•       Set in the present day and based on the iconic Archie Comics characters, "Riverdale" is a surprising and subversive take on Archie (KJ Apa), Betty (Lili Reinhart, Surviving Jack), Veronica (Camila Mendes), Jughead Jones (Cole Sprouse, The Suite Life of Zack and Cody), Josie (Ashleigh Murray) and their friends, exploring the surrealism of small town life -- the darkness and weirdness bubbling beneath Riverdale's wholesome facade.
          As a new school year begins, the town of Riverdale is reeling from the recent, tragic death of high school golden boy Jason Blossom - and nothing feels the same... Archie Andrews (KJ Apa) is still the all-American teen, but the summer's events made him realize that he wants to pursue a career in music - not follow in his dad's footsteps - despite the sudden end of his forbidden relationship with Riverdale's young music teacher, Ms. Grundy (Sarah Habel). Which means Archie doesn't have anyone who will mentor him - certainly not singer Josie McCoy (Ashleigh Murray), who is only focused on her band, the soon-to-be-world-famous Pussycats.
          It's all weighing heavily on Archie's mind - as is his fractured friendship with budding writer and fellow classmate Jughead Jones (Cole Sprouse). Meanwhile, girl-next-door Betty Cooper (Lili Reinhart) is anxious to see her crush Archie after being away all summer, but she's not quite ready to reveal her true feelings to him. And Betty's nerves - which are hardly soothed by her overbearing mother Alice (Madchen Amick) aren't the only thing holding her back.
          When a new student, Veronica Lodge (Camila Mendes), arrives in town from New York with her mother Hermione (Marisol Nichols), there's an undeniable spark between her and Archie, even though Veronica doesn't want to risk her new friendship with Betty by making a play for Archie. And then there's Cheryl Blossom (Madelaine Petsch)... Riverdale's Queen Bee is happy to stir up trouble amongst Archie, Betty, and Veronica, but Cheryl is keeping secrets of her own. What, exactly, is she hiding about the mysterious death of her twin brother, Jason? Riverdale may look like a quiet, sleepy town, but there are dangers in the shadows...







    De eerste aflevering is nu te zien op Netflix!
    Wie kijkt? Heeft gekeken?
    Wat vinden jullie?
    Spoilers graag onder de spoilerknop!







    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk toch dat het Tall Boy is... Je kon aan de Black Hood zijn wenkbrauwen en ogen zien dat het een oudere man is. Dus ik hou het bij Tall Boy.

    Volgende week komt FP eindelijk weer vrij yay!

    En zijn er meer mensen die Sweet Pea geweldig vinden? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pfoe die aflevering was best intens.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De laatste aflevering was inderdaad heftiigggg.


    - thank you for existing -

    Er komen geen nieuwe afleveringen meer tot 17 januari..... Deze week nog wel, maar daarna ff niet meer :(

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 18:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Er komen geen nieuwe afleveringen meer tot 17 september..... Deze week nog wel, maar daarna ff niet meer :(


    TOT 17 SEPTEMBER?! DAT IS BIJNA DRIEKWART JAAR WACHTEN (huil)

    Sombre schreef:
    De laatste aflevering was inderdaad heftiigggg.


    De laatste? Die is toch pas donderdag :W

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 16:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    De laatste? Die is toch pas donderdag :W


    Neeee ik heb me vergist! Het was Januari gelukkig maar!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Neeee ik heb me vergist! Het was Januari gelukkig maar!!!


    Haha ik schrok al. Ze gaan de feestdagen overslaan hoorde ik (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind dit trouwens ook wel een interessante theorie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Viel het jullie ook op dat Cheryl opeens heel erg bazig/opdringerig rond Josie gedraagt? Ik vond het eigenlijk wel zonde voor Josie. Toen ze die milkshake zo voor Jughead's vader liet vallen vond ik haar een echte bitch, sorry Cheryl fans :x
    Ik vind ook dat Betty wat aan het door draaien is. Ook vond ik het echt vervelend dat Veronica niet "I love you" terug kon zeggen. I felt so bad for Archie D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet nooit zo goed wat ik van Cheryl vind haha. Ik voelde al een tijdje aankomen dat ze gay was en vermoedt dat ze nu wat probeert bij Josie maar vraag me af in hoeverre dat echt is.
    Betty draait wel een beetje door ja, hoewel ik haar shady side wel leuk vind. Had alleen wat meer van haar paaldansje verwacht dan eh, dit xD.
    En Veronica vond ik zooooo irritant. Voor mijn gevoel echt een drama om niks.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whut? Cheryl is gay? Die had ik nog niet aan zien komen.
    En trouwens Veronica is gewoon de dramaqueen, dus dat is het drama om het drama zijn. Vind het wel bij het personage passen (':
    Plus de shady side van Betty hebben we al een keer eerder gezien niet? Bij dat zwembad.
    Dat je ook zat, whut waar komt dat vandaan? Maar goed, ik vond het een beetje te overdreven dat ze dit allemaal voor Jug perse moet doen.
    Ze wil erbij horen vanwege haar vriendje, dat vond ik gewoon iets te ver gaan (': Ze was zo eerst tegen de Serpents en nu moet ze er ineens bij.

    Sowieso dat we trouwens straks een Bearchie krijgen, hoe ship je die naam btw (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben vandaag begonnen aan seizoen twee — omdat ik eerder geen laptop tot mijn beschikking heb — en like ál mijn gay crushes komen weer helemaal omhoog. Hoe zijn al die vrouwen zo perfect?!


    •

    Slughorn schreef:
    Whut? Cheryl is gay? Die had ik nog niet aan zien komen.
    En trouwens Veronica is gewoon de dramaqueen, dus dat is het drama om het drama zijn. Vind het wel bij het personage passen (':
    Plus de shady side van Betty hebben we al een keer eerder gezien niet? Bij dat zwembad.
    Dat je ook zat, whut waar komt dat vandaan? Maar goed, ik vond het een beetje te overdreven dat ze dit allemaal voor Jug perse moet doen.
    Ze wil erbij horen vanwege haar vriendje, dat vond ik gewoon iets te ver gaan (': Ze was zo eerst tegen de Serpents en nu moet ze er ineens bij.

    Sowieso dat we trouwens straks een Bearchie krijgen, hoe ship je die naam btw (':


    Oh hahaha. Nou ja, ik weet niet of het echt zo is, maar ik vind het wel passen. Ik vind haar voor een head cheerleader niet erg op jongens gericht. :'D Maar zie het ook nog wel gebeuren dat ze aseksueel is. Er was een hoop stampij omdat Jughead in de comics aseksueel is en niet bepaald in de serie, dus misschien dat ze het dan maar over deze boeg gooien :'D

    Ik vond de omslag idd ook wel een beetje snel gaan, dat ze nu ineens bij de Serpents wil. Maar ja, ik denk dat haar eerste oordeel wel erg een vooroordeel was en Toni en Joaquin en FP waren toch best oké. c; Haha oohh en dat outfit van Alice. Haha, gewoon wauw. Ik vraag me af of ze wat met FP heeft gehad trouwens en of die verloren broer van Betty straks ook een verloren broer van Jug blijkt. :')

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

Zooo alle beschikbare afleveringen van seizoen twee in één middag bijgekeken. *O*


•

Haha. Verslavend hè.


Every villain is a hero in his own mind.