• TEMPTATION ISLAND

    Speeltopic - Rollentopic - Praattopic




    HET VERHAAL

    Zon, zee, strand en een luxe resort vol begerige en slinkse vrijgezellen. Dat zijn de gekende ingrediënten van ‘Temptation Island’. In het nieuwe seizoen testen vier koppels hun relatie door zich op een idyllisch Thais eiland te omringen met schaars geklede singles. De presentatie van het programma is ook dit seizoen in handen van Annelien Coorevits en de Nederlandse Rick Brandsteder.

    Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand worden twee Vlaamse en twee Nederlandse koppels elf dagen lang van elkaar gescheiden. Omringd door acht knappe vrijgezellen die de kunst van het verleiden als geen ander beheersen. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Tijdens hun verblijf hebben ze geen enkel contact met elkaar. Om de paar dagen wordt de partners een filmpje getoond, waarin ze zien hoe de ander zich vermaakt met de acht verleidelijke vrijgezellen.



    DE REGELS

    — De huisregels van Quizlet.
    — Buiten sluiten, ruzies, het beledigen van andere spelers wordt niet gewaardeerd!
    — Een reservatie blijft vier dagen staan.
    — Topics wordt alleen door mij geopend, mits anders aangegeven.
    — Rollentopic is voor rollen, speeltopic voor de posts, praattopic voor de rest (relaties etc).
    — Maximaal twee rollen per persoon en maximaal één meisje per persoon.
    — 16+ is toegestaan maar geef het aan op je post.
    — Een post heeft minimaal 250 woorden


    DE ROLLEN
    naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Username

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Verleidsters:

    - naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Soco
    - naam | Faceclaim | leeftijd | Paginanummer | Aretha
    -
    -

    Verleiders:

    - naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Genre
    -
    -
    -

    Koppels:

    - Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Surrexit & Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | choctaw
    - Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Sempre & Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Badgalriri
    - Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Aniketos
    - Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Paladino

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 19:53 ]

    Mag ik een vrouwelijke verleidster?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Tuurlijk!

    Mag ik een vrouw bij de koppels ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Temptation Island! Hahaha, I love it xD
    Zou ik een jongen van een koppel mogen?


    Do I look like Mother Teresa?

    Jullie staan erbij!

    Oeh een vrouw van een koppel als het kan ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zou ik een man van een koppel mogen?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zou ik een vrouw van een koppel mogen?
    XD


    I have seen my own sun darkened

    Zou ik een verleidster mogen reserveren?

    Jullie staan er allemaal bij!

    Zou ik een mannelijke verleider mogen?

    Mag ik een dame van een koppel, als dat nog kan? (:


    Faith is everything.

    Tuurlijk!

    Black as the devil, hot as hell, pure as an angel, sweet as love.


    Rol:Mannelijke verleider, onderdeel van Temptation Island


    Naam: Eli Davis



    Leeftijd: 27, geboren op 5 augustus.

    Innerlijk:

    Goede kanten:
    - Sociaal, vlotte babbel
    - Houdt ervan nieuwe mensen te leren kennen
    - Actief, sport graag
    - Charmant, laat graag flirterige opmerkingen vallen
    - Vasthoudend, als hij iets wil, zal het van hem zijn

    Slechte kanten:
    - Draagt een masker (hangt de stoere kerel uit, maar is ondertussen erg gevoelig. Hij heeft gewoon een muur om zich heen gebouwd waardoor hij oppervlakkig overkomt.)
    - Jaloers (Dit kan nog wel eens vervelend worden als een dame interesse in hem verliest. Hij laat die jaloezie echter niet zo snel merken.)

    Uiterlijk:



    - Lichtblond en golvend haar tot net over zijn schouders, donkerblond bij de aanzet.
    - Baard
    - Lichtblauwe ogen
    - Volle wenkbrauwen
    - Lichte rimpels op het voorhoofd
    - 1,90 meter
    - Gespierd

    Geschiedenis: Eli komt uit Amerika (Los Angeles, Californië), waar hij in de eerste instantie opgroeide in een gezin met twee ouders en twee zusjes, Kelly (22 jaar) en Eva (20 jaar). Toen hij 10 werd, kwam zijn vader te overlijden tijdens een auto-ongeluk. Dit heeft zijn moeder zo depressief gemaakt, dat ze Eli en haar andere twee kinderen heeft ondergebracht bij haar zus in Nederland. Daar zijn ze dus tot op heden blijven wonen. Eli wil binnenkort terug, maar hij wil eerst genoeg sparen.

    Extra: Eli zag het programma Temptation Island meerdere malen voorbijkomen en had zich voorgenomen om de volgende keer mee te doen. Hij is er klaar voor om het hart van de dames sneller te laten kloppen en een leuke, gezellige tijd te hebben in een prachtig, warm land.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 14:02 ]