• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    😂😂

    IDA

    Maar serieus, als je Iratus en Quinn samenvoegt krijg je IQ. Ik vind dit een hele stoere ontdekking 🎉


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara schreef:
    Ik hou het op mijn 4 C's want dat vind ik wel leuk XD


    Ik kijk meer naar de betekenis haha

    En héél misschien is Avis' echte naam, Morgan, een verwijzing naar Morgana uit de Little Mermaid, heel misschien maar (alleen dan wel een knappere, jongere versie)


    obsessive rage

    Bouncing schreef:
    (...)

    Ik kijk meer naar de betekenis haha

    En héél misschien is Avis' echte naam, Morgan, een verwijzing naar Morgana uit de Little Mermaid, heel misschien maar (alleen dan wel een knappere, jongere versie)

    Oh gosh xD Ik mocht Morgana nooit want ik mocht Melody wel. Maar als ik die film nu terugkijk vind ik Melody weer irritant want ze is zo naïef ehh... Ja, ik houd al op met mijn Disneygebazel.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    😂😂

    IDA

    Maar serieus, als je Iratus en Quinn samenvoegt krijg je IQ. Ik vind dit een hele stoere ontdekking 🎉


    IQ is prachtig


    obsessive rage

    Bouncing schreef:
    (...)

    IQ is prachtig

    Ja duh. Ik ben echt trots op mezelf dat ik hier veel te laat achter kom.

    Maar als je de rest van haar naam, Alena Eaves, erachter zet krijg je IQAE. En dat is niets.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Disney is mega coolll, so don't blame any Disney movie or shut up! Nee grapje maar serieus niks tegen Disney.

    Okee is kijken met hun echte namen dan heb ik een S, een C, nog een C en een A

    Dat wordt dan SCAC of CASC of SCCA

    Okee nee dat is al helemaal niks


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ja duh. Disney is awesome, alleen ik mag Melody niet meer. IK BEN VOOR SEBASTIAAN OF COURSE!

    Sad.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Ja duh. Disney is awesome, alleen ik mag Melody niet meer. IK BEN VOOR SEBASTIAAN OF COURSE!

    Sad.


    BOTJEEE


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    OH JA HIJ IS OOK COOL


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mt.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Oke ik heb een vraagje. De kwaadaardige club is gewoon op de aarde right? Want in dat geval is er dus niet echt magie mogelijk alleen onder de 'begaafden' toch? En dus zou je dus tussen werelden moeten reizen om echte vage magie skills enzo te hebben kunnen meemaken?


    Okke zo onsamenhangend dit maar ik hoop dat jullie t snappen :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ehh tja, het is gewoon allemaal heel vaag uitgedacht. Ik denk dat het zich afspeelt op een kopie van de aarde ofzo. Magie is zeldzaam, maar kan voorkomen. Dat is hoe ik het in mijn hoofd heb.

    Ava?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Ehh tja, het is gewoon allemaal heel vaag uitgedacht. Ik denk dat het zich afspeelt op een kopie van de aarde ofzo. Magie is zeldzaam, maar kan voorkomen. Dat is hoe ik het in mijn hoofd heb.

    Ava?

    OMG, DE FILM EARTH 2.

    Ergens in het universum is een planeet genaamd ''earth 2''. Deze aarde is gekopieerd en ergens anders terug gevonden in het diepste dal van het zonnestelsel. Toch kwam hij blijkbaar ''niet zo goed uit de kopieer machine''. Earth 2 heeft namelijk rare trekjes. Er was namelijk, een paar jaar na het ontstaan, magie ontdekt bij de medemens. Hiedoor ontstond lichte paniek, tot dat er door een redden- in- nood en zijn maten over heel de aarde een lijn zette precies in het midden. Aan de ene kant zullen de magische wezens en de slechte mensen wonen, aan de andere kant de normale mens. Eerst vonden de mensen het idioot, daarna werd het een goede oplossing, maar toch naar mate de jaren vergaten de meeste mensen de lijn en leefden er ook normale mensen tussen de ''vreemde'' wezens. Misschien staat de kwaadaardige club ook daarom in het midden op de lijn. De helft is aan de normale wereld de andere helft in de slechteriken wereld. Ik wou dit even bedenken en zeggen. c:


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Zoiets ja


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Ehh tja, het is gewoon allemaal heel vaag uitgedacht. Ik denk dat het zich afspeelt op een kopie van de aarde ofzo. Magie is zeldzaam, maar kan voorkomen. Dat is hoe ik het in mijn hoofd heb.

    Ava?


    Het is basically gewoon onze wereld, maar kunnen mensen dus wel magie hebben, het is niet heel netjes verdeeld oid, het is een beetje Suicide Squad alike, als iemand als Iratus met haar illusies zou opkomen zou niemand geloven dat het echt is. Maar gezien sommige mensen uit de Middeleeuwen (letterlijk) komen, toen het nog wel in geloofd werd, hebben die dat waarschijnlijk ook meer meegemaakt. En je hebt nog een paar magische werelden ja, gezien er sprookjesfiguren in zijn gedropt.


    obsessive rage