• Ik zoek een aantal nieuwe dingen waaronder sws een nieuwe layout, profielfoto, een gifje/ banner met mijn username.

Layout:

This profile is the property of the Half Blood Prince

My lost twin sister:

Perkins

My one and only Lily Evans:
    Goldstein

The one who calls herself Black, I still hate that ugly dog:
    Pickett

The ones who brighten up my sad days every time:
    The member of the Modern Marauders RPG

Family doesn’t end with blood

Sometimes demons can’t be fight with a sword but simply with a pen.

https://ih0.redbubble.net/image.15327355.8544/raf,750x1000,075,t,9ec0d5:0d26d5c715.u2.jpg

https://68.media.tumblr.com/98f8717a665b788dc09a838eee465ad8/tumblr_nm2zn0xgH91u6osmfo1_500.gif

https://media.tenor.co/images/449cb7c5bceea81a885ab5de8690b16d/raw

http://images6.fanpop.com/image/photos/37900000/John-Constantine-constantine-nbc-37914270-500-240.gif

I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a superhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live and thousand lives.

Gifje/ banner:

Sws moet er mijn username op staan: HalfBloodPrince.
    Bij het gifje moet het lijken op een patronus maar ipv een dier komt er mijn username.
    Bij de banner het soort gelijke.

De gif of de banner komt in mijn profiel

Profielfoto:

In ieder geval mijn username, de rest verras me maar

Ik laat dit twee weken staan om iedereen een kans te geven. Deadline 2 februari

Beloning:
    Voor elk onderdeel krijg je of een spotlight of de waarde ervan in credits.
    Doe je alles? Krijg je een Goldenmembership van 3 maanden (25 credits) en een spotlight!

[ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 16:35 ]

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Underscore schreef:
    (...)

Deze banner 👌 gewoon perfect

N'aaawh dankje ^^ het is de tweede keer ooit dat ik mijn cover-skills uittest haha, dus dit is echt lief ^^

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Frodo schreef:
    Ik heb ook een poging gedaan voor de banner, lettertype kan altijd veranderd worden, net zoals de toverstok (als je liever een specifieke hebt), ik heb nu de elder wand genomen

groter

:O wacht ik hou me stil

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Het is wel simpel, maar ik heb wat geprobeerd (:

Perkins, my lost twin sister.

Goldstein, my one and only Lily Evans.

Pickett, the one who calls herself Black, I still hate that ugly dog.

✗ The members of the Modern Marauders RPG, the ones who brighten up my sad days every time

Family doesn’t end with blood.

I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a ⓈⓊⓅⒺⓇⒽⒺⓇⓄ, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live and thousand lives.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

And the last one:

@ Pickett

Wow die zijn echt super. Het profiel is echt veel mooier dan het profiel dat ik aan het maken ben.

Nog meer gegadigden?

HalfBloodPrince schreef:
    Nog meer gegadigden?

Ik wil miss nog iets proberen voor je profiel, maar deze week zal het wss niet lukken tho :/ In het weekend misschien wel, wil je nog zo lang wachten :')

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

HalfBloodPrince schreef:
    Nog meer gegadigden?

Ik zit een beetje in de knoop met het profiel en de codes. Zou ik meerdere profielen mogen maken?

Dazai schreef:
    (...)
    Ik wil miss nog iets proberen voor je profiel, maar deze week zal het wss niet lukken tho :/ In het weekend misschien wel, wil je nog zo lang wachten :')

er staat twee weken vanaf 19 januari dus dat zal goed lukken denk ik

Lilly_Potter schreef:
    (...)

Ik zit een beetje in de knoop met het profiel en de codes. Zou ik meerdere profielen mogen maken?

Sure!

Ik probeer een dezer dagen wel wat voor de lay-out.

Heaven is a place that we all have

HalfBloodPrince schreef:
    Nog meer gegadigden?

Wanneer ik mijn eerste volledige hoofdstuk voor SOTY afheb ga ik nog iets proberen, ja.

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Poging 1 voor de Lay-out: (het is nogal simpel alleen de codes en mijn laptop, iPad en telefoon weken niet mee. Ik hoop dat je het wat vind of dat het in elk geval in de buurt komt).

This profile is the property of      the Half Blood Prince

♡ My lost twin sister:
    Perkins

♡ My one and only Lily Evans:
    Goldstein

♡ The one who calls herself Black, I still hate that ugly dog:
    Pickett

♕ The ones who brighten up my sad days every time:
    The member of the Modern Marauders RPG

I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a superhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live and thousand lives.

Family doesn’t end with blood.

Je kunt nog tot 2 februari een creatie maken