• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Oké, wil iemand een relatie met:
    Christian, Claus of Clymene.
    Ik ben te lui om een lijstje of zo te maken xD

    Edit: Ava, luiheid is besmettelijk :p

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 19:21 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Toy schreef:
    Oké, wil iemand een relatie met:
    Christian, Claus of Clymene.
    Ik ben te lui om een lijstje of zo te maken xD

    Edit: Ava, luiheid is besmettelijk :p


    Ik weet het, ik weet het. No not sorry want ik ben kwaadaardig :Y)

    Uhm dit zijn ideetjes

    Puckje not so Goodfellow
    Clymene Nja nou weet niet. Ik denk dat hij haar wel grappig vindt maar haar ook expres met "Apple" aan gaat spreken, puur uit verveling en ondanks dat hij weet dat ze een uitstekende dief is best op haar neerkijkt.
    Christian Ik denk dat Puck Christian best mag, vriendjes? (A)
    Claus Hm, neh nah. Puck is niet bang voor de gevaarlijke Claus gezien hij weet dat hij gewoon niet dood kan, en de gewone Claus vindt hij saai, SORRYYYY Puck is nu eenmaal een asswhole. (Waarschijnlijk weet Puck ook wel dat Claus dus een tweede Claus heeft want hij kan iemands hele wezen onderzoeken)

    Ms. Bouncing Ball
    Clymene Hoe gevaarlijk ze ook zijn, Bouncing houdt van kinderen, ook al weet ze dat Clymene niet te vertrouwen is.
    Christian Christian lijkt ontzettend op Bouncing, en gezien hij (vermoedelijk?) alleen de meest oppervlakkige gedachten kan lezen, is ze ook niet zo bang voor zijn gave. Ze zouden best goede vrienden kunnen zijn, denk ik?
    Claus Hoe onwaar het ook zou zijn, Bouncing vindt hem maar een arrogante asswhole en mag hem niet.

    Olijfje Verrassing
    Clymene Haat haat haat. Expres dingen van Clymene jatten gezien Olive het dus niet op tijd kon stelen voordat Clymene het deed zal zeker gebeuren.
    Christian Hij lijkt wel een beetje op een niet doorgeschoten Olive Olive is ook echt geen doorgeschoten Bouncing dus misschien vindt ze hem wel aardig, friends?
    Claus Ja nou, nee. Omdat het kan zal ze wel eens met hem flirten, maar dat zegt nog niet dat Olive hem mag.

    Kleine Vogel
    Clymene Oh serieus, een kind in een Kwaadaardige Club? Meen je dat? Avis vindt het meisje alleen heel, heel irritant en zal altijd op haar spullen letten.
    Christian Wat doet deze gast hier? Koekjes verkopen en is hij vervolgens verdwaald? Dit is gewoon het type dat Avis zal blijven pesten, oké, ze haat hem niet volledig en vindt hem soms wel grappig, maar een echte vriendschap zit er niet in.
    Claus Flirten? No way. Avis vindt hem, ook als normale Claus, heel, heel eng, want hij flirt. Oké dat klinkt zo dom, maar Avis is echt heel erg angstig op dat gebied, misschien lijkt hij ook wel op iemand die daarvoor gezorgd heeft?

    Pjotter Pnan
    Clymene Net als Bouncing heeft Peter een band met kinderen en mag de dame wel.
    Christian Typische Lost Boy, dus mag Peter hem wel.
    Claus WIL JE RUZIE? COME AND GET IT

    Ik ga zo even een duidelijker lijstje van hun gaves dumpen


    obsessive rage

    Toy schreef:
    Oké, wil iemand een relatie met:
    Christian, Claus of Clymene.
    Ik ben te lui om een lijstje of zo te maken xD

    Edit: Ava, luiheid is besmettelijk :p


    Euhm sure ik ben te lui om een lijstje te maken; we zien dan wel


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaves van mijn mensen

    Puck
    Nu staat het niet heel duidelijk personen, maar Puck heeft de gave om heel je wezen te onderzoeken. Wat dit inhoudt? Nou, je zou het als uitgebreide telepathie zien. Meestal als je "gedachten lezen" zegt, denk je aan de gedachten lezen van dat persoon op dat moment. Bij Puck is het iets meer. Hij kan "mind reading": Je hele wezen, al je herinneringen, je onbewuste emoties, onbewuste gedachtes, vergeten herinneringen, alles bekijken. Ook kan hij iets er random in droppen, zijn gedachten in jouw hoofd plaatsen. Ik weet dat dit wel heel machtig is, maar zo is Puck, hij was ook bedacht als hoofdantagonist in een 1 op 1 RPG. Hij kan nog steeds dromen van anderen veranderen.

    Bouncing
    Kwetsbaarder, menselijker maar ondanks dat Bouncing het niet leuk vindt, niet minder machtig is Bouncings gave. Ze heeft zwarte magie, waarvan ze de helft nog niet kent. Ze kan dingen laten verschijnen, verdwijnen en verplaatsen. Eigenlijk, is haar gave om haar fantasie waar te maken. Alsof ze een droom beïnvloedt. Nu is ze er niet heel goed in, zo vermoordde ze Feline en Sylvia, gezien dit haar fantasie was.

    Olive
    Eigenlijk kan Olive gewoon niks. Ze is knettergek, een psychopaat, uit een gekkenhuis geplukt en beschadigd als wat, maar een gave heeft ze niet. Behalve één ding: Ze is onsterfelijk. Dit komt omdat er een demon in haar hoofd zit, letterlijk, die haar onsterfelijk maakt. Dit vindt ze helemaal niet leuk, maar goed.

    Avis
    Zoals al uitgelegd, heeft Avis een stem die je kan dwingen alles te doen wat ze vraagt. Ze kan haar stem ook gewoon, menselijk gebruiken, en gezien haar ouders haar kunnen horen als ze iemand met haar zangstem manipuleert, doet ze dit niet tot nauwelijks. Nee, Avis' echte gave is haar sterke voorgevoel. Ze kan situaties zo goed aanvoelen dat het bijna eng is. Ook kan ze onder water ademen, maar goed, ze is een sirene, wat verwacht je.

    Peter
    Peter heeft een getrainde vorm van Bouncings gave, sorry, te lui voor herhaling.


    obsessive rage

    KINDERS HET SPEELTOPIC IS OFFICIEEL OPEN!

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 21:50 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lol ik ben zo blij dat Cadi voor alles immuun is :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Okeee naar wie kan ik Cadi, Cole, Cam of Cal sturen?

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 22:26 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Waar staat het speeltopic, als een link vorm, want ik heb geen zin om alles na te lezen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sophamoara schreef:
    Lol ik ben zo blij dat Cadi voor alles immuun is :')


    Niet voor Bouncing en Olive (cat)


    obsessive rage

    Sophamoara schreef:
    Okeee naar wie kan ik Cadi, Cole, Cam of Cal sturen?


    Mag ik Cam voor Dawn (A) Ghehe, ik heb iedereen openstaan maar Ander kan heel random inspringen met zijn camera enzo


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Je kan zo wel iets als een van je personen naar Joey, Jackson, Leslie of Nicotine sturen.
    zo nee, wie wil zijn personage bij hun vier hebben??


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Hm JO OLIVE WIL JACKSON


    obsessive rage

    Iratus schreef:
    KINDERS HET SPEELTOPIC IS OFFICIEEL OPEN!

    Hier Jo, blinde xD


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus stalkt Puck ghehe


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Iratus stalkt Puck ghehe


    Oh god
    Die zit waarschijnlijk letterlijk met popcorn naar het gevecht te kijken


    obsessive rage