• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I should sleep... But I can't stop wondering..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Redenen waarom je geen Engels moet gaan schrijven als je maar half wakker bent:
          1 — Dan krijg je zinnen als: "Douche bag, Theresa thought, as she moved her blick back to Nathan."
    Echt goed bezig, Leah. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is echt een wedstrijdje he? Gun een ander ook eens iets... Je bent echt kinderachtig voor een 60 jarige vrouw.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 22:07 ]

    soms denk ik vrienden te hebben, of ergens bij te horen, but that's all one big fat fucking joke. name one person who cares about me. haha my mom, HAHA no
    Maybe my dog.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Irritant kind


    Mhm?

    OMG TELEPATHIE (clown)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Buhhhh ik verveel me... Kent iemand misschien een goede 1D storie die al is afgelopen?


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    Buhhhh ik verveel me... Kent iemand misschien een goede 1D storie die al is afgelopen?

    Ja ja ja! klikklikklik
    Jk, hahahaha
    Ik las toen wel eens 5SOS fics en die peeps schreven ook 1D.
    Ik zal wel ff jn gb linken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Ja ja ja! klikklikklik
    Jk, hahahaha
    Ik las toen wel eens 5SOS fics en die peeps schreven ook 1D.
    Ik zal wel ff jn gb linken


    Thnxxx alvast. Maar wrm die link. Met klikklikklik? 1D komt zeker weten terug. :p ;)


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    Thnxxx alvast. Maar wrm die link. Met klikklikklik? 1D komt zeker weten terug. :p ;)

    HAHA ik vond mezelf weer eens even grappig loll
    Ik heb het gestuurd tho ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ga slapen. Je bent veel te paniekerig en depressief om aan je scriptie te werken. Het is vast geen ramp als je dit morgen afmaakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ga slapen. Je bent veel te paniekerig en depressief om aan je scriptie boekverslag te werken. Het is vast geen ramp als je dit morgen afmaakt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Whuuut, ik ben echt raar. Ik haal voor mijn tentamens het hoogste cijfer voor het vak waar ik het meest stress voor had. En dat was een 8.2.


    Stenenlikker

    Ik zit in de fuckfriendzone. En diep ook. I want mooorree

    m'n pa gaat volgende week blijkbaar een week op vakantie naar frankrijk


    vriiiijjjjheid (bat)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 22:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys