• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    oke wat aurelian allemaal zoekt i guess

    1) zijn beste vriend(in) echt like ze rennen tijdens de nacht de campus door en ze trekken fotos met polaroids want memories (dit kunnen meerdere zijn tho want squadgoals)
    2) fwb
    3) iemand die met hem luiert op het grasveld en shorts schrijft en tekent maar ze zijn niet echt vrienden
    4) flirts/crushes


    Heaven is a place that we all have

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik heb Emilia wel voor een van de twee!!

    Voor de rest ik heb Emilia op het moment voor alles wel openstaan, ;3

    Oeh, Emelia en Alessio kunnen het denk ik sowieso goed vinden. Best mates? :- D


    We're all mad here.

    Cahira schreef:
    Ik moet zometeen even werken bleh, dus ik gooi even een klein lijstje neer met wat ik zeker voor Tessa zoek. Mocht iemand willen dan geef maar een gil hier, of in m'n gb:

    - Beste vriend(in).
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt en wat dan ook geregeld botst.
    - Flirt/Crush/Ex
    - Een "Ik mag je, maar ergens ook weer niet " vriendschapsding :'D
    - Eventueel andere ideeën


    Ik heb Alec voor je? Kijk maar waar hij het best bij past. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Yugen schreef:
    oke wat aurelian allemaal zoekt i guess

    1) zijn beste vriend(in) echt like ze rennen tijdens de nacht de campus door en ze trekken fotos met polaroids want memories (dit kunnen meerdere zijn tho want squadgoals)
    2) fwb
    3) iemand die met hem luiert op het grasveld en shorts schrijft en tekent maar ze zijn niet echt vrienden
    4) flirts/crushes


    1) klinkt echt leuk! Got Ally for that, maar ook voor 2) of 4) als dat beter past


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    1) klinkt echt leuk! Got Ally for that, maar ook voor 2) of 4) als dat beter past


    jaaaaa she seems perfect omf! oke meerdere mensen altijd welkom tbh want met 3 of 4 is beter dan met 2


    Heaven is a place that we all have

    Relatielijstje; Jeaden


    'I ain't addicted,
    I am commited.'


    Females

    Jacelyn Claire Deveraux

    Ik denk dat Jacelyn en Jeaden elkaar niet zullen mogen. Jacelyn is aanwezig en een flapuit. Iets waar Jeaden totaal niet van houd, gezien hij van nature behoorlijk stil en koel is. Maybe they never met or never talked or enemies w/e.

    Allison "Ally" Diana Kennedy

    Alli komt niet over als een luidruchtig type. Ze is slim en manipulatief aangelegd. Ik denk dat als ze vrienden zouden zijn, dat Alli, Jeaden wel voor ‘het karretje’ kan spannen als ze zou willen.

    Hensely ‘Hensy’ Juliet Deveraux

    Roep maar wnnr je zover bent c;

    Lucy Imogen Brown

    De twee zouden elkaar wel kunnen mogen, zolang ze maar geen grapjes maakt over Jeadens lage IQ en luiheid zo nu en dan.

    Rosaline ‘Rose’ Kennedy

    Komt maar ziet er al leuk uit c;

    Emilia Christina Forman

    Goudvis (best friend) buddies

    Jasmijn Zoë Kraaij

    Jeaden zou het wel interessant vinden dat ze zo ver vandaan komt en haar wel een slim meisje vinden. Hij zou haar zeker mogen omdat ze niet zoals de meeste meisjes achter de jongens aan rennen en een eigen mening bezit.

    Tessa Mae Sandler

    Maybe exen / kan nog wel weer relatie terug komen of whatever?

    Mannen

    Aurelian Gael Agard

    Ik denk niet dat Jeaden veel tegen hem zou hebben. Hij is kalm en heeft zo zijn actieve momentjes net zoals Jeaden. Zolang hij maar niet tegen hem zegt dat Jeaden dood kan vallen, zou het goed tussen die twee kunnen gaan.

    Franklin Wesley Cunningham

    Wacht even tot zijn innerlijk staat c;

    Matthew Austin Parker

    My brother from another mother. My dark hazelnut choco to my white milk choco. We are perfect together. I'm the Devil, U the Angel. Not even God can tear us apart

    Alec F. Nichols

    Alec en Jeaden zijn twee grote tegenpolen hahaha. We kunnen doen dat ze of elkaar ontzettend haten / enemies of dat het juist past dat ze zo verschillend zijn, what cud be funny. U pick.

    Alessio Rossi

    Stoner buddies hahahh x’D

    Santiago ‘Diego’ Cruz Richardson

    Best friends, maar Jeaden wilt zich nog wel eens ergeren aan de drukte die Santiago meebrengt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 20:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yugen schreef:
    oke wat aurelian allemaal zoekt i guess

    1) zijn beste vriend(in) echt like ze rennen tijdens de nacht de campus door en ze trekken fotos met polaroids want memories (dit kunnen meerdere zijn tho want squadgoals)
    2) fwb
    3) iemand die met hem luiert op het grasveld en shorts schrijft en tekent maar ze zijn niet echt vrienden
    4) flirts/crushes


    Ik heb Matthew voor je, op zich houdt hij van avontuur dus ze zouden goed bevriend kunnen zijn. Maar je moet het zelf weten. Op zich is Matthew ook wel into luieren etc alleen volgt hij niet de richting art maar architecture (hij moet dus ook wel tekenen maar niet even veel als Aurelian zal moeten doen wss)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Aurelian Gael Agard

    Ik denk niet dat Jeaden veel tegen hem zou hebben. Hij is kalm en heeft zo zijn actieve momentjes net zoals Jeaden. Zolang hij maar niet tegen hem zegt dat Jeaden dood kan vallen, zou het goed tussen die twee kunnen gaan.



    hij kan in aurelian zijn (run through campus #aesthetics hot chocolate skinny latté polaroid)-squad?


    Heaven is a place that we all have

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ik heb Matthew voor je, op zich houdt hij van avontuur dus ze zouden goed bevriend kunnen zijn. Maar je moet het zelf weten. Op zich is Matthew ook wel into luieren etc alleen volgt hij niet de richting art maar architecture (hij moet dus ook wel tekenen maar niet even veel als Aurelian zal moeten doen wss)


    matthew kan idd grasveld boi zijn?

    // btw voor de fwb: aurelian is niet bang van experimenteren hoor huheuehuhehue


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    matthew kan idd grasveld boi zijn?

    // btw voor de fwb: aurelian is niet bang van experimenteren hoor huheuehuhehue


    Okay top grasveld boy it is (: en wat die fwb betreft, bedoel je dat dat ook een man mag zijn dan? Of begrijp ik je nu net helemaal verkeerd haha

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 18:48 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mieczyslaw schreef:
    Relatielijstje; Jeaden


    'I ain't addicted,
    I am commited.'


    Females

    Jacelyn Claire Deveraux

    Ik denk dat Jacelyn en Jeaden elkaar niet zullen mogen. Jacelyn is aanwezig en een flapuit. Iets waar Jeaden totaal niet van houd, gezien hij van nature behoorlijk stil en koel is. Maybe they never met or never talked or enemies w/e.

    Allison "Ally" Diana Kennedy

    Alli komt niet over als een luidruchtig type. Ze is slim en manipulatief aangelegd. Ik denk dat als ze vrienden zouden zijn, dat Alli, Jeaden wel voor ‘het karretje’ kan spannen als ze zou willen.

    Hensely ‘Hensy’ Juliet Deveraux

    Roep maar wnnr je zover bent c;

    Lucy Imogen Brown

    De twee zouden elkaar wel kunnen mogen, zolang ze maar geen grapjes maakt over Jeadens lage IQ en luiheid zo nu en dan.

    Rosaline ‘Rose’ Kennedy

    Komt maar ziet er al leuk uit c;

    Emilia Christina Forman

    Goudvis (best friend) buddies

    Jasmijn Zoë Kraaij

    Jeaden zou het wel interessant vinden dat ze zo ver vandaan komt en haar wel een slim meisje vinden. Hij zou haar zeker mogen omdat ze niet zoals de meeste meisjes achter de jongens aan rennen en een eigen mening bezit.

    Tessa Mae Sandler

    Maybe exen / kan nog wel weer relatie terug komen of whatever?

    Mannen

    Aurelian Gael Agard

    Ik denk niet dat Jeaden veel tegen hem zou hebben. Hij is kalm en heeft zo zijn actieve momentjes net zoals Jeaden. Zolang hij maar niet tegen hem zegt dat Jeaden dood kan vallen, zou het goed tussen die twee kunnen gaan.

    Franklin Wesley Cunningham

    Wacht even tot zijn innerlijk staat c;

    Matthew Austin Parker

    Matthew en Jeaden lijken behoorlijk op elkaar, hoewel Matthew waarschijnlijk de sociaalste van de twee zou zijn. Best friends?

    Alec F. Nichols

    Alec en Jeaden zijn twee grote tegenpolen hahaha. We kunnen doen dat ze of elkaar ontzettend haten / enemies of dat het juist past dat ze zo verschillend zijn, what cud be funny. U pick.

    Alessio Rossi

    Stoner buddies hahahh x’D

    Santiago ‘Diego’ Cruz Richardson

    Best friends, maar Jeaden wilt zich nog wel eens ergeren aan de drukte die Santiago meebrengt.


    Ik denk dat Lucy en Jeaden het inderdaad wel goed kunnen vinden. Maar eens in de zoveel tijd zou Lucy het niet kunnen laten om opmerkingen te maken over zijn luiheid.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    GusWaters schreef:
    (...)

    Okay top grasveld boy it is (: en wat die fwb betreft, bedoel je dat dat ook een man mag zijn dan? Of begrijp ik je nu net helemaal verkeerd haha


    jep aurelian likes ze girls and ze boys

    maar yaya grasveld


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    oke wat aurelian allemaal zoekt i guess

    1) zijn beste vriend(in) echt like ze rennen tijdens de nacht de campus door en ze trekken fotos met polaroids want memories (dit kunnen meerdere zijn tho want squadgoals)
    2) fwb
    3) iemand die met hem luiert op het grasveld en shorts schrijft en tekent maar ze zijn niet echt vrienden
    4) flirts/crushes


    Lucy en hij zijn complete opposites.. Ze zal jaloers zijn op zijn creativiteit en het feit dat hij zo georganiseerd is. Ik vind het een lastige..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mieczyslaw schreef:
    Relatielijstje; Jeaden


    'I ain't addicted,
    I am commited.'


    Females

    Jacelyn Claire Deveraux

    Ik denk dat Jacelyn en Jeaden elkaar niet zullen mogen. Jacelyn is aanwezig en een flapuit. Iets waar Jeaden totaal niet van houd, gezien hij van nature behoorlijk stil en koel is. Maybe they never met or never talked or enemies w/e.

    Allison "Ally" Diana Kennedy

    Alli komt niet over als een luidruchtig type. Ze is slim en manipulatief aangelegd. Ik denk dat als ze vrienden zouden zijn, dat Alli, Jeaden wel voor ‘het karretje’ kan spannen als ze zou willen.

    Hensely ‘Hensy’ Juliet Deveraux

    Roep maar wnnr je zover bent c;

    Lucy Imogen Brown

    De twee zouden elkaar wel kunnen mogen, zolang ze maar geen grapjes maakt over Jeadens lage IQ en luiheid zo nu en dan.

    Rosaline ‘Rose’ Kennedy

    Komt maar ziet er al leuk uit c;

    Emilia Christina Forman

    Goudvis (best friend) buddies

    Jasmijn Zoë Kraaij

    Jeaden zou het wel interessant vinden dat ze zo ver vandaan komt en haar wel een slim meisje vinden. Hij zou haar zeker mogen omdat ze niet zoals de meeste meisjes achter de jongens aan rennen en een eigen mening bezit.

    Tessa Mae Sandler

    Maybe exen / kan nog wel weer relatie terug komen of whatever?

    Mannen

    Aurelian Gael Agard

    Ik denk niet dat Jeaden veel tegen hem zou hebben. Hij is kalm en heeft zo zijn actieve momentjes net zoals Jeaden. Zolang hij maar niet tegen hem zegt dat Jeaden dood kan vallen, zou het goed tussen die twee kunnen gaan.

    Franklin Wesley Cunningham

    Wacht even tot zijn innerlijk staat c;

    Matthew Austin Parker

    Matthew en Jeaden lijken behoorlijk op elkaar, hoewel Matthew waarschijnlijk de sociaalste van de twee zou zijn. Best friends?

    Alec F. Nichols

    Alec en Jeaden zijn twee grote tegenpolen hahaha. We kunnen doen dat ze of elkaar ontzettend haten / enemies of dat het juist past dat ze zo verschillend zijn, what cud be funny. U pick.

    Alessio Rossi

    Stoner buddies hahahh x’D

    Santiago ‘Diego’ Cruz Richardson

    Best friends, maar Jeaden wilt zich nog wel eens ergeren aan de drukte die Santiago meebrengt.


    Stoner buddies it is. Lekker samen haten op de wereld!


    We're all mad here.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Lucy en hij zijn complete opposites.. Ze zal jaloers zijn op zijn creativiteit en het feit dat hij zo georganiseerd is. Ik vind het een lastige..


    oh maar tegenpolen en zo kan allemaal hoor
    ik zoek ook like niet-zo-vriend ppl maar het is dat hij kalm blijft en wiet rookt dus zo veel nijd draagt hij niet.


    Heaven is a place that we all have