• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Zo mondeling geschiedenis. I feel anxious as fuck.


    This ain't no place for no better man.

    Ik was zo goed bezig met minder dingen uitstellen, maar nu ben ik weer begonnen en lijk ik niet te kunnen stoppen en dit is een zeer, zeer onhandig ding om oude slechte gewoontes weer voor uit de kast te trekken. ;-; Kom ooooop, zet die eerste stap nou gewoon, dan kom je er wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kahoot Queen, fuck yes.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Don't fucking do it.

    Dit is precies wat ik bedoelde: Omdat ik niks kan, omdat ik anderen altijd teleurstel, omdat ik enkel een irritant aanhangsel ben waar je niks aan hebt.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 15:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Er zijn ineens lichten met bewegingssensoren bij ons binnen geïnstalleerd???? Hoe moet ik nu mijn nachtelijke escapades naar de koelkast nog enigszins discreet uitvoeren als er meteen een TL-lamp in mijn muil schijnt.


    She's imperfect but she tries

    Wat is het nu een taboe om 'je uitwendige intieme zone' gewoon bij naam te noemen? Ik bedoel, ze hebben niet voor niets gewoon de naam schaamlippen gekregen? Blugh, ik haat de commercie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Wat is het nu een taboe om 'je uitwendige intieme zone' gewoon bij naam te noemen? Ik bedoel, ze hebben niet voor niets gewoon de naam schaamlippen gekregen? Blugh, ik haat de commercie.


    Good I'm not the only one, haha. Het klinkt sowieso raar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hush boy, oh hush boy, don't say a word..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    die saltbae is echt super hot dude

    en hij is Turks

    en is gespierd hallo geef hem mij

    Ik ben mezelf helemaal kwijt en ik weet echt niet wat ik moet doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die eenden plukken en uitbenen was echt leuk. Alleen die lucht, bah!
    Ben zelf tijdens het plukken gestopt, want de geur van het bloed penetreerde zo erg. Bah, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    To look for faceclaims or to not look for faceclaims and let my - and the possible reader's - imagination figure it out by telling small details over time?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    To look for faceclaims or to not look for faceclaims and let my - and the possible reader's - imagination figure it out by telling small details over time?

    ik ben fan van het laatste, Faceclaim vind ik nooit zo leuk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt