• Hi Peeps! Ik heb zelf een box met vier wreck this journal versies én een kleurboek voor volwassenen. Van de week besloot ik wreck this journal opnieuw te kopen (omdat ik heel veel pagina's niet mooi vond) en dacht dat het wel leuk was om mijn creaties die ik deze week heb gemaakt, hier te posten!

    Ik heb al een aantal pagina's gedaan. Sommige zijn nog in de maak, maar dan hebben jullie een idee! Ik ga hem wel echt wrecken, maar toch ook weer niet. Snappie? In dit topic mag dus iedereen zijn creaties plaatsen wat met doe-boeken te maken hebben. Denk dus aan kleuren voor volwassenen of wreck this journal -> in die richting. Zo krijgen we met zijn allen de boeken vol! hihi

    Mijn creaties tot nu toe:


    klik hier voor een grotere versie


    klik hier voor een grotere versie

    Welke doe -kleur -en/of schrijfboeken hebben jullie?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 23:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh god, ik heb ooit Wreck This Journal gekocht, maar echt niet veel opdrachten gedaan. Ik voelde me te schuldig dat ik het boek dan kapot maakte. Ironisch toch :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    Oh god, ik heb ooit Wreck This Journal gekocht, maar echt niet veel opdrachten gedaan. Ik voelde me te schuldig dat ik het boek dan kapot maakte. Ironisch toch :').


    Hihi, daar had ik in het begin ook last van en daardoor mislukte het helemaal. Nu vind ik het leuk om op een vrije middag of avond te doen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil graag zelf een boek waarbij je vragen moet beantwoorden. Zelf zat ik te denken aan: 999 vragen aan jezelf óf Elke dag een vraag 5 jaar lang.

    Ik kan alleen niet kiezen. Hebben jullie ervaring met dez en/of hebben jullue iets soortgelijks?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niceee! Ik heb een Hary Potter kleurboek en een Game of Thrones kleurboek (: Ik kleur er niet super veel in, maar ook omdat ik het niet wil verpesten (cat) Binnenkort laat ik wel zien wat ik wél heb gedaan (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 9:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alphonse schreef:
    Niceee! Ik heb een Hary Potter kleurboek en een Game of Thrones kleurboek (: Ik kleur er niet super veel in, maar ook omdat ik het niet wil verpesten (cat) Binnenkort laat ik wel zien wat ik wél heb gedaan (:


    Oh leuk! Ben benieuwd! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!