•       Set in the present day and based on the iconic Archie Comics characters, "Riverdale" is a surprising and subversive take on Archie (KJ Apa), Betty (Lili Reinhart, Surviving Jack), Veronica (Camila Mendes), Jughead Jones (Cole Sprouse, The Suite Life of Zack and Cody), Josie (Ashleigh Murray) and their friends, exploring the surrealism of small town life -- the darkness and weirdness bubbling beneath Riverdale's wholesome facade.
          As a new school year begins, the town of Riverdale is reeling from the recent, tragic death of high school golden boy Jason Blossom - and nothing feels the same... Archie Andrews (KJ Apa) is still the all-American teen, but the summer's events made him realize that he wants to pursue a career in music - not follow in his dad's footsteps - despite the sudden end of his forbidden relationship with Riverdale's young music teacher, Ms. Grundy (Sarah Habel). Which means Archie doesn't have anyone who will mentor him - certainly not singer Josie McCoy (Ashleigh Murray), who is only focused on her band, the soon-to-be-world-famous Pussycats.
          It's all weighing heavily on Archie's mind - as is his fractured friendship with budding writer and fellow classmate Jughead Jones (Cole Sprouse). Meanwhile, girl-next-door Betty Cooper (Lili Reinhart) is anxious to see her crush Archie after being away all summer, but she's not quite ready to reveal her true feelings to him. And Betty's nerves - which are hardly soothed by her overbearing mother Alice (Madchen Amick) aren't the only thing holding her back.
          When a new student, Veronica Lodge (Camila Mendes), arrives in town from New York with her mother Hermione (Marisol Nichols), there's an undeniable spark between her and Archie, even though Veronica doesn't want to risk her new friendship with Betty by making a play for Archie. And then there's Cheryl Blossom (Madelaine Petsch)... Riverdale's Queen Bee is happy to stir up trouble amongst Archie, Betty, and Veronica, but Cheryl is keeping secrets of her own. What, exactly, is she hiding about the mysterious death of her twin brother, Jason? Riverdale may look like a quiet, sleepy town, but there are dangers in the shadows...







    De eerste aflevering is nu te zien op Netflix!
    Wie kijkt? Heeft gekeken?
    Wat vinden jullie?
    Spoilers graag onder de spoilerknop!







    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MIDGE IS DOOD?!!!? CHIC BLEEF ALS FKING ENIGE ZITTEN DIE BITCH WEET ER MEER VAN SOWIESO!
    Maar wat een zangstemmen jeetje


    all because i liked a girl

    EBishop schreef:
    MIDGE IS DOOD?!!!? CHIC BLEEF ALS FKING ENIGE ZITTEN DIE BITCH WEET ER MEER VAN SOWIESO!
    Maar wat een zangstemmen jeetje


    Dat van Chic was me nog niet eens opgevallen. Midge verdiende het echt niet om dood te gaan, ze was zo'n leuk meisje.

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 15:02 ]


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Ik had het ook echt niet zien aankomen. Dat van Chic was me ook niet opgevallen trouwens. Maar ja. Die gedraagt zich áltijd raar. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Ik had het ook echt niet zien aankomen. Dat van Chic was me ook niet opgevallen trouwens. Maar ja. Die gedraagt zich áltijd raar. :')


    Ik was onvrijwillig gespoiled dus ik wist het wel al :/ Maar nog steeds, het was behoorlijk gruwelijk. En arme Midge :( En Chic is zo’n weirdo inderdaad (‘:
    Also, hebben jullie ook gezien hoe FP binnenkwam, Alice en Hal zag praten en toen meteen wegliep? Dat vond ik echt sad awh. Hopelijk komt Falice toch nog samen, daar duim ik echt voor.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Arellano schreef:
    (...)
    Ik was onvrijwillig gespoiled dus ik wist het wel al :/ Maar nog steeds, het was behoorlijk gruwelijk. En arme Midge :( En Chic is zo’n weirdo inderdaad (‘:
    Also, hebben jullie ook gezien hoe FP binnenkwam, Alice en Hal zag praten en toen meteen wegliep? Dat vond ik echt sad awh. Hopelijk komt Falice toch nog samen, daar duim ik echt voor.


    Jaa, zo sneu. Maar aan de andere kant vind ik het saai als mijn ship te snel bij elkaar komt en Hal is zo'n kwal dat ik goede hoop heb. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

Elke keer vind ik die aflevering 'wel oké' en dan aan het einde BAM.

Hal, I knew it!


Every villain is a hero in his own mind.

Ik wist wel dat Hal de black hood was! Ik vind het echt heel sneu voor Alice.


We should kiss the girls that we wanna kiss

Okay maar tbh, deze aflevering vond ik echt heel goed. Het zou m’n favoriet van dit seizoen kunnen zijn.
Maar idk, ergens vind ik het toch een beetje sneu voor Chic? Idk tho, want hij heeft dus wel echt een hoop gruwelijke dingen gedaan dus ik weet niet waarom.
En omg, Hal. Ik vermoedde het al. Maar tho, misschien ben ik heel dom maar het is toch niet zeker zeker dat hij het is? Of heb ik iets gemist? Het einde wijst er wel serieus op, maar ‘bevestigd’ is het toch nog niet right?


[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Deze serie begint nu toch echt wel heel erg op mijn zenuwen te lopen, lol. Ik ga denk ik dit seizoen nog afkijken en daarna stoppen. Also Nick is opeens terug? Wat heb ik gemist waardoor Sheriff Keller opeens voor een moordenaar wordt aangezien? En hoe is Cheryl opeens weer zo.. Als dat ze in het begin van seizoen een was, lol.

[ bericht aangepast op 27 april 2018 - 23:12 ]


That is a perfect copy of reality.

Oh my -- my baby was back for a few seconds <3 Totally unexpected.
Nu maar hopen dat hij blijft. Hij heeft toch geen reden om weg te gaan.

Ik vond het op zich een toffe aflevering, Betty en Cheryl zijn wel een tof team. :3
Maar man, lag het aan mij of was het allemaal totaal ongeloofwaardig dat iedereen zo graag Fangs dood wil zien omdat Midge met hem vreemdging? Hij is een tiener, ffs, waarom is iedereen er zo van overtuigd dat hij haar zou willen doden? Vind het echt overdreven, ze brullen om zijn dood voor een politiebureau en er is niemand die er wat aan doet. Te raar. En maaaan ik hoop dat hij het overleeft. Zal wel toch? Twee doden achter elkaar is wel een beetje te veel van het goede.

[ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 13:43 ]


Every villain is a hero in his own mind.

FANGS BABY STAY ALIVE, kwam dat schot nou van Reggie of toch iemand anders? aangezien hij wel op de grond lag...
En Hal als de Black Hood? Idk ik denk dat er meer achter zit en ik denk dat de echte Chic nog leeft en een keer opduikt van "surprise bitch"


“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

OLoughlin schreef:
FANGS BABY STAY ALIVE, kwam dat schot nou van Reggie of toch iemand anders? aangezien hij wel op de grond lag...
En Hal als de Black Hood? Idk ik denk dat er meer achter zit en ik denk dat de echte Chic nog leeft en een keer opduikt van "surprise bitch"


Volgens mij kwam het niet van Reggie, maar van wie wel... dat is me echt een raadsel.
Ik denk inmiddels ook niet meer dat het Hal is. Of misschien gebruikt hij handlangers ofzo, I dunno. Kan ook nog steeds Hiram zijn. Je weet het maar nooit met die vent. Ik hoop dat hij snel verdwijnt. :x

Ik vond Hal eigenlijk wel oké deze aflevering, dat gebeurt ook niet vaak. :')


Every villain is a hero in his own mind.

HiddIeston schreef:
(...)

Volgens mij kwam het niet van Reggie, maar van wie wel... dat is me echt een raadsel.
Ik denk inmiddels ook niet meer dat het Hal is. Of misschien gebruikt hij handlangers ofzo, I dunno. Kan ook nog steeds Hiram zijn. Je weet het maar nooit met die vent. Ik hoop dat hij snel verdwijnt. :x

Ik vond Hal eigenlijk wel oké deze aflevering, dat gebeurt ook niet vaak. :')


Ik denk ook niet dat Hal het is, de Black Hood heeft andere wenkbrauwen dan die van Hal en heeft Hal ook niet zulke groene ogen.
Ik denk dat het Tall Boy is.

Hiram mag van mij ook opzouten die hele verhaallijn met Archie en Veronica kan me echt geen fuck schelen.


“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

OLoughlin schreef:
(...)

Ik denk ook niet dat Hal het is, de Black Hood heeft andere wenkbrauwen dan die van Hal en heeft Hal ook niet zulke groene ogen.
Ik denk dat het Tall Boy is.

Hiram mag van mij ook opzouten die hele verhaallijn met Archie en Veronica kan me echt geen fuck schelen.


Ik dacht heel lang dat het Tall Boy was, maar omdat hij nu al zolang niet in de serie is voorgekomen maakt dat niet echt meer sense. Ik zou het nu een beetje een anticlimax vinden, denk ik. Maar ik weet niet echt meer wie het wel is haha. Laatst dacht ik nog Sheriff Keller maar inmiddels is dat ook niet logisch meer.

En ja, vreselijk hè. Ook de hele tijd hun zogenaamde steamy scènes. Nobody cares. (cat)


Every villain is a hero in his own mind.

Ik ben ook eindelijk bij gekeken :')

De black hood kan niet Hal zijn, dan is heel het surprise-effect er vanaf. Al is het wel heel verdacht dat de black hood ineens bij Cheryl staat..
+ Het schot kon toch niet van Reggie zijn? Van zo laag op de grond naar zo hoog schieten is echt onmogelijk. + Ik vond het ook allemaal een beetje erover, alsof er echt zo'n rellen zouden ontstaan omdat Fangs vrij kwam...

+ Ik ben Archie en Veronica ZO beu. Eigenlijk gewoon heel Veronica haar personage, echt blergh.


“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien