• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ma, stop met bellen. Nee, ik ben niet meer naar school geweest vandaag en ik weet dat je daar niet blij mee gaat zijn dus ik wil het je niet moeten vertellen. :')


    Caution first, always.

    MabeI schreef:
    (...)

    Ja, en zijn naam is zwaartekracht. Maar hij heeft liever niet dat je hem zo noemt, want hij heeft gewichts issues. Gustaaf vindt ie beter :3


    Ik ga even dood hier. Thanks. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SashaGrey schreef:
    Nevermind, waarom zou iemand aan een ander denken. En rekening houden met wat die niet fijn vindt. Kan je wel gewoon dat onder de * er uit halen, aub?


    Sure het gaat mij enkel om de functionaliteit dat ik en anderen kunnen zien waar ik op reageer en dat maakt geen deel uit waar ik op reageerde ^^

    Ot: whoop twee dagen soort van vrijheid om zelf aan studie en andere taken te werken.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Een usernaam er in zetten kan ook, maar ik snap wel dat dat teveel moeite is om te doen.

    This song. This one song..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    In een slagader geprikt worden is no fun at all.

    When you're so close to writing a good piece and your mind is like 'no let's get distracted'

    'Vrienden' die, als puntje bij paaltje komt, geen shit geven :W


    Caution first, always.

    Even janken en dan weer verder met het leven, want oh jeetje je mag niet opgeven in deze wereld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gorillaz schreef:
    'Vrienden' die, als puntje bij paaltje komt, geen shit geven :W


    Dit heb ik dus ook met zo'n 'vriendin' die alleen belt/teken van leven geeft als ze wat van me nodig heeft. Kan ik dan niet oid, dan hoor ik gewoon maandenlang niks van haar :')
    En oh wee als ik wat heb, dan is er altijd wel een smoes waardoor ze last minute afzegt. Hierdoor heb ik al eens gehad dat ik had gereserveerd bij een restaurant en dat ze gewoon echt in de middag van die dag een smoes had om niet te gaan, terwijl ik lang van te voren gereserveerd had.


    26 - 02 - '16

    Subtiele hints aan je moeder geven dat je hulp wilt is hoe diep ik ben gevallen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tulip schreef:
    (...)

    Dit heb ik dus ook met zo'n 'vriendin' die alleen belt/teken van leven geeft als ze wat van me nodig heeft. Kan ik dan niet oid, dan hoor ik gewoon maandenlang niks van haar :')
    En oh wee als ik wat heb, dan is er altijd wel een smoes waardoor ze last minute afzegt. Hierdoor heb ik al eens gehad dat ik had gereserveerd bij een restaurant en dat ze gewoon echt in de middag van die dag een smoes had om niet te gaan, terwijl ik lang van te voren gereserveerd had.

    Jezus, lekker lullig weer :ll


    Caution first, always.

    Mijn school faalt zo tering hard dat ik nu dus niet weet welke toetsen ik morgen moet inhalen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij stuurde me een kusemoji. I think he is the one. I need to marry him and have his babies <333333

    Ik wil echt met iemand hierover praten maar ik besef me dat niemand daarop zit te wachten.


    — Inner peace, it's hard to find. —