• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Als je vandaag naar buiten kijkt is er geen steek verschil met gisteren, de dagen lopen grijs in elkaar over. I wanna stay in bed :c

    Frey_ schreef:
    Als je vandaag naar buiten kijkt is er geen steek verschil met gisteren, de dagen lopen grijs in elkaar over. I wanna stay in bed :c


    Gisteren sneeuwde het. Vandaag nog niet.

    OTOFT: mijn oog traant. Vet weird, want ik voel me niet verdrietig en dr zit niks in mn oog dat irriteert. Ik huil gewoon op t moment zonder reden. Wtf. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet echt stoppen met chocolademelk van de starbucks want holy fuck mijn buik RRREEEEE


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gibbs schreef:
    (...)

    Gisteren sneeuwde het. Vandaag nog niet.

    OTOFT: mijn oog traant. Vet weird, want ik voel me niet verdrietig en dr zit niks in mn oog dat irriteert. Ik huil gewoon op t moment zonder reden. Wtf. :')


    gisteren sneeuwde het niet ik weet er niks van


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Kaiju schreef:
    Ik moet echt stoppen met chocolademelk van de starbucks want holy fuck mijn buik RRREEEEE

    Ikr maar het is zo lekker asdfghhjklkdkajeosjhashjd


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    Sos noodgeval
    Kan iemand die goed met facebook is me hiermee helpen????]

    Dit is de lijst van mensen die naar een evenement gaan waar ik ook naartoe ga. Hieronder staat dat vier mensen met wie ik niet bevriend ben op 'gaan' staan. Maar ik zie maar drie mensen. Betekent dit dat de vierde persoon iemand is die ik heb geblokkeerd, oftewel mijn ex????




    Dat kan ja, iig iemand die geblokkeerd is, anders had je die vierde persoon wel zien staan


    26 - 02 - '16

    Ik mag van mijn vriend niet meer zeggen dat ik wiet lekker vind ruiken. Hij heeft er ook echt iets tegenover gezet, want volgens mij is hij bang dat ik het een keer ga gebruiken.
    Ik zou het wel eens willen proberen, maar ik weet dat ik het toch niet doe xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eeegh presentation in a few minutes and im stressing


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tulip schreef:
    (...)

    Dat kan ja, iig iemand die geblokkeerd is, anders had je die vierde persoon wel zien staan


    Ik heb het aan iemand anders die gaat gevraagd, en hij staat er niet bij. Is gewoon iets mis met mijn facebook (fish)


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik heb het aan iemand anders die gaat gevraagd, en hij staat er niet bij. Is gewoon iets mis met mijn facebook (fish)


    Mijn Facebook app vraagt ook al weken lang om een update, misschien kan zoiets ook een probleem zijn. Ik heb het ook vaak namelijk


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    (...)

    Gisteren sneeuwde het. Vandaag nog niet.

    OTOFT: mijn oog traant. Vet weird, want ik voel me niet verdrietig en dr zit niks in mn oog dat irriteert. Ik huil gewoon op t moment zonder reden. Wtf. :')


    Het hagelde hier net en aangezien dat ook wit en koud is vind ik het tellen :W

    Lmao geen enkele reactie. Wat ben je nou voor stiefmoeder.


    This ain't no place for no better man.

    Gelukkig ligt er geen sneeuw op de weg. Raar maar waar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh ik heb geen zin om te bewegen.


    Mhm?

    Up to the hospital. Again.