• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Heathens is best leuk om te spelen op het keyboard c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gorillaz schreef:
    'Vrienden' die, als puntje bij paaltje komt, geen shit geven :W


    I know how you're feeling :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Jezus, lekker lullig weer :ll


    Ja en op die manier is er dus altijd wat. Ik hoor niks van haar, geen whatsappjes of wat dan ook, en dan lees ik op Facebook ineens dat ze -weetikveelwat- voor diagnose heeft gekregen vanwege bepaalde pijnklachten in een bericht dat ze het gevoel heeft dat er niemand voor haar is. Dat ze het gevoel heeft dat ze geen vrienden heeft, terwijl ik dan like nog een dag van te voren een bericht heb gestuurd met de vraag hoe het gaat en dan zegt ze dat het goed gaat. Yeah damn right.


    Wat een drama, man man man. Vriendschappen zijn niet echt mijn ding, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    noha noha noha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tulip schreef:
    (...)

    Ja en op die manier is er dus altijd wat. Ik hoor niks van haar, geen whatsappjes of wat dan ook, en dan lees ik op Facebook ineens dat ze -weetikveelwat- voor diagnose heeft gekregen vanwege bepaalde pijnklachten in een bericht dat ze het gevoel heeft dat er niemand voor haar is. Dat ze het gevoel heeft dat ze geen vrienden heeft, terwijl ik dan like nog een dag van te voren een bericht heb gestuurd met de vraag hoe het gaat en dan zegt ze dat het goed gaat. Yeah damn right.


    Wat een drama, man man man. Vriendschappen zijn niet echt mijn ding, geloof ik.

    Oh god ja dat komt ook altijd zo leuk aan. Ook als ze zeggen dat niemand om ze geeft terwijl ze duidelijk een hoop aandacht krijgen :')


    Caution first, always.

    STOP GODVERDOMME MET PRATEN TEGEN MIJ WANT I SWEAR


    Heaven is a place that we all have

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Oh god ja dat komt ook altijd zo leuk aan. Ook als ze zeggen dat niemand om ze geeft terwijl ze duidelijk een hoop aandacht krijgen :')



    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 21:09 ]


    26 - 02 - '16

    Mensen die denken dat ik serieus ben.





    SPACECATE TABBY TABBLAD WIIIIEEEEEEIIIIEEEE

    En ik denk dat ik echt met hem moet trouwen, like zo snel mogelijk. Want hij stuurde me nu net een hartjesemoji <33

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 21:12 ]

    Tulip schreef:
    (...)


    HAHAHA tyler joseph <3 Maar ja, pretty much.


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    HAHAHA tyler joseph <3 Maar ja, pretty much.


    En ik heb buiten het internet ook gewoon nauwelijks vrienden. It sucks, want dat is toch de stok achter de deur om je huis uit te gaan en niet binnen te blijven zitten als een buitenwereld hatende kluizenaar ;x

    Ik kom ook gewoon nauwelijks meer buiten enz, alleen voor puur noodzakelijke dingen ;/


    26 - 02 - '16

    Dit soort dingen zijn stiekem best goed voor mijn zelfbeeld (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    ik zou moeten schrijven maar ik heb geen zin om te schrijven maar ik moet wel want ik moet morgen die short story afhebben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MabeI schreef:
    (...)

    Ja, en zijn naam is zwaartekracht. Maar hij heeft liever niet dat je hem zo noemt, want hij heeft gewichts issues. Gustaaf vindt ie beter :3


    Omg, ik WIST het. Welkom, Gustaaf. Het is oké, we vinden het allemaal nu en dan een beetje zwaar. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tulip schreef:
    (...)

    En ik heb buiten het internet ook gewoon nauwelijks vrienden. It sucks, want dat is toch de stok achter de deur om je huis uit te gaan en niet binnen te blijven zitten als een buitenwereld hatende kluizenaar ;x

    Ik kom ook gewoon nauwelijks meer buiten enz, alleen voor puur noodzakelijke dingen ;/

    Ik herken het. Alle mensen die ik van school leuk vind wonen ook heel ergens anders en van vroeger is best wel verwaterd.


    Caution first, always.