• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Door dit lied kan ik me echt niet concentreren.


    16 - 09 - '17

    Kijk.. Ik weet dat het mijn eigen schuld is, ik had gewoon niet zo naïef moeten zijn, maar dat veranderd het feit dat het nog steeds pijn doet niet.. En ik ben er doodsbang door geworden. Ik ben bang om van iemand te houden. Ik ben bang elke dag omdat er nogal persoonlijke dingen zijn verteld en ik gewoon doodsbang dat anderen die te weten komen. Ik word elke dag wakker met de gedachte dat ik dood wil, en ik ga slapen met dezelfde gedachte. Er is geen nacht voorbij gegaan dat ik niet heb gehuild. Want ik huil nog steeds elke avond. Na maanden nog steeds. En ik geef mezelf de schuld want het is kort gezegd ook allemaal mijn schuld, en ik straf mezelf genoeg. Ik had mezelf beloofd nooit meer voor iemand te vallen, want ik durf het niet meer, maar here we are again. Ik hou weer van iemand en ik ben doodsbang om ook maar een stapje te wagen. Niet dat ik diegene niet geloof, ofzo, maar ik ben bang om hem pijn te doen met mijn shit. God, if anybody knew what was going through my mind... Every. Single. Second.

    en misschien ben ik heel slap dat ik hier nog steeds last van heb, maar dit is de reden dat ik nooit een relatie aan durfde te gaan, en de relatie die ik aannam, resulteerde in precies waar ik altijd bang voor ben geweest: ik heb niet voor niets de ergste bindingsangst dat iemand ooit heeft gezien. Ik heb dat voor een reden. Ik word niet snel close met iemand. Ik heb muren om me heen gebouwd en die vielen zo snel neer voor diegene. En diegene deed precies waar ik altijd maar dan ook altijd bang voor ben geweest: om achter gelaten te worden met zoveel pijn dat ik liever mezelf voor de trein zou gooien dan weer gelukkig ga worden.

    Overheen komen gaat niet. Ik heb dingen op mijn lichaam, littekens, die voor altijd zichtbaar zullen zijn. Die mij elke keer aan die tijd laten herinneren. En ja; ik weet hoe vreselijk dom dat is geweest maar ik moest iets.. Ik moest iets doen.. En sinds ik niemand anders pijn kan doen, doe ik mezelf pijn. En er is nog geen enkele dag voorbij gegaan dat ik dat niet wilde doen. Gelukkig probeer ik het zo weinig te doen want ik weet dat ik het altijd ga blijven zien. Ik zie ze nog van 7 jaar geleden. 7 jaar geleden was de eerste keer dat ik het deed, en na 7 jaar ben ik nog steeds dagelijks bezig met het gevecht tegen mezelf.. En ik denk dat ik nooit dit gevecht ga winnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok, time to cry. Yay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Ik herken het. Alle mensen die ik van school leuk vind wonen ook heel ergens anders en van vroeger is best wel verwaterd.


    Ja, inderdaad, voor zover ik die had ;x
    En aansluiting vinden is soms ook gewoon lastig idk


    26 - 02 - '16

    I swear to God I'mma cry if that dog doesn't stop barking.


    Mijn 'vader' is gigantisch door zijn rug gegaan en is aan de pijnstillers en kan helemaal niks meer. Day is made. Je verdient het, gore klootzak.


    Caution first, always.

    7,7 op het tentamen en samen met mijn 10,4 op de opdrachten heb ik nu totaal een 8,8 voor Programmeren 2!! Dat zou een 9 zijn geweest als ze niet plotseling waren gestopt met afronden. Bow down biscuitssss ✨✨✨

    (Nee ik zou me super ongemakkelijk voelen als er iemand ooit voor mij zou buigen maar YAY ik ben HYPED dit is NICE 😊)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga weer mijn spel spelen, hier is het saai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wish somebody would tell me I'm fine


    This ain't no place for no better man.

    Square schreef:
    7,7 op het tentamen en samen met mijn 10,4 op de opdrachten heb ik nu totaal een 8,8 voor Programmeren 2!! Dat zou een 9 zijn geweest als ze niet plotseling waren gestopt met afronden. Bow down biscuitssss ✨✨✨

    (Nee ik zou me super ongemakkelijk voelen als er iemand ooit voor mij zou buigen maar YAY ik ben HYPED dit is NICE 😊)

    Een 10,4? hoe
    Maar awesome! GO YOU *buigt* *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vriend: "Ik verveel me, er is gewoon niks op tv. Ja, behalve Fifty Shades of Grey, maar dat telt voor mij ook als niks"

    Hahhahahahahahahahahh held

    *vijf minuten laten*

    Vriend: "Bah nu gaat die vent met een ijsblokje over d'r heen"

    :'D :'D


    26 - 02 - '16

    Iemand boven de 16 die met mij uit wil in Utrecht? Want ik wil uit maar mijn vrienden zijn niet de uitgaanstypes..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plunging back into the darkness
    It's not pain, it's just uncertainty
    I know my heart's missing a piece
    But it still beats.


    @Paladin I volunteer!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 22:01 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    7,7 op het tentamen en samen met mijn 10,4 op de opdrachten heb ik nu totaal een 8,8 voor Programmeren 2!! Dat zou een 9 zijn geweest als ze niet plotseling waren gestopt met afronden. Bow down biscuitssss ✨✨✨

    (Nee ik zou me super ongemakkelijk voelen als er iemand ooit voor mij zou buigen maar YAY ik ben HYPED dit is NICE 😊)


    ik vind het leuk hoe je tirannie (niet zo onschuldig) mengt met verkade (onschuldig) 🚀🚀


    Heaven is a place that we all have

    Rashoumon schreef:
    (...)

    @Paladin I volunteer!

    omg yes ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —