• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Het is een heel gek idee dat mijn toekomst vandaag mogelijk is begonnen?? Holy shit ik ben een beetje high ervan of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gibbs schreef:
    &Ik vraag me af of mensen uberhaupt wel blij worden als ze een berichtje van me ontvangen. Zoals dat ik bij bepaalde personen wél blij wordt als ze wat van zich laten horen. Maar vraag me dan af of dat andersom ook geldt of dat ik toch irritant ben dat ik wat van me laat horen. Vooral omdat ik een vervelende dramaqueen kan zijn. :/


    You make me smile like the happiest person in the world when I recieve a message of you. c:

    Tante heeft een echo gehad en er is nieuws wat mijn zusje niet aan de telefoon wilde vertellen. Mijn oma denkt dat ze een tweeling krijgen. Maar dan komen we zo thuis en gaat het niet over hoe het met mijn fucking hart is, maar hoe het met mijn tante is. Sowieso dat ik vergeten wordt, nouja ik ben ook niet belangrijk natuurlijk.

    Mijn God, wat ben je irritant.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het ging inderdaad precies zo als ik net zei. Dus ik ben naar mijn kamer gegaan. Hoef er niet bij te zijn. En ik geloof er niks van dat het helemaal natuurlijk gegaan is, terwijl meerdere ivf behandelingen niet slaagden. Hoe kan het nu ineens wel goedgaan en ook toevallig 2 eitjes en dus een tweeling? Ach ja, blij dat ze zwanger is, kan ze weer stoppen met zielig doen.

    Dit is sneu


    i put the fun in funeral

    Balash schreef:
    Mijn God, wat ben je irritant.


    Wiarda schreef:
    Het is een heel gek idee dat mijn toekomst vandaag mogelijk is begonnen?? Holy shit ik ben een beetje high ervan of zo


    *O**O**O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    23 februari naar Harry Potter und de stein der Weisen in concert in Stuttgart, mét mijn vriend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    For fuck's sake. Moet je nou letterlijk élke lunch chips eten. Ik snap echt niet hoe je vorige kamergenoot al dat gekraak van je heeft overleeft :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het enige goede aan zoveel in één keer eten is dat ik de mogelijkheid heb om het meeste ook uit te kotsen. Niet dat ik dat ga doen, want ik ben pussy. Maar de mogelijkheid stelt me gerust.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    You know gravity gets heavy when the sun is drawn to the earth and forced under, sunset.

    Ik wil een skype hangout doen maar ik heb geen friends.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol we zijn nog niet eens klaar met eten en je hebt al weer een sigaret gedraait. Je gezondheid is al zo goed, maar ja, het zijn niet mijn longen die je naar de kloten helpt.
    En je hoeft je niet direct aangevallen te voelen als ik zeg dat ik nou al 3 keer oma's situatie aan je heb uitgelegd. Ze heeft inmiddels voor de derde keer kanker en mijn biologische oma is overleden aan kanker, en het sloopt me van binnen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 18:28 ]


    This ain't no place for no better man.

    "Waarom moet je bloedprikken!???!?"
    Omdat ze dat leuk vinden en stiekem allemaal vampiers zijn die zo proberen op legale wijze bloed te krijgen. Laat me met rust.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!