• Hahahaha ik kwam dit tegen en aangezien er best een paar K3-fans zijn op Q wilde ik het delen! Ik cringe keihard, vooral bij het begin. Zonde dat ze dit doen hahaha, wat awkward.


    Wat vinden jullie ervan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het daarnet ook gezien hahaha. Ik ben echt te geïnteresseerd in alles wat met k3 te maken heeft dus ik ben pro. (EN KRISTEL ZIT ERIN WIIII)
    Maar ik kan me voorstellen dat normale mensen van onze leeftijd het maar niks vinden. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, ik vind het eigenlijk helemaal niet awkward en juist super leuk.^^


    The soul needs autumn.

    Ik vond het begin eigenlijk heel fake en gespeeld, maar de kinderen zullen het vast niet echt merken en het wel leuk vinden. (:


    Take me to wonderland

    Ja, na het begin viel het idd wel mee. Maar ik hoopte dat ze nu eindelijk over dat geacteer heen zouden zijn, hahaha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is idd zwaar geacteerd, maar ja, dat zijn we ondertussen wel gewend. De enige reden dat ik het geweldig vind is de grote inkijk in de Studio 100 gebouwen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ook al ben ik 18 , ik kijk dit echt nog allemaal. Het is natuurlijk super geacteerd , maar wel heel leuk!


    Firm believer of all that is magic

    Net als Melissa, volg ik best wel heel erg veel van K3 lol.
    Ik vind het begin eigenlijk een héle vordering als je die vergelijkt met de eerste aankondigingen van hen vorig jaar (voor bijvoorbeeld hun videoclips). Marthe haar lach klinkt bijvoorbeeld heel oprecht.
    En verder vind ik het superleuk om allemaal te zien. Ook leuk dat ze tegenwoordig niet meer in zijn geheel identieke kleding aanhebben :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    Het is idd zwaar geacteerd, maar ja, dat zijn we ondertussen wel gewend. De enige reden dat ik het geweldig vind is de grote inkijk in de Studio 100 gebouwen.:'D


    Hier sluit ik mij bij aan :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg dat begin :') maar de rest valt inderdaad nog heel goed mee, plus ik heb zoveel Marthe-liefde dat het me niet echt boeit (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom heeft die rooie kauwgom in dr mond? Het is zeer irritant. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het niet echt iets :x Het is meer iets om te kijken als ik me echt verveel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.