• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Marlow schreef:
    Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben, maar Hensely wordt zeg maar in het kort een heel slim, teruggetrokken/verlegen en stil meisje. Verder moet ik echt nog haar karakter uitwerken. Iemand die nu al iets heeft: hier kan mijn personage wel/niet goed mee omgaan? ^^

    Het hangt er een beetje vanaf wat je wil (: Matthew is oversociaal, hij zal iedereen aanspreken die hij tegenkomt, heel vrolijk, avontuurlijk maar ook naïef en ondoordacht. Dus ofwel vindt Hensely hem maar niets omdat hij te sociaal is en nogal het tegenovergestelde van haar en voelt Matthew zich daardoor afgewezen en vindt hij haar niet sympathiek. Ofwel komen ze goed overeen en probeert Matthew er net voor te zorgen dat ze socialer gaat worden en helpt zij hem bij het maken van goede, doordachte beslissingen. Of iets anders, je kan kiezen (;


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Het hangt er een beetje vanaf wat je wil (: Matthew is oversociaal, hij zal iedereen aanspreken die hij tegenkomt, heel vrolijk, avontuurlijk maar ook naïef en ondoordacht. Dus ofwel vindt Hensely hem maar niets omdat hij te sociaal is en nogal het tegenovergestelde van haar en voelt Matthew zich daardoor afgewezen en vindt hij haar niet sympathiek. Ofwel komen ze goed overeen en probeert Matthew er net voor te zorgen dat ze socialer gaat worden en helpt zij hem bij het maken van goede, doordachte beslissingen. Of iets anders, je kan kiezen (;


    Eigenlijk zowel goede als slechte relaties, dus dat tweede klinkt wel goed. ^^

    Though, ik weet niet of Matthew een eeuwig geduld heeft hahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Eigenlijk zowel goede als slechte relaties, dus dat tweede klinkt wel goed. ^^

    Though, ik weet niet of Matthew een eeuwig geduld heeft hahahaha.

    Hahaha we zullen zien, Hensely zal zich denk ik nog vaak ongemakkelijk voelen in de buurt van Matthew wanneer hij haar over een enorme afstand begint te roepen of overal mee naartoe sleurt en haar voorstelt aan iedereen (;


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Hahaha we zullen zien, Hensely zal zich denk ik nog vaak ongemakkelijk voelen in de buurt van Matthew wanneer hij haar over een enorme afstand begint te roepen of overal mee naartoe sleurt en haar voorstelt aan iedereen (;


    Oh yup, heel erg hahaha. Ze zal echt zijn van: Matt.. Matt.. Matt, lemme go. Ik wil naar mijn kamer. Stop it.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben, maar Hensely wordt zeg maar in het kort een heel slim, teruggetrokken/verlegen en stil meisje. Verder moet ik echt nog haar karakter uitwerken. Iemand die nu al iets heeft: hier kan mijn personage wel/niet goed mee omgaan? ^^


    Lucy zal haar denk ik wel respecteren omdat ze ook slim is. Maar wel makkelijk (waarschijnlijk meestal perongeluk) over haar heen zal walsen met meningen en dat soort dingen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Marlow schreef:
    (...)

    Oh yup, heel erg hahaha. Ze zal echt zijn van: Matt.. Matt.. Matt, lemme go. Ik wil naar mijn kamer. Stop it.


    Als ze blowt enzo dan kan ze wel buddies zijn met Jeaden, die is rustig. Zolang hij maar wat op de lip heeft c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aurelian heeft z'n momentjes dat 'ie best hevig is though dus Hensely prob gon be like: Why are you so active, I still have to read my book..'


    Heaven is a place that we all have

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Als ze blowt enzo dan kan ze wel buddies zijn met Jeaden, die is rustig. Zolang hij maar wat op de lip heeft c;


    In geen honderd jaar zou Hensely (tenminste niet zonder druk van anderen) gaan blowen, hahahaha. :p

    Aurelian heeft z'n momentjes dat 'ie best hevig is though dus Hensely prob gon be like: Why are you so active, I still have to read my book..'


    Definitely yup.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Definitely yup.


    Hahaha ik denk dan helaas niet dat ze wat worden. Ondanks dat Jea rustig is; heeft hij geen grenzen dus zal niet echt met iemand wat gaan doen als deze te bang is om (illegale) dingen te doen ;c. so yeah soz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Hahaha ik denk dan helaas niet dat ze wat worden. Ondanks dat Jea rustig is; heeft hij geen grenzen dus zal niet echt met iemand wat gaan doen als deze te bang is om (illegale) dingen te doen ;c. so yeah soz


    Het is niet zozeer dat ze te bang is, maar het is meer van dat het op haar "black list" staat - als in, iets wat ze in geen miljoen jaar gaat doen omdat ze het zo smerig vindt ofzo.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Het is niet zozeer dat ze te bang is, maar het is meer van dat het op haar "black list" staat - als in, iets wat ze in geen miljoen jaar gaat doen omdat ze het zo smerig vindt ofzo.


    Hahaha ja but Jeaden is een slome egel, die nog steeds aandacht bij zijn papi en mami probeert te trekken om 'rebels' te zijn (hoezo ik ben kinderachtig en blijf hangen in mijn kindertijd!) HAH :'D dus als hij iets illegaals kan doen like smoke weed, op verboden terreinen komen whateffs dan zal hij of de aanstichter zijn of voor aan in de rij staan laaawl. The guy has some issues. Sue me. x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Hahaha ja but Jeaden is een slome egel, die nog steeds aandacht bij zijn papi en mami probeert te trekken om 'rebels' te zijn (hoezo ik ben kinderachtig en blijf hangen in mijn kindertijd!) HAH :'D dus als hij iets illegaals kan doen like smoke weed, op verboden terreinen komen whateffs dan zal hij of de aanstichter zijn of voor aan in de rij staan laaawl. The guy has some issues. Sue me. x'd


    Ik kan niet beloven dat Hens hem niet op een gegeven moment de les gaat proberen te lezen, als ze daar eindelijk de durf bijeen voor heeft gesprokkeld. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Emilia's relatie/impressie lijstje
    Misses
    Jacelyn Claire Deveraux - Ik denk dat Jace iets te veel praat naar Emilia haar mening, iets wat ze zelf ook doet echter kan het zo zijn dat twee veel praatste mensen soms net iets te veel word. Omdat men dan niet echter meer naar elkaar luisterd. Emilia zal Jace dus wel oké vinden, maar ik weet niet of ze echt vrienden zouden zijn?

    Allison Diana Kennedy - Ik denk dat Emilia zich al vrij snel een beetje bedreigd zal voelen door Allison, omdat ze zo slim is en precies lijkt te weten wat ze wil waardoor zo op Emilia erg volwassen over komt. Hierdoor zal Emilia dus wat terug getrokkener zijn in de buurt van Allison, dus ze zal Allison denk ik ook vooral mijden.

    Hensely Juliet Deveraux - Komt nog

    Lucy Imogen Brown - Net zoals bij Allison zal Emilia zich in de eerste instantie wel een beetje bedreigd voelen door Lucy haar vreselijke gedrevenheid, maar ik denk dat als ze daar door heen is ze Lucy wel erg aardig zal vinden. Vrienden?

    Rosaline 'Rose' Kennedy - Komt nog

    Jasmijn Zoë Kraaij - Ik denk dat het feit dat ze beide niet orgineel uit Amerika komen voornamelijk in het begin een band tussen de twee kan hebben geschept. Dat ze in hun eerste jaar vrienden zijn geworden, omdat ze wat in de cultuur moesten komen wat ze samen hebben gedaan. Ik denk dat ze dan nog steeds wel vrienden/ goede vrienden zijn?

    Tessa Mae Sandler - Ik denk dat Emilia en Tessa wel gewoon goede vrienden zouden kunnen zijn.

    Misters
    Aurelian Gael Agard - Emilia heeft een grote zwak voor Aurelian, wat hij noemt friends with benefits, noemt zei de kans om hem verliefd op haar te laten worden. Echte liefde met vlinders in haar buik is het niet voor Emilia, maar ergens zou ze maar al te graag uit willen vinden of het meer zou kunnen worden, hoewel Aurelian hier totaal geen interesse in lijkt te hebben.

    Franklin Wesley Cunningham - Komt nog

    Matthew Austin Parker - Emilia noemt Matthew haar 'adventure buddy' samen met de jongeman gaat ze vaan op avontuur uit. Het gebeurt dan ook wel vaker eens dat de één de ander op belt om een spontane roadtrip te maken.

    Alec F. Nichols - Ik denk dat Alec totaal niet Emilia haar type zal zijn, omdat hij redelijk cocky overkomt en ze het niet zo heeft op arrogante mensen. Ze zal hem dan ook liever mijden.

    Alessio Rossi - Best friend.....

    Alexander Jeaden O'Donnel Jeaden is Emilia haar 'golden buddy' hij heeft deze benaming gekregen toen ze hem over heeft weten te halen om samen twee goudvissen te nemen. Het is een co-ouderschap waar ze beide de goudvissen voor een week krijgen, maar afgezien van dat ze samen de ouders zijn van twee prachtige goudvissen zijn ze ook beste vrienden.

    Santiago 'Diego' Cruz Richardson - Emilia zou Diego zijn Enthousiaste en Energieke persoonlijkheid erg kunnen waarderen en ik denk dat de twee ook veel plezier met elkaar zouden kunnen hebben. Vrienden?


    Dus dit is het!! Dingen kunnen altijd nog veranderd worden, als jullie andere/ betere ideeën hebben wees niet bang om ze voor te stellen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik kan niet beloven dat Hens hem niet op een gegeven moment de les gaat proberen te lezen, als ze daar eindelijk de durf bijeen voor heeft gesprokkeld. :Y)


    HAahha I'd love that :'D that wud be such an argument or no.. Maybe he be like. Maybe she is right <3.<3 laaawawll :'D hij is weird. So am I. We are perfect for each other.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan trouwens pas op z'n vroegst morgenmiddag beginnen met het invullen van mijn rol.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 20:41 ]


    That is a perfect copy of reality.