• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    @domino's, waar de fuck is mijn pizza?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zie een vreetbui aankomen voor straks, omdat het avondeten een beetje weinig was...


    Stenenlikker

    I need a moon in my life.


    I ordered a Columbia costume from Rocky Horror for 100 Dagen and I'm very excited.


    kindness is never a burden.

    I like big tangerines and oh Lord, I cannot lie


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Let's eat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    www.naomiheeftgeenhumor.nl


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pfiew weer een vak binnen. Nog twee vakken en een bachelor scriptie te gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    I've got the urge to get drunk.


    Goldstein schreef:
    Pfiew weer een vak binnen. Nog twee vakken en een bachelor scriptie te gaan.


    Yaaay! Je gaat lekker! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het zo gehad met iedereen die denkt dat het maar oké is om tegen me te roepen, die het maar oké vind dat ik telkens opnieuw en opnieuw mijn klep houd, die denkt dat het toch geen effect op me heeft - Leah kan wel tegen een stootje, toch? Go f*ck yourself. Ik kan tegen een stootje, maar niet tegen bont en blauw geslagen worden, dus rot op met jullie kutreacties.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stiekem hoop ik dat Bry vet bekend word hehehe

    hee hallo ik ben net weer beter en nu heb ik mijn voet gekneusd i love my life


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Verdomme. Bel haar gewoon en vertel het. Uitstellen maakt het alleen maar erger en je bereikt er zo niets mee.
    Zeg het gewoon, bel haar verdomme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huh, waar kwam dat opeens vandaan...?


    Stenenlikker