• Door verschillende persoonlijke reden.
    Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd alles fout doe en er zijn ook nog er aantal andere (tiener/meisjes)problemen.
    Ik zoek op Q altijd afleiding en probeer het zo goed mogelijk weg te stoppen. Het lukt alleen gewoon echt niet meer.
    Daarom wil ik jullie iets vragen wat ik egenlijk best stom, gênant, egotistisch (en nog honderden andere slechte digen) van mijzelf vind, maar ik weet dat als ik het niet vraag dat ik dan over een paar dagen helemaal geen zelfvertrouwen meer heb.
    Omdat jullie er altijd voor mij geweest zijn in minder moeilijke maar nog steeds moeilijke tijden.

    Waarom moet ik op Q blijven?

    Je komt altijd hartstikke over ik topics, bent super vriendelijk en aardig, ik kan supergezellige gesprekken met je voeren... Daarnaast ben je superactief op het forum en Q is gewoon een geweldige plek om rond te hangen! *O*

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 15:45 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zie je heel vaak voorbij komen op het forum en daar ben je altijd super aardig tegen iedereen! Volgens mij hebben wij ooit eens kort tegen elkaar gepraat via gb en dat vond ik best wel gezellig. Je complimentjes in het complimententopic zijn ook altijd erg lief. Jij fleurt Quizlet gewoon dat tikkeltje meer op door alleen al je aanwezigheid op deze site.


    16 - 09 - '17

    Je hebt me goed geholpen met mijn awesome profiel en ik vind het zonde als een aardig persoon weggaat terwijl er genoeg anderen zijn die van mij mogen gaan. Jij bent er zeker GEEn van!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Omdat Q inderdaad soms de enige ontsnapping is aan de realiteit. Zelf heb ik dat ook, hier heb ik mensen ontmoet waar ik me 100% veilig bij voel, op wie ik altijd kan steunen en daar altijd bij thuis kan komen. Dat heb ik zelfs bij mijn eigen vriendinnen niet. Q is zo'n veilige omgeving, waarin de vooroordelen niet bestaan en je vrienden word met het persoon, in plaats van het poppetje (iemands eerste indruk). En dar kan je altijd bij terugkeren.

    Als je Q echt wil verlaten, moet je zeker weten of je dit los wil laten. Ik ken je niet heel goed, maar ik heb wel eens gezellig met je gekletst. En dat is het toffe hier, dat kan gewoon, en niemand die je raar aankijkt als je random iemand aanspreekt! Dat zijn de users die we nodig hebben. De users die niet bang zijn om anderen aan te spreken en met iedereen goed overweg kunnen! ^^ Want dat is was Q levendig maakt, en dat is wat jij doet!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je Q zou verlaten zou ik toch vaak gaan denken: 'he, Lilly heeft al een tijd niks in dit topic gepost, is er iets aan de hand?' En dan beseffen dat je weg bent, zou ik ontzettend jammer vinden! Je bent ontzettend enthousiast! En dat is zeker een reden waarom je op Q moet blijven, mensen zorgen voor je. Ik zou serieus gaan kijken of er iets met je was, net zoals andere users. Q heeft de vertrouwensband die ik op geen enkele andere site heb gezien.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je moet niet blijven voor ons, je moet blijven voor jou. Omdat Q afleiding is voor je, een plaats waar je jezelf kan zijn en iedereen je graag heeft juist om wie je bent. Q is veilig en vertrouwd en als je hier graag bent dan moet je blijven. Als dit jouw dag beter maakt dan moet je blijven.

    En omdat je een mega awesome persoon bent en Q zoveel saaier zou zijn zonder jou, daarom ook.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je bent één van de liefste mensen die ik ken en je moet zéker blijven! Ik heb zelf ook - nog niet zo lang terug - een periode gehad waar ik eigenlijk gewoon zin had om alles achter me te laten en weg te lopen. Het moderatorschap op te geven. Ik heb zelfs de username Trivial gehad omdat ik dacht onbelangrijk te zijn. maar dat ben je niet!
    Ik heb besloten om te blijven en geloof me, je zal er blij van worden als je blijft. Q zal niet hetzelfde zijn zonder jou!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ook ik ken je alleen van zien, maar je bent echt een heel positief en lief meisje en als je kijkt naar wat andere mensen hier over je schrijven, dan is het duidelijk dat je hier in de smaak valt bij anderen. Je hebt geen enkele reden om onzeker te zijn. Je bent graag gezien n en ik weet niet waarom je je onzeker voelt, maar mocht het zijn omdat er nare mensen in die omgeving zijn die jou niet mogen of slechte dingen over je denken, dan ligt dat aan de attitude van die mensen, die gewoon zo zijn. Zeker weten is er niets mis met jou. Dus waarom je moet blijven? Omdat er hier heel veel mensen zijn die jou waarderen en wiens leven je waarschijnlijk opfleurt met je reacties en complimentjes en positieve aanwezigheid in de wereld. Bijvoorbeeld toen je bij die verkiezingen van het jaar, voor iedereen een reactie schrijven wilde, ik weet zeker dat je op die manier iets voor mensen hebt kunnen betekenen.
    Natuurlijk hoef je niet te blijven om iets voor anderen te betekenen, maar weten dat je iets betekenen kan voor anderen is een heel fijn gevoel, waar iedereen zich opgekrikt door kan voelen. (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 10:27 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het erg jammer vinden als je weg zou gaan. Je bent heel actief op topics en dat maakt de site erg actief. Ook vind ik het erg leuk om met je te praten! Quizlet is veel saaier zonder jou.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ga nu wel zeggen dat je niet op Quizlet moet komen, omdat je denkt of het gevoel hebt dat het mòèt. Je komt erop voor jezelf, niet voor anderen.
          En zelf, vanuit mijn perspectief, zou ik het jammer vinden mocht je niet meer op Quizlet komen. Ik denk dat wij weleens gezellig gepraat hebben en zoveel praat ik hier niet in mijn gb met andere users, hehe.

    En je mag niet weg, omdat we nog steeds die wedstrijd moeten plannen. Puh.

    PS. Je bent niet egocentrisch en andere dingen wat je opnoemde als je hiernaar vraagt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Lilly_Potter,
    Ik ken nog niet zo veel mensen hier echt, maar ik lees toevallig jouw topic.
    Ik vind het moedig en goed van je dat je dit soort onderwerpen start.
    Er zullen meer mensen zijn die zo nu en dan wat gebrek aan zelfvertrouwen hebben.

    Ik weet eigenlijklijk niet goed wat bij jou past en waar je precies zo'n laag zelfvertrouwen van krijgt.
    Misschien dat mensen te makkelijk over jou oordelen of dat sowieso te makkelijk doen in het algemeen.
    Misschien dat andere mensen gewoon ook niet zo goed weten hoe ze zich moeten opstellen en zijn ze door hun eigen onzekerheid wat klungelig met jou en anderen.

    Ik ben het verder wel met iedereen eens. Quizlet is er niet om te bepalen of jij er wel of niet op hoort, maar het is een plek waar je kunt komen en het is aan jou wanneer je komt en hoe vaak.

    Omdat je anders geen contact meer hebt met mij en dan word ik boos (cat)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes!
    Het heeft me heel erg op gefleurd.
    Ik ga straks nog op alles reagere want dat heb ik echt nodig.
    Ik ben namelijk nu weer eigenlijk heel erg onzeker over mijn creaties en ik heb nergens meer zin in.
    Dit vind ik heel erg want 7 maanden lang heb ik hier met alle plezier opgezeten. En ben ik zo actief mogelijk geweest.

    Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, ken ik je wel uit de topics op Quizlet, en ik vind daarom dat je gewoon lekker op Quizlet moet blijven. Quizlet is er om je van je real-life situatie weg te halen vind ik. Je bent lekker actief volgens mij en dat is precies wat Quizlet nodig heeft. Niet twijfelen over creaties, gewoon bezig blijven, Quizlet needs you! (om het maar even heel heroïsch en dramatisch neer te zetten)
    Ik twijfel ook over creaties, maar je schrijft voor jezelf. Ja, ook voor lezers, dat kan ik zeker beamen, maar je bent gaan schrijven of quizzen maken, omdat je het zelf leuk vindt, toch? Dus gewoon lekker bezig blijven (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ken je vooral van zien, maar ik word er blij van als ik mensen zo enthousiast zie op Quizlet en dat zag ik ook bij jou. (:


    26 - 02 - '16