mhm?

    Crappy day


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MabeI schreef:
    (...)

    Doet me denken aan:
    Personen die boos worden op de kassierster omdat niet alles in de solden staat, ook al is het maar een kassierste die het ook knijt vindt dat ze niet alles gratis krijgt in het leven.

    Of:
    Personen die boos zijn op de kassierster omdat zij hun kassaticket niet meer hebben en de kassierster niet magisch weet wat mevrouw twee weken geleden heeft gekocht.


    Dit is het Vlaamste dat ik deze week gelezen heb


    i put the fun in funeral

    verwacht je nu dat ik al gegeten heb lol kon ik het weten dat jij niet ging koken omdat je op restaurant bent gegaan zonder dat ik er wat van wist
    ja ik ga wel in de supermarkt magnetronfood halen of zo
    of ik eet gewoon niets i mean u don't care i don't care boeit het wat

    ja dankjewel geweldige vader moet ik zo zeggen
    ook gewoon geweldig hoe je vergeten bent wat je allemaal tegen me gezegd hebt en hoe je tegen me deed lol

    ik weet niet
    misschien zouden excuses niet verkeerd zijn?? nee ik ga echt niet meer met je praten totdat jij de eerste stap zet
    ik moet serieus elke fucking keer zelf de eerste stap weer zetten terwijl IK niet de persoon was die in de fout ging lol

    ik vraag tenminste hoe het met je gaat en wat er scheelt? heb jij ook maar één keer gevraagd hoe het met MIJ gaat?? hahahaha kiddingsss altijd hoe gaat het met m'n vriendinnen (oh well ik heb blijkbaar nog vrienden, oh wacht jij zei van niet right) like je ziet het gewoon niet dat ik diep ongelukkig ben?? of je wilt het niet zien??? is dat het gewoon?? oh wacht ja je zei het eens "DENK JE DAT IK ZELF NIET GENOEG PROBLEMEN HEB OM DIE VAN JOU ER OOK NOG BIJ TE NEMEN"

    misschien moet je eens niet zo koppig zijn en je trots doorbreken en een goede zorgende vader zijn of zo en niet alleen voor de schijn wanneer er 'vriendinnen' komen want ik heb echt niets aan je
    rien de botte
    geen kloten

    maarja andersom zal dat ook wel zo zijn

    stop met wenen en werk voor school
    ga avondeten maken
    doe wat je kloteleven

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 18:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    nvm ik word overmorgen ongesteld :W



    verklaart mijn spontane huilbui deels


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    qing
    you're wonderful

    Oh damn, ik heb verkeerd rekent. Nu kan ik pas op 1 maart terug naar JamesPotter. Damn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sorry, maar ze is mijn vriendin niet meer, ze heeft ons gewoon laten vallen. Ze praat al meer dan drie maanden niet meer tegen ons en ze heeft mij duidelijk gezien op mijn verjaardag maar niets gezegd en ze weet zeker dat ik dan jarig was. Dus het is echt geen probleem als ik die roddels over haar hoor, we roddelen zelf soms ook over haar, het is echt niet erg hoor.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 19:04 ]


    <3

    I feel so goddamn empty inside, but then again.. I don't. There's so much pain and misery inside of me and I just want to cry for 3 straight hours to let it out - if only some of it - but the tears ran out.. and i just want to disappear into a void because i feel like i'm already there and there is nobody that can help me as i don't know how to help myself. i just want the pain to stop. i just want to not feel like puking after i eat like the smallest bit. i feel sick just looking at myself. i feel sick just thinking about myself. i just want to change but how can you change yourself when you don't even know who you are...?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 19:11 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe ga ik ooit naar huis komen als niks rijdt...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MabeI schreef:
    (...)

    Doet me denken aan:
    Personen die boos worden op de kassierster omdat niet alles in de solden staat, ook al is het maar een kassierste die het ook knijt vindt dat ze niet alles gratis krijgt in het leven.

    Of:
    Personen die boos zijn op de kassierster omdat zij hun kassaticket niet meer hebben en de kassierster niet magisch weet wat mevrouw twee weken geleden heeft gekocht.


    Kill them with fireeeee!

    / Slapen. Stage. Slapen. Stage. Slapen. Stage.
    But I'm still smiling so halejula!


    Een jaarboekquote, hoe moeilijk kan dat zijn. Zoveel fandom quotes to choose from. Maar moet ik grappig zijn, serieus zijn, etc. UGH.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )