• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    EdensGate schreef:
    Ben ik de enige die wel veel aandacht krijgt van mannen wanneer ze uitgaat maar vervolgens niets meer van ze hoor? Of erger nog, na een paar dates plots van de aardbodem verdwenen zijn? Ik ben blijkbaar leuk voor eventjes en ondertussen krijg ik wel steeds de vraag waarom ik nog geen vriend heb. Fuck, I don't know, if only I knew. Heel frustrerend is het.


    Echt exact dit probleem.
    Niet dat ik heel veel aandacht krijg, maar toch regelmatig. Het lijkt mij altijd overkomen dat ze plots iemand leuker hebben ontmoet en daarom niets meer van zich laten horen. (lijkt me straf dat dat elke keer zo zou zijn).
    Dus ja geen idee wat je er aan verandert. Ik trek gewoon niet de juiste jongens aan i guess.


    cause i'm a little unsteady

    oceaanwind schreef:
    (...)

    Echt exact dit probleem.
    Niet dat ik heel veel aandacht krijg, maar toch regelmatig. Het lijkt mij altijd overkomen dat ze plots iemand leuker hebben ontmoet en daarom niets meer van zich laten horen. (lijkt me straf dat dat elke keer zo zou zijn).
    Dus ja geen idee wat je er aan verandert. Ik trek gewoon niet de juiste jongens aan i guess.

    Het is zo vaag gewoon. Waarom zijn mensen zo laf en zeggen ze niet gewoon wat ze willen? Verspil mijn tijd dan ook gewoon niet en geef me geen verwachtingen. Deze shit gebeurt me gewoon altijd wanneer ik net een beetje begin te ontdooien en mijn muur wat laat zakken. Kan er de klok op gelijk zetten.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Ben ik de enige die wel veel aandacht krijgt van mannen wanneer ze uitgaat maar vervolgens niets meer van ze hoor? Of erger nog, na een paar dates plots van de aardbodem verdwenen zijn? Ik ben blijkbaar leuk voor eventjes en ondertussen krijg ik wel steeds de vraag waarom ik nog geen vriend heb. Fuck, I don't know, if only I knew. Heel frustrerend is het.


    Lol als ik uit ga krijg ik uberhaupt nooit aandacht van jongens haha. Ik ga ook niet heel vaak uit maar als ik uit ga rennen ze allemaal de andere kant op. 🤔


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Lol als ik uit ga krijg ik uberhaupt nooit aandacht van jongens haha. Ik ga ook niet heel vaak uit maar als ik uit ga rennen ze allemaal de andere kant op. 🤔


    Same, girl. Same.


    •

    Als ik uit ga rennen de meisjes weg xD Dus ook nog even een singel boy hier.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lionaire schreef:
    (...)

    Same, girl. Same.


    Wij zijn afschrikwekkend we zijn gewoon out of their league bigtime bae. 😘


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Wij zijn afschrikwekkend we zijn gewoon out of their league bigtime bae. 😘


    Nobody can handle us. (joehoe)


    •

    Lionaire schreef:
    (...)

    Nobody can handle us. (joehoe)


    Precies.


    The truth is out there.

    Ik join die club people 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I can't join this club maar hij ziet er zo leuk uit :'3


    I just caught the wave in your eyes

    Bitches, we gaan die club met z'n allen wel een keer op zijn kop zetten. (krul) Pure Q-sexiness, onweerstaanbaar. (krul)


    ars moriendi

    Whew. Ik was bijna klaar om de Singles Club te verlaten, tot ik me besefte dat ik mijn team niet kon verlaten. So i'll stay babes c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Locomotief schreef:
    Whew. Ik was bijna klaar om de Singles Club te verlaten, tot ik me besefte dat ik mijn team niet kon verlaten. So i'll stay babes c;


    Gotta stay togheter to stay single togheter :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mag deze chick die al haar hele leven single is, er ook nog bij? (':


    We were the forever that didn't last

    Dos ff gemaakt haha

    @Hippie IKR. Better have lotties of single friends then settle for one relationship.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya