• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MacGyver schreef:
    @Monochopsis

    Ik heb even via google gezocht. Klopt het dat je het ook kunt gebruiken om vrienden te maken?

    Dat wordt foto's maken dan! :)


    Ik zou hier niet zo gauw op rekenen. Ik heb ooit; een blauwe maandag op Meet.Me gezeten. De jongens wilde alleen maar of Seks/Relatie/Pedofiele relatie en vriendschap zat er niet bij. Want als we zeiden van haha ja wilde gwn leuke mensen leren kennen begrepen de heren dat niet. :'D en dat was een officiele app voor mensen te meeten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MacGyver schreef:
    @Monochopsis

    Ik heb even via google gezocht. Klopt het dat je het ook kunt gebruiken om vrienden te maken?

    Dat wordt foto's maken dan! :)


    Staat er wel, maar zou er niet van uit gaan. Mensen die daar op zitten hebben vaak wel andere intenties dan vriendschap alleen.


    26 - 02 - '16

    McCrory schreef:
    (...)

    Ik zou hier niet zo gauw op rekenen. Ik heb ooit; een blauwe maandag op Meet.Me gezeten. De jongens wilde alleen maar of Seks/Relatie/Pedofiele relatie en vriendschap zat er niet bij. Want als we zeiden van haha ja wilde gwn leuke mensen leren kennen begrepen de heren dat niet. :'D en dat was een officiele app voor mensen te meeten.


    Dat is jammer. Misschien moet iemand het ze goed uitleggen? (grapje)

    Ga binnenkort toch eens aanmelden. Verwacht er niet teveel van, maar wie weet. Nooit geschoten is altijd mis.


    Physics is awesome

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Staat er wel, maar zou er niet van uit gaan. Mensen die daar op zitten hebben vaak wel andere intenties dan vriendschap alleen.


    Nou ja, dat zie ik dan wel. Een relatie zou ik misschien nog wel zien zitten, maar voor de rest bedank ik heel vriendelijk.


    Physics is awesome

    > Geopend op aanvraag


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 20:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SINGLE AND SOMEWHAT NOT COMPLETELY READY TO MINGLE.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^ same Britt :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    •

    Een vriendin van me heeft nu een relatie en we zijn er achter gekomen dat we toch wel op dubbeldate kunnen. Ik met Jack Daniels & zij met haar lovalova. I don't need a man c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    •

    God, ik heb alleen maar pech met mannen. Val vrijwel nooit op iemand, en als dat dan eindelijk gebeurt, gaat het altijd uiteindelijk weer mis.

    Heb sinds een paar dagen een leuke jongen ontmoet en we hebben elkaar nu al meerdere dagen gezien (ook blijven slapen), maar ik ben om voorgaande reden nu alweer bang dat dat uiteindelijk ook weer mis gaat.. Leg elke reactie die enigszins kortaf kan zijn (zoals vandaag bij het afscheid) ook meteen op een weegschaaltje daardoor. Ben gelijk waakzaam en bijna paranoide en shit. Word er gek van, ik ben wel eens toe aan een serieuze, mooie relatie.

    Hebben meer mensen hier last van?


    ars moriendi

    Laatste tijd echt het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben in mijn eentje en dat mensen me daarom willen koppelen aan iemand. Volgens mij probeerde iemand me op werk laatst ook te koppelen aan een collega, maar weet het niet helemaal zeker. Beetje ongemakkelijk.


    Physics is awesome