• Ik zoek een aantal nieuwe dingen waaronder sws een nieuwe layout, profielfoto, een gifje/ banner met mijn username.

    Layout:


    This profile is the property of the Half Blood Prince


    My lost twin sister:

    Perkins

    My one and only Lily Evans:
    Goldstein

    The one who calls herself Black, I still hate that ugly dog:
    Pickett

    The ones who brighten up my sad days every time:
    The member of the Modern Marauders RPG

    Family doesn’t end with blood

    Sometimes demons can’t be fight with a sword but simply with a pen.

    https://ih0.redbubble.net/image.15327355.8544/raf,750x1000,075,t,9ec0d5:0d26d5c715.u2.jpg

    https://68.media.tumblr.com/98f8717a665b788dc09a838eee465ad8/tumblr_nm2zn0xgH91u6osmfo1_500.gif

    https://media.tenor.co/images/449cb7c5bceea81a885ab5de8690b16d/raw

    http://images6.fanpop.com/image/photos/37900000/John-Constantine-constantine-nbc-37914270-500-240.gif

    I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a superhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live and thousand lives.


    Gifje/ banner:

    Sws moet er mijn username op staan: HalfBloodPrince.
    Bij het gifje moet het lijken op een patronus maar ipv een dier komt er mijn username.
    Bij de banner het soort gelijke.

    De gif of de banner komt in mijn profiel


    Profielfoto:

    In ieder geval mijn username, de rest verras me maar



    Ik laat dit twee weken staan om iedereen een kans te geven. Deadline 2 februari



    Beloning:
    Voor elk onderdeel krijg je of een spotlight of de waarde ervan in credits.
    Doe je alles? Krijg je een Goldenmembership van 3 maanden (25 credits) en een spotlight!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 16:35 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik vind het verrassend goed uitkomen zo c:
    Trouwens, niet om te muggenziften ofzo, maar ik weet niet of Lilly_Potter het gemaakt heeft in de post of op haar profiel. In dat eerste geval kan het zijn dat de plaatjes en de tekst niet zo mooi gaan uitkomen op je profiel zelf. Ikzelf kan er echt niet tegen als de tekst niet mooi langs de prentjes staat op mijn profiel, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, haha :')



    Ik ga het eens testen, one sec


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou kijk maar op mijn profiel^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik vind het verrassend goed uitkomen zo c:
    Trouwens, niet om te muggenziften ofzo, maar ik weet niet of Lilly_Potter het gemaakt heeft in de post of op haar profiel. In dat eerste geval kan het zijn dat de plaatjes en de tekst niet zo mooi gaan uitkomen op je profiel zelf. Ikzelf kan er echt niet tegen als de tekst niet mooi langs de prentjes staat op mijn profiel, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, haha :')


    Ik ben niet echt super kritisch maar ik test het altijd op mijn eigen profiel ja.

    @HalfBloodPrince
    Is hij nu goed?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 21:19 ]

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt super kritisch maar ik test het altijd op mijn eigen profiel ja.

    @HalfBloodPrince
    Is hij nu goed?


    Ja toch of heb je nog wat veranderd in de tussen tijd?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja toch of heb je nog wat veranderd in de tussen tijd?


    Nee ik heb niks veranderd in de tussentijd. :)

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Nee ik heb niks veranderd in de tussentijd. :)




    Hij is goed^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp en mooie creaties!

    Diegene die iets van mij tegoed hebben: Stuur mij een pb met wat je wilt. Of je een spotlight, credits of dit later wilt gebruiken^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    En ik wil diegene vragen van de profielfotos om even te helpen: Kunnen jullie ivp PNG bestandje een JPG bestandje sturen? Quizlet doet moeilijk -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp en mooie creaties!

    Diegene die iets van mij tegoed hebben: Stuur mij een pb met wat je wilt. Of je een spotlight, credits of dit later wilt gebruiken^^

    Is het eigenlijk de waarde van een spotlight voor een normale user (9 credits) of voor een GM (6 credits)?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Is het eigenlijk de waarde van een spotlight voor een normale user (9 credits) of voor een GM (6 credits)?



    Ligt eraan of je de spotlight vanuit mij wilt doen of vanuit jezelf. Ik betaal 6 credits maar aan jouw geef ik dan 9 credits ongeacht wat je wilt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    En ik wil diegene vragen van de profielfotos om even te helpen: Kunnen jullie ivp PNG bestandje een JPG bestandje sturen? Quizlet doet moeilijk -_-

    Ik ga dat proberen te onthouden maar stuur me gerust morgen een berichtje als ik het vergeten ben (:
    (wacht heb je ook problemen met mijn foto? Want ik bedenk me ineens dat die op photobucket staat dus moet ik dan gewoon het bestand dat ik gemaakt heb opslaan als jpg en dan op photobucket zetten of heb je geen problemen met mijn foto?)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Ik ga dat proberen te onthouden maar stuur me gerust morgen een berichtje als ik het vergeten ben (:
    (wacht heb je ook problemen met mijn foto? Want ik bedenk me ineens dat die op photobucket staat dus moet ik dan gewoon het bestand dat ik gemaakt heb opslaan als jpg en dan op photobucket zetten of heb je geen problemen met mijn foto?)


    De jouwe was ook een png bestand


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."