• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tumblr discourse bezorgt me hoofdpijn en toch blijf ik telkens door dat soort blogs scrollen als ik ze tegenkom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    damon albarn houdt me sane


    Caution first, always.

    🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

    ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hola

    Frodo schreef:
    IK GA NAAR KROATIEEEEE!!
    Kazou, i love you



    hahahaha afgelopen zomer ging ik met kazou naar porec
    het was verschrikkelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moet je een keertje met je mentor praten, is ze er morgen niet. Jesus fucking christ ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind die nieuwe update van whatsapp met die status echt niks... Als ik zoiets wil, installeer ik wel snapchat (cat). En dat heb ik voor een reden niet.


    Stenenlikker

    I'm sick and alone and bluh.


    ik moet een lijstje maken van dingen die ik haar wil vragen/vertellen maar ik voel me alweer heel anders dan vijf minuten geleden en hoe moet ik me nu in godsnaam inleven in mijzelf van het verleden

    Ik ben eindelijk begonnen met Killing Stalking lezen. Save me//???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Ik ben eindelijk begonnen met Killing Stalking lezen. Save me//???

    Rip Shania.
    SANGWOOOOOOOOOO


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Mhm?

    ((((((((((((((((((((: this is the end...waarom ben ik zo'n jaloers kreng

    I don't deserve this pain. No one does.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried