• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    SashaGrey schreef:
    Up to the hospital. Again.


    What's up?

    waarom willen alleen vrouwen van middelbare leeftijd vrienden met mij zijn

    Frey_ schreef:
    (...)

    What's up?

    Hartfilmpje en echo. Fingers crossed dat het niets is en de pijn met rust over gaat.

    * Yeey ik mag 40 minuten met naakt bovenlichaam liggen. Wat een feest. Ik hoop dat het een vrouw is die de echo doet.

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Hartfilmpje en echo. Fingers crossed dat het niets is en de pijn met rust over gaat.

    * Yeey ik mag 40 minuten met naakt bovenlichaam liggen. Wat een feest. Ik hoop dat het een vrouw is die de echo doet.


    Aw sterkte. Ik zend je wel even een zonnetje toe, dan krijg je het hopelijk niet koud c:

    Ik vind het Zo Ongemakkelijk om docenten te moeten mailen, iehhh. Ik wed dat het allemaal super leuke en gezellige mensen zijn, maar ik ben A) niet goed met mailtjes aan mensen die ik niet/nauwelijks ken, B) niet goed met contact met mensen waar ik iets van moet en C) gewoon niet zo goed in contact met mensen, punt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een echo doet echt goed pijn. Of mijn borsten zijn gewoon te gevoelig. Ik heb natuurlijk ook geen grammetje vet op mijn lichaam. En het was een man. Met dezelfde naam als mijn ex. Wat een leuk extraatje..

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 14:55 ]

    Ughhhhh. Ik ga nu al dood van de stress. Ik moet nog zoveel doen voor Quizlet en ik heb nu like één uurtje tijd daarvoor. Daarna ga ik weer weg en morgen ben ik weer de hele dag weg voor school en eep. Het is pas de eerste week van het nieuwe semester.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    morgen ergens kijken of ik daar eventueel dagbesteding kan gaan doen, maar om er te werken moet je gemotiveerd zijn om je situatie te verbeteren. yikes

    Echt waar. Wanneer ik uit huis ben komt er de eerst komende tijd GEEN hond in! (cat) ben ze echt strontzat. Iedere twee uur uitlaten, dat stomme gekef. Het geruzie en in de kou staan totdat ALLE honden eindelijk een keertje wat gedaan hebben. Grr. Tis leuk in t begin. Maar inmiddels dus echt niet meer.


    &Ik vraag me af of mensen uberhaupt wel blij worden als ze een berichtje van me ontvangen. Zoals dat ik bij bepaalde personen wél blij wordt als ze wat van zich laten horen. Maar vraag me dan af of dat andersom ook geldt of dat ik toch irritant ben dat ik wat van me laat horen. Vooral omdat ik een vervelende dramaqueen kan zijn. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze konden zo niet zien wat er aan de hand was, maar ze denken dat het mijn longslijmvlies is. De pijn zou door een virus of infectie kunnen komen. Dat is goed nieuws I guess.. Dus met rust gaat het over, maar ik mag niet rusten van mijn oma want ik ben een aansteller.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 15:28 ]

    Tulip schreef:
    (...)
    Ikr maar het is zo lekker asdfghhjklkdkajeosjhashjd

    i cant stop buying it wtf


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    'We vertellen je niets omdat je alleen maar op je kamer zit.'
    K. Cool. Thanks.

    * Ik word zo moe van het doen alsof ik blij ben voor anderen. Maar ik ben gewoon jaloers.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 16:19 ]

    Tbh heb ik vaagjes het gevoel dat mijn grootste prestatie bij het schrijven van mijn scriptie niet de scriptie zelf zal zijn, maar communicatie die nodig is om alles te regelen. So far, so good, tho.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb hier geen zin in


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Haikyuu cosplays zijn echt mijn liefde.


    — Inner peace, it's hard to find. —