• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    greenlight22 schreef:
    Emilia's relatie/impressie lijstje
    Misses
    Jacelyn Claire Deveraux - Ik denk dat Jace iets te veel praat naar Emilia haar mening, iets wat ze zelf ook doet echter kan het zo zijn dat twee veel praatste mensen soms net iets te veel word. Omdat men dan niet echter meer naar elkaar luisterd. Emilia zal Jace dus wel oké vinden, maar ik weet niet of ze echt vrienden zouden zijn?

    Allison Diana Kennedy - Ik denk dat Emilia zich al vrij snel een beetje bedreigd zal voelen door Allison, omdat ze zo slim is en precies lijkt te weten wat ze wil waardoor zo op Emilia erg volwassen over komt. Hierdoor zal Emilia dus wat terug getrokkener zijn in de buurt van Allison, dus ze zal Allison denk ik ook vooral mijden.

    Hensely Juliet Deveraux - Komt nog


    Lucy Imogen Brown - Net zoals bij Allison zal Emilia zich in de eerste instantie wel een beetje bedreigd voelen door Lucy haar vreselijke gedrevenheid, maar ik denk dat als ze daar door heen is ze Lucy wel erg aardig zal vinden. Vrienden?

    Rosaline 'Rose' Kennedy - Komt nog

    Jasmijn Zoë Kraaij - Ik denk dat het feit dat ze beide niet orgineel uit Amerika komen voornamelijk in het begin een band tussen de twee kan hebben geschept. Dat ze in hun eerste jaar vrienden zijn geworden, omdat ze wat in de cultuur moesten komen wat ze samen hebben gedaan. Ik denk dat ze dan nog steeds wel vrienden/ goede vrienden zijn?

    Tessa Mae Sandler - Ik denk dat Emilia en Tessa wel gewoon goede vrienden zouden kunnen zijn.

    Misters
    Aurelian Gael Agard - Emilia heeft een grote zwak voor Aurelian, wat hij noemt friends with benefits, noemt zei de kans om hem verliefd op haar te laten worden. Echte liefde met vlinders in haar buik is het niet voor Emilia, maar ergens zou ze maar al te graag uit willen vinden of het meer zou kunnen worden, hoewel Aurelian hier totaal geen interesse in lijkt te hebben.

    Franklin Wesley Cunningham - Komt nog

    Matthew Austin Parker - Emilia noemt Matthew haar 'adventure buddy' samen met de jongeman gaat ze vaan op avontuur uit. Het gebeurt dan ook wel vaker eens dat de één de ander op belt om een spontane roadtrip te maken.

    Alec F. Nichols - Ik denk dat Alec totaal niet Emilia haar type zal zijn, omdat hij redelijk cocky overkomt en ze het niet zo heeft op arrogante mensen. Ze zal hem dan ook liever mijden.

    Alessio Rossi - Best friend.....

    Alexander Jeaden O'Donnel Jeaden is Emilia haar 'golden buddy' hij heeft deze benaming gekregen toen ze hem over heeft weten te halen om samen twee goudvissen te nemen. Het is een co-ouderschap waar ze beide de goudvissen voor een week krijgen, maar afgezien van dat ze samen de ouders zijn van twee prachtige goudvissen zijn ze ook beste vrienden.

    Santiago 'Diego' Cruz Richardson - Emilia zou Diego zijn Enthousiaste en Energieke persoonlijkheid erg kunnen waarderen en ik denk dat de twee ook veel plezier met elkaar zouden kunnen hebben. Vrienden?



    Dus dit is het!! Dingen kunnen altijd nog veranderd worden, als jullie andere/ betere ideeën hebben wees niet bang om ze voor te stellen.


    Klinkt goed!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Klinkt goed!


    Dus dan zijn ze vrienden? Misschien dat Lucy wel eens de mommy dan uithangt als het om te leren gaan, omdat dat niet Emilia haar beste punt is dus.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Dus dan zijn ze vrienden? Misschien dat Lucy wel eens de mommy dan uithangt als het om te leren gaan, omdat dat niet Emilia haar beste punt is dus.


    Dat zal ze zeker doen haha!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Cotrona, beste vriendinnen lijkt me goed! Ik neem aan dat ze elkaar dan al een langere tijd kennen?

    Naoms, you want the ex part Jeaden x Tessa?

    Saar, ik heb Tessa voor Diego, als je wil?


    Ik ben nog opzoek voor Tessa naar;

    - Beste vriend.
    - Beste vriendin.
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt en wat dan ook geregeld botst.
    - Flirt/Crush/Ex
    - Play and Flirt
    - Een "Ik mag je, maar ergens ook weer niet " vriendschapsding :'D
    - Eventueel andere ideeën


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cahira schreef:
    Cotrona, beste vriendinnen lijkt me goed! Ik neem aan dat ze elkaar dan al een langere tijd kennen?

    Naoms, you want the ex part Jeaden x Tessa?

    Saar, ik heb Tessa voor Diego, als je wil?


    Ik ben nog opzoek voor Tessa naar;

    - Beste vriend.
    - Beste vriendin.
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt en wat dan ook geregeld botst.
    - Flirt/Crush/Ex
    - Play and Flirt
    - Een "Ik mag je, maar ergens ook weer niet " vriendschapsding :'D
    - Eventueel andere ideeën



    Hens? :'D.
    Nu is haar karakter sowieso niet bekend, maar een achtergronder, (betweter), stil persoon wordt het zeker, Idk of dat Tessa's type is. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Lucy gaat hem sowieso mogen qua persoonlijkheid. En hij is ook echt super knap. Ze zouden well vrienden kunnen zijn. Maar ze kan ook zejer een crush op hem kunnen hebben. Echt iets concreets weet ik niet, ook omdat ik natuurlijk niet zeker weet hoe hij over haar zou denken


    Ja vrienden is goed c:

    greenlight22 schreef:
    Emilia's relatie/impressie lijstje

    Santiago 'Diego' Cruz Richardson - Emilia zou Diego zijn Enthousiaste en Energieke persoonlijkheid erg kunnen waarderen en ik denk dat de twee ook veel plezier met elkaar zouden kunnen hebben. Vrienden?




    I like that c:

    Cahira schreef:
    Cotrona, beste vriendinnen lijkt me goed! Ik neem aan dat ze elkaar dan al een langere tijd kennen?

    Naoms, you want the ex part Jeaden x Tessa?

    Saar, ik heb Tessa voor Diego, als je wil?


    Ik ben nog opzoek voor Tessa naar;

    - Beste vriend.
    - Beste vriendin.
    - Iemand waar het absoluut niet mee klikt en wat dan ook geregeld botst.
    - Flirt/Crush/Ex
    - Play and Flirt
    - Een "Ik mag je, maar ergens ook weer niet " vriendschapsding :'D
    - Eventueel andere ideeën




    Maybe flirts ofso ? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @cahira ik heb Matthew voor je, ik ben even aan het denken wat hij zou vinden van tessa maar ik kom er niet goed uit.
    Is ze manipulatief? Want op zich is Matthew wel naïef dus je kan hem gemakkelijk gebruiken. Maar ze zouden ook net goed goed met elkaar kunnen vinden, of eerder iets romantisch ;) nee echt geen idee eigenlijk


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Dat zal ze zeker doen haha!


    En Emilia zal zijn, ik heb een brein ik haal dit wel, maar dan faalt ze weer. Oeps.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ^ Whew wouldn't do romance want anders zijn Matt & Jeaden geen bro's meer. She is his ex laaaawl :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus eh twaalf pagina's praattopic doorspitten gaat 'm niet worden maar hi iedereen dit is een subtiele mt


    I just caught the wave in your eyes

    Saar, flirts is mij helemaal goed! Houden we het alleen bij flirten, of... Zijn ze wellicht eens tussen de lakens beland?

    Guswaters, hmnee, ik denk niet dat Tessa heel erg manipulatief is, maar als hij goed bevriend is met Jeaden kan ze wellicht eens misbruik van de situatie - puur om haar ex te stangen :') Al denk ik wel dat ze Matt zou mogen, dus niet al te ver gaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cahira schreef:
    Saar, flirts is mij helemaal goed! Houden we het alleen bij flirten, of... Zijn ze wellicht eens tussen de lakens beland?

    Guswaters, hmnee, ik denk niet dat Tessa heel erg manipulatief is, maar als hij goed bevriend is met Jeaden kan ze wellicht eens misbruik van de situatie - puur om haar ex te stangen :') Al denk ik wel dat ze Matt zou mogen, dus niet al te ver gaat.


    (wbw)

    Diego zou dat laatste zeker niet erg vinden heheheheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MieczysIaw schreef:
    (...)

    (wbw)

    Diego zou dat laatste zeker niet erg vinden heheheheh


    Ghehe, dan doen we dat erbij. :3

    Deem, is ze heel erg betweterig? Tessa kan daar wel heel erg kribbig van worden namelijk, dus dan zou het zeker wel kunnen botsen tussen die twee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    A L E S S I O      R O S S I ' S     

    'Relationships'


    Misses
    Bijna iedereen, dus vul maar aan..

    Hensely Juliet Deveraux -
    Rosaline 'Rose' Kennedy -
    Franklin Wesley Cunningham -
    Matthew Austin Parker -
    Alec F. Nichols -


    Dames
    Emilia Christina Forman- Best Friends. Eigenlijk zijn Emilia en Alessio allang getrouwd. Hun hele lange verleden als penpals, maakte ze al close voordat Emilia voet op amerikaanse grond zetten. Alessio houdt en geeft om Emilia als een zus, dus geen enkele jongen gaat ooit goed genoeg zijn. Ze kennen elkaar dan ook door en door.
    Jasmijn Zoë Kraaij - Alessio ziet haar als vriendin, niet iemand waar hij heel diep mee gaat. Meer een oppervlakkige vriendin waar hij voornamelijk leuke dingen mee doet/het leuk heeft.
    Tessa Mae Sandler -De ene sarcastische opmerking na de ander, heerlijk speels geplaag is de basis van deze vriendschap. Mochten de twee niet elkaar aan het plagen zijn dan zijn ze meest waarschijnlijk hard aan het werk. Door Alessio's slechte aanleg voor logica volg hij bijlessen bij Tessa.
    Lucy Imogen Brown - Alessio en Lucy hebben een neutrale band. Er is geen dislike naar elkaar, maar de twee zijn erg koppig en houden beide van een goede discussie. Ze zullen dan ook vaak vurig met elkaar in discussie gaan.
    Jacelyn Claire Deveraux - Alessio waardeert Jacelynn. Ze kennen elkaar niet erg goed, maar hij mag haar van een afstandje. Hij ziet best wel wat van zichzelf in haar terug.
    Allison Diana Kennedy - Deze twee hebben beide een uitgesproken mening en staan dan ook vaak tegenover elkaar.




    Heren
    Aurelian Gael Agard is Alessio's "avontuurvriendje". Hoewel Alessio zich erg kan storen aan sommige karaktertrekken van de jongen, vindt hij hem wel fysiek woest aantrekkelijk. Alessio houdt van dingen die gevaarlijk of out of reach lijken en daagt voornamelijk Aurelian uit, met de insteek dat de jongen toch nooit bijt. Ze komen vooral vaak samen in aparte situaties, vanwege hun rebelse persoonlijkheden. De twee vullen elkaar aan en jutten elkaar vooral op. '
    Alexander Jeaden O'Donnel - Stonerbuddies.
    Santiago 'Diego' Cruz Richardson - Best male friend. Dit duo heeft een geweldige, speelse dynamiek. Alessio dient als goede wingman voor zijn 'broeder' en Diego probeert dit soms ook uit. Het zijn een soort soulmates maar zonder romantische gevoelens of dergelijke.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 19:50 ]


    We're all mad here.

    Cahira schreef:
    (...)

    Ghehe, dan doen we dat erbij. :3

    Deem, is ze heel erg betweterig? Tessa kan daar wel heel erg kribbig van worden namelijk, dus dan zou het zeker wel kunnen botsen tussen die twee.


    Ik ben wel van plan om haar een soort moeder/betweter te maken - al zal ze dit zeker niet doen om expres het bloed onder iemands nagels vandaan te houden. Het zal echt alleen goed bedoeld/perongeluk zijn dan. (:


    That is a perfect copy of reality.