• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wil makeup costest doen ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Facepalm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Komaan, ik wil hem echt af hebben, wees nu toch eens even stil allemaal (':


    Mhm?

    Ik heb motivatie nodig om aan mijn verslag te beginnen, want met dit tempo ga ik alles waarschijnlijk weer op het allerlaatste moment moeten doen. :/


    Take me to wonderland

    Hoe meer ik lees, hoe meer ik serieus schrijfster wil worden, maar ik weet best dat ik een echt beroep moet kiezen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Honger. Maar ik mag niet eten. Meh.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik was er helemaal klaar, dir zou mijn laatste weekend zijn, maar de afgelopen dagen heb ik onverwachts zoveel tekenen gehad dat ik het wel verdien om te blijven leven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I really don't want to live anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dan is de persoon die ik leuk vind er en natuurlijk moet dat gestoorde achterlijke kut kind dat ik me broertje moet noemen perse tussen mij en en die persoon inzitten, Like zoek zelf vrienden ofzo, Tief een eind op, ik fucking haat je.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wanneer je zo lang niet serieus bent genomen dat je bang bent dat zelfs het motherfucking genderteam 'nee joh, doe maar normaal en ga lekker naar huis' gaat zijn.


    Caution first, always.

    Ik kan dus helemaal niks op mijn laptop doen want mijn vader trekt al het internet weg door weer eens (zoals elke avond) te gaan gamen en ik verveel me helemaal dood daardoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    The Help is zo'n mooie en goede film, maar ik kan niet geloven dat dit zich in de jaren zestig van de vorige eeuw afspeelt en dat er toen zo gedacht werd over 'niet-blanken' en dat dat nog maar relatief kortgeleden is en dat het met Trump misschien weer opnieuw begint. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Was vandaag third wheel bij een van mijn beste vrienden en zijn nieuwe vriendin, en nu wil ik ook een relatie :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben weer over iets tevreden. Minimaal.


    Deep inside, I've never felt alive

    I kinda want to eat my way through five chips bags, ten chocolate bars and three Skittles bags and then sleep for a bazillion years.