• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Maar Quizlet is van alle users?


    niet van trolls

    //

    het zijn altijd dezelfde mensen

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:08 ]


    i put the fun in funeral

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Maar Quizlet is van alle users?


    Vind die topics dan ook niet per se zo erg want die kan ik ontwijken, maar ik vind het redelijk irritant als het zich verspreid naar plekken waar ik het niet kan vermijden. Vind het niet hilarisch, eigenlijk vooral vermoeiend.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    S.O.S. hoe moet ik een gesprek met mijn tinderboy voeren?!

    SashaGrey schreef:
    S.O.S. hoe moet ik een gesprek met mijn tinderboy voeren?!


    send n00ds l0l


    Heaven is a place that we all have

    Asker schreef:
    ja ik leef nog

    jammer he

    nee niet jammer


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yugen schreef:
    (...)

    send n00ds l0l

    Hahahah, ja, dan praat ie meteen nooit meer met me
    How to lose a guy in one nude

    lollll de jongen die ik date heeft vorige verkiezingen op de politieke partij gestemd die ik echt ver af schuw
    hij zegt dat hij er nu niet meer op zou stemmen, maar ik weet niet of ik hier overheen kom

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:30 ]


    i put the fun in funeral

    SashaGrey schreef:
    Trolls zijn het enige die een beetje leven op Q brengen, ik zie ze graag hier.

    (...)
    Ja, het wordt tijd dat die weer terug komen. ^^


    Tbh vind ik dit een belediging jegens alle actieve users en alle ontzettend leuke projecten die men organiseert. Het is leuk en levendig genoeg op Q zonder sneue aandachtszoekers zonder leven. Leuke projecten zouden de aandacht moeten krijgen die nu in dat soort mensen gestoken wordt.

    Ot: ik wilde dat ik niet nog tot negen uur naar huis hoefde te reizen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ten eerste: jk
    Ten tweede: mijn signature (:

    *
    O, en blijkbaar is het 3 uur met het openbaar vervoer om dit stukje van 50 kilometer te reizen. Kan nog beter gaan lopen zeg. Met de auto is een uur, maar echt niet dat hij of mijn ouders me gaat ophalen en brengen. Zelfs zwemmen door de Eems en Dollard is verdomme sneller dan met de trein!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:34 ]

    Goldstein schreef:
    (...)

    Tbh vind ik dit een belediging jegens alle actieve users en alle ontzettend leuke projecten die men organiseert. Het is leuk en levendig genoeg op Q zonder sneue aandachtszoekers zonder leven. Leuke projecten zouden de aandacht moeten krijgen die nu in dat soort mensen gestoken wordt.

    .


    wow true


    i put the fun in funeral

    SashaGrey schreef:
    Ten eerste: jk
    Ten tweede: mijn signature (:


    Ik mag quoten. Zolang ik het niet gebruik om regels te overtreden mag ik alles quoten c:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nevermind, waarom zou iemand aan een ander denken. En rekening houden met wat die niet fijn vindt. Kan je wel gewoon dat onder de * er uit halen, aub?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 19:41 ]

    Het blijft een beetje creepy als er random een boek omvalt in je kast. Is dit bewijs dat er een geest op mijn kamer woont die een hekel heeft aan De Grijze Jager?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt geen leven.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Het blijft een beetje creepy als er random een boek omvalt in je kast. Is dit bewijs dat er een geest op mijn kamer woont die een hekel heeft aan De Grijze Jager?


    Ja, en zijn naam is zwaartekracht. Maar hij heeft liever niet dat je hem zo noemt, want hij heeft gewichts issues. Gustaaf vindt ie beter :3


    Mhm?