• Ik zoek een aantal nieuwe dingen waaronder sws een nieuwe layout, profielfoto, een gifje/ banner met mijn username.

    Layout:


    This profile is the property of the Half Blood Prince


    My lost twin sister:

    Perkins

    My one and only Lily Evans:
    Goldstein

    The one who calls herself Black, I still hate that ugly dog:
    Pickett

    The ones who brighten up my sad days every time:
    The member of the Modern Marauders RPG

    Family doesn’t end with blood

    Sometimes demons can’t be fight with a sword but simply with a pen.

    https://ih0.redbubble.net/image.15327355.8544/raf,750x1000,075,t,9ec0d5:0d26d5c715.u2.jpg

    https://68.media.tumblr.com/98f8717a665b788dc09a838eee465ad8/tumblr_nm2zn0xgH91u6osmfo1_500.gif

    https://media.tenor.co/images/449cb7c5bceea81a885ab5de8690b16d/raw

    http://images6.fanpop.com/image/photos/37900000/John-Constantine-constantine-nbc-37914270-500-240.gif

    I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a superhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live and thousand lives.


    Gifje/ banner:

    Sws moet er mijn username op staan: HalfBloodPrince.
    Bij het gifje moet het lijken op een patronus maar ipv een dier komt er mijn username.
    Bij de banner het soort gelijke.

    De gif of de banner komt in mijn profiel


    Profielfoto:

    In ieder geval mijn username, de rest verras me maar



    Ik laat dit twee weken staan om iedereen een kans te geven. Deadline 2 februari



    Beloning:
    Voor elk onderdeel krijg je of een spotlight of de waarde ervan in credits.
    Doe je alles? Krijg je een Goldenmembership van 3 maanden (25 credits) en een spotlight!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 16:35 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn poging, ik kan alles nog aanpassen, mocht je dat willen (: Ik heb het trouwens zo gemaakt dat de tekst mooi uitkomt op je profiel, kan zijn dat hij in deze post misschien een beetje ongelijk verdeeld staat. Wow, nu ik het zo zie komt hij echt veel beter over op mijn profiel dan in deze post, haha XD

    This profile is the property of the Half Blood Prince.

    ✎Sometimes demons can’t be fight with a sword but simply with a pen.

    “I belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am a superhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live a thousand lives.”


    ♡ My lost twin sister: Perkins
    ♡ My one and only Lily Evans: Goldstein
    ♡ The one who calls herself Black, I still hate that ugly dog: Pickett
    ♡ The ones who brighten up my sad days every time: The member of the Modern Marauders RPG

    Family doesn’t end with blood.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 17:55 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vanaf nu kun je GEEN inzendingen meer doen.

    Ik zal in de komende week kijken naar jullie creaties ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben benieuwd! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo profielfoto+ Banner: 2 spotlights of de waarde ervan in credits

    GusWaters Profielfoto: 1 spotlight of de waarde ervan in credits

    Pickett Profielfoto: 1 spotlight of de waarde ervan in credits




    Ik zit alleen nog in de knoei met de Lay- out voor het profiel want:

    Pickett
    Lily_Potter
    Dazai

    Hebben alle drie elementen in de lay-outs die ik leuk vind...
    Kunnen we misschien er samen uitkomen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah super leuk! Ik weet alleen niet of ik tijd heb om de lay-out samen te voegen op het moment. Of nou ja dat weet ik wel, dat gaat mij gewoon niet lukken nu haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als je me zegt wat je er van iedere lay-out in wilt hebben, kan ik misschien morgen aan de slag gaan (: Maar ik heb een drukke week, dus weet niet zeker of het gaat lukken. In het weekend heb ik sowieso wel tijd^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pickett schreef:
    Ah super leuk! Ik weet alleen niet of ik tijd heb om de lay-out samen te voegen op het moment. Of nou ja dat weet ik wel, dat gaat mij gewoon niet lukken nu haha.


    hoef ook niet nu

    Ik zal even posten wat ik leuk vond


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hetzelfde als de meiden hierboven. Ik zou het met alle plezier willen proberen. (Of het mooi wordt is een tweede ding.)

    Ik twijfel nog tussen of het plaatje van Pickett van the Property of dat lettertype van Dazai.
    Het stukje van Lily_potter waarmee ik users eer. Plus die tekens uiteraard (zijn dat afbeeldingen?)
    Van Dazai de twee quotes ( I Love de lettertypes)
    Van Dazai en Pickett het stukje van I am... gecombineerd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik twijfel nog tussen of het plaatje van Pickett van the Property of dat lettertype van Dazai.
    Het stukje van Lily_potter waarmee ik users eer. Plus die tekens uiteraard (zijn dat afbeeldingen?)
    Van Dazai de twee quotes ( I Love de lettertypes)
    Van Dazai en Pickett het stukje van I am... gecombineerd

    Heb je trouwens een voorkeur voor de positie van alle dingetjes? (:
    En hoe bedoel je gecombineerd precies bij dat laatste? Dus wat wil je terugzien van beide?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Heb je trouwens een voorkeur voor de positie van alle dingetjes? (:
    En hoe bedoel je gecombineerd precies bij dat laatste? Dus wat wil je terugzien van beide?



    belong in Cabin Three, I am a Halfblood, I am a Ravenclaw, I am the High Warlock of Brooklyn, I am a hunter, I am asuperhero, a villain and a anti-hero. Storybrooke is my home. Just fly to the second star to the right and straight on till morning. Find the wardrobe and live a thousand lives.”

    Wat Dazai heeft in de letterype en dat van Pickett:
    -- Ravenclaw in blauw
    - superhero , villain en antihero

    Ik weet niet of het mooi wordt maar I dunno in mijn hoofd ziet het er mooi uit.

    Zoals Dazai dat heeft maar dan de twee stukjes tekst omgedraaid


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    OH! en ergens moet nog geplaatst worden:

    Pervert van het jaar 2016

    xD

    No joke

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 21:22 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    OH! en ergens moet nog geplaatst worden:

    Pervert van het jaar 2016

    xD

    No joke


    Oh ja tuurlijk echt heel serieus die verkiezingen. XD
    Anyway als je wilt zou ik het wel voor je kunnen doen.

    Maar dan zit ik nog met een ding: hoe wil je de indeling?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 21:25 ]

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Oh ja tuurlijk echt heel serieus die verkiezingen. XD
    Anyway als je wilt zou ik het wel voor je kunnen doen.

    Maar dan zit ik nog met een ding: hoe wil je de indeling?


    Zoals Dazai dat heeft maar dan de twee stukjes tekst omgedraaid.

    Je kunt nog altijd de dames helpen met de lay-out



    Jullie krijgen sws alledrie een spotlight


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Zoals Dazai dat heeft maar dan de twee stukjes tekst omgedraaid.

    Je kunt nog altijd de dames helpen met de lay-out



    Jullie krijgen sws alledrie een spotlight


    Je bedoelt de bedankjes en het stukje van I am?
    Of de quotes? En ook de gids of mogen die blijven staan?