• Ik denk dat iedereen nu al wel weet dat ik een dino-obsessie heb en ik kan met trots meedelen dat ik nu officieel in een nieuwe fase van mijn obsessie ben aangekomen! Enkele maanden geleden ben ik namelijk uitgekomen op youtube filmpjes over een spel dat me enorm interesseerde: The Isle. Ik ben al lang aan het overwegen om het te kopen en vandaag was eindelijk de dag! Ik ben nu eindelijk een echte dino!



    De reden waarom het zo lang geduurd heeft, is omdat ik het geld verdiend heb door van die enquêtes in te vullen. :'D Maar toch, twintig euro op vier maand tijd is niet slecht.


    What would Emma do?

    Ooh wat tof.

    (Iets in mij schreeuwt IK WIL HET OOK! IK WIL HET OOK! WANT DINO'S.)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet toegeven, het zit nog vol fouten en bugs, want het is early access, maar ik wil het al zoo lang. En ik denk dat het ook niet bepaald geschikt is voor mijn laptop, MAAR DINO'S!


    What would Emma do?

    Dat is echt gaaf!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een beetje met de instellingen gefoefeld en nu werkt het goed. Alleen jammer dat je altijd met qwerty zit.


    What would Emma do?

    : D


    What would Emma do?

    Wat gaaf! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Gigantoraptor schreef:
    Ik denk dat iedereen nu al wel weet dat ik een dino-obsessie heb en ik kan met trots meedelen dat ik nu officieel in een nieuwe fase van mijn obsessie ben aangekomen!.


    Nooit gemerkt dat je zo een dino fan bent, is niet af te lezen hoor!