• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Bouncing schreef:
    (...)

    Oh god
    Die zit waarschijnlijk letterlijk met popcorn naar het gevecht te kijken

    Superlief. En zij staat er zo naast "are you kidding" **rolt licht grijnzend met haar ogen**


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    De indruklijst van Fiona komt eraan, don't worry. Naar wie kan Fiona sturen? (Is er nog een kamer indeling?)


    If no one else will defend the world then I must

    Iratus schreef:
    (...)
    Superlief. En zij staat er zo naast "are you kidding" **rolt licht grijnzend met haar ogen**


    Hm
    Reacties van mijn karakters waarschijnlijk:

    Puck: De popcorn actie dus
    Bouncing: There we go again. *Slaapt verder*
    Olive: JAAA FIGHT
    Avis: Ugh laat me slapen

    Oké sorry ik verveel me


    obsessive rage

    OH OH EEN KAMERINDELING IK BEN ECHT STOM WACHT DIE GA IK NU MAKEN SORRYSORRYSORRY


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bouncing schreef:
    (...)

    Hm
    Reacties van mijn karakters waarschijnlijk:

    Puck: De popcorn actie dus
    Bouncing: There we go again. *Slaapt verder*
    Olive: JAAA FIGHT
    Avis: Ugh laat me slapen

    Oké sorry ik verveel me

    Droog 😂


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    OH OH EEN KAMERINDELING IK BEN ECHT STOM WACHT DIE GA IK NU MAKEN SORRYSORRYSORRY

    YEAY


    obsessive rage

    Iratus schreef:
    OH OH EEN KAMERINDELING IK BEN ECHT STOM WACHT DIE GA IK NU MAKEN SORRYSORRYSORRY

    yaas!
    Doe Jackson en Cam bij elkaar, dat word lachen x'D


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    yaas!
    Doe Jackson en Cam bij elkaar, dat word lachen x'D


    Hahaha jaaaaaaa


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Fiona       Maria       Alderman







    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    Iratus is één van de weinige mensen die bewondering heeft voor Fiona en daardoor staat Iratus hoog op het lijsjte met mensen die Fiona mag, ondanks dat ze niet erg sociaal is.
    Nicotine 'Nicolette' MariGold
    Fiona houdt het liefst zoveel mogelijk afstand van Nicotine. Dit komt vooral door de serieusheid van de jongedame en haar stemmingswisselingen.
    Sophamoara Sarabi Kane
    Fiona is blij dat Sophamoara zich interesseert in elektronica, enkel het minpuntje is dat Sophamoara vrijwel niks weet over elektronica. Fiona legt het de jongedame gerust uit, maar aan sommige vragen kan Fiona zich erg irriteren.
    Robin Kay Goodfellow "Puck"
    Puck is gewoon een irritante pestkop die Fiona liever vermijdt. Ze heeft wel wat beters te doen dan zijn stomme grappen.
    Joey Mortem
    Wanneer Fiona en Joey elkaar in een ruimte tegenkomen zou Fiona meteen haar spullen pakken en opzoek gaan naar een andere ruimte. Als ze iemand wel wilt vermijden dan is het zeker deze sluwe vos.
    Bouncing Ball
    Fiona en Boucing hebben een neutrale band met elkaar.
    Cole Ayden Cael
    Cole is erg aardig naar Fiona toe en om dat zo te houden doet ze erg afstandelijk om niks fout te doen.
    Olive ❝Twist❞ Jackson
    Olive en Fiona zijn als water en vuur en kunnen niet samengaan.
    Cameron Dylan Black
    Cam en Fiona hebben niet echt contact met elkaar, maar wanneer dat wel zo is, is het meestal Cam die Fiona aan het pesten is met zijn gaven.
    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    Roxy kan een aardige meid zijn volgens Fiona, als ze maar niet gaat snuffelen tussen Fiona's spullen.
    Jackson 'Nausithous' Ogygia
    'Eindelijk een volwassen iemand,' het was de eerste indruk van Fiona op Jackson, vergeleken met de meeste huisgenoten. Fiona mag Jackson wel.
    Tibo Michael Sully
    Fiona is vaak te vinden in de computerruimte en Tibo is daar soms ook te vinden. De twee brengen veel tijd met elkaar door, maar kennen elkaar nauwelijks.
    Leslie 'FireFly' Mortem
    Neutraal tegenover elkaar.
    Dawn Mary Anderson
    Dawn is een aardige persoon die Fiona gewoon haar ding laat doen zonder te worden gestoord.
    Parva ❝Avis❞ Cuckoo
    'Avis en Fiona zijn zeer vriendelijke tegenover elkaar. Ze zijn vriendinnen van elkaar.
    Asher Levi Cain
    Asher en Fiona zijn geen vijanden van elkaar, maar hebben het niet met elkaar. Dit komt vooral door hun opinie over elektronica.
    Peter Pan
    Peter is vrij kinderachtig voor zijn leeftijd en irriteert Fiona wel eens, waardoor ze hem niet echt mag.
    Clymene
    Op het eerste zicht zou Fiona Clymene wel willen doodknuffelen, maar ze is nu toch voorzichtiger met de kleine meid.
    Christian de Vil
    Fiona kan aardig overweg met Christian, hun relatie is neutraal.
    Claus Blackwood
    Een charmante jongen, die ook nog intelligent is. Fiona kan goed overweg met Claus.
    Ander Itai Pierce Elwood
    Fiona irriteert haar puur aan de jongen. Zijn 'slechte' gevoel voor 'humor' kan ze niet waarderen en de toon die hij heeft in gespreken mag volgens haar ook wel wat minder.
    Gaia Claudia Pulchra
    Contact met deze jongedame wilt Fiona liever vermijden al heeft ze geen hekel aan Gaia.


    Okay met hééééél wat vertraging is hier dan eindelijk de lijst. Dit duurde zóóóóóó lang :(

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 23:03 ]


    If no one else will defend the world then I must

    Nah niet erg. Ik vind het allemaal goed trouwens.

    Fiona irriteert haar puur aan de jongen. Zijn 'slechte' gevoel voor 'humor' kan ze niet waarderen en de toon die hij heeft in gespreken mag volgens haar ook wel wat minder.

    Bovendien is Anders lichtflits een beetje stuk :Y) random lichtflitsen van foto's yay


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    JoSnape schreef:
    (...)
    yaas!
    Doe Jackson en Cam bij elkaar, dat word lachen x'D

    Oh eh oeps?

    De kamerindeling staat trouwens online, in het speeltopic is de beginpost aangepast


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Nah niet erg. Ik vind het allemaal goed trouwens.

    (...)
    Bovendien is Anders lichtflits een beetje stuk :Y) random lichtflitsen van foto's yay


    Stiekem foto's maken van vrouwen hé?! Hahahaha


    If no one else will defend the world then I must

    Sophamoara schreef:
    Okeee naar wie kan ik Cadi, Cole, Cam of Cal sturen?

    Gaia is nog loner dus Cal kan naar haar?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Eerste post is gepost!!!

    Anaticula schreef:
    (...)
    Gaia is nog loner dus Cal kan naar haar?


    Ja is goed!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."