• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I want this day to be over already. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn ouders zijn zo goed in mijn planning overhoop gooien door dingen te bedenken die ik moet doen.


    Happy Birthday my Potter!

    One is the loneliest number


    She's imperfect but she tries

    Ja heel fijn... not.

    Altijd leuk als je laptop besluit om opnieuw op te starten en te gaan updaten terwijl je aan het schrijven bent...


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik wil absoluut niet. En ik wil mijn mobiel doormidden breken en erop stampen tot t aan gruzielementen is. Want frustraties omdat ik niet naar Emmen wil. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Once again, I'm hiding in my room.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh god niet weer dat Jaime gedoe 🙈

    MOD: Inhoud verwijderd wegens privacy.

    Ja precies snap ik helemaal. Jesus Christ
    Dit moet toch echt wel een troll zijn, ik heb meerdere keren letterlijk gezegd 'ik ben Jaime niet' waAROM SNAPT ZE HET NIET

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 13:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 jan 2017 - 17:48 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Oh god niet weer dat Jaime gedoe 🙈

    MOD: Inhoud verwijderd wegens privacy.

    Ja precies snap ik helemaal. Jesus Christ
    Dit moet toch echt wel een troll zijn, ik heb meerdere keren letterlijk gezegd 'ik ben Jaime niet' waAROM SNAPT ZE HET NIET


    Je zou mogelijk kunnen proberen een bemiddelaar of moderator om hulp te vragen om uit te leggen dat je Jaime niet bent? Ik wil haar ook wel pben voor je. Misschien helpt het als anderen het ook zeggen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 jan 2017 - 17:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je zou mogelijk kunnen proberen een bemiddelaar of moderator om hulp te vragen om uit te leggen dat je Jaime niet bent? Ik wil haar ook wel pben voor je. Misschien helpt het als anderen het ook zeggen.

    Graag, want blokkeren is ook gewoon zielig en straks komen er misverstanden tussen de echte Jaime en haar.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Oh god niet weer dat Jaime gedoe 🙈

    MOD: Inhoud verwijderd wegens privacy.

    Ja precies snap ik helemaal. Jesus Christ
    Dit moet toch echt wel een troll zijn, ik heb meerdere keren letterlijk gezegd 'ik ben Jaime niet' waAROM SNAPT ZE HET NIET


    Ik denk niet dat het heel netjes is dat je dat hier zomaar in het LJH neerzet, al begrijp ik je frustratie wel trouwens. Lol. :'D

    Also, ik heb over een uur een wedstrijd maar ik ben te lui mijn bed uit te komen hmpf. Ik mag deze keer alleen echt niet telaat komen oeps.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 jan 2017 - 17:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Victuuri schreef:
    (...)
    Graag, want blokkeren is ook gewoon zielig en straks komen er misverstanden tussen de echte Jaime en haar.


    Gonna try it c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Gonna try it c:

    Thanks, en als dat niet lukt neem ik wel contact op met een bemiddelaar ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    Thanks, en als dat niet lukt neem ik wel contact op met een bemiddelaar ^^


    Goed idee. Ik gb je wel als ik antwoord heb c:


    Happy Birthday my Potter!

    Godverdomme, wat begin ik papa te haten. Eerst vertelt hij mama dat ik mn po niet af had terwijl ik duidelijk heb gezegd waarom ik loog. En nu krijg ik ineens een week van tevoren te horen dat hij op oefening is met mn verjaardag. Ik had het fijn gevonden om dat eerder te horen, dan had ik mij erop kunnen voorbereiden. Kutzooi, dit maakt mijn leven er niet beter op. Ik haat mezelf en mn leven. Ik ga op deze manier niets meer met je delen. Stik er maar in.


    This ain't no place for no better man.