• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik haat het dat er zo'n groot verschil is tussen de hoeveelheid die ik eet wanneer ik iets wel of niet lust. Die mensen denken echt dat ik een kleine eter ben, maar ik hou gewoon niet van kerstdiners, ok? Ik eet echt wel veel bij normaal eten, zeker als het zo lekker is als vandaag.
    MAW; HONGER


    Mhm?

    !!! ik kan niet tegen al deze data angst omfg i'm crying mijn baby

    en ik ben ook nog steeds niet over het feit dat van alle mensen flipping whoopi goldberg af en toe even casually langswipt om wijs advies te geven

    meer !!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom hebben degenen die een relatie hebben altijd geluk in de liefde? Mensen die niemand hebben en dan heb je ook nog de meest opgefuckte mensen die een relatie hebben. Ik snap het niet. En dan nog zeiken. Mens, je hebt een relatie. Ik zou nou ook eindelijk eens een relatie willen, iniedergeval iemand die er echt voor me is, maar ik heb niemand behalve mn zus die er voor me is. Dus niet zeiken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toledo, kan je aub minder traag zijn.


    Mhm?

    Please just let me sleep and not think.


    Horvath schreef:
    Please just let me sleep and not think.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meten met twee maten, Sure. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    eigenlijk ben ik best wel een beetje pissed dat hij nooit voor z'n shit hoeft te betalen in de bar
    acht bier, twee shots, een baco, dat kost mij echt een rib uit mijn lijf, en jij krijgt het voor niks van die nieuwe barmeisjes
    zo leuk ben je ook weer niet


    i put the fun in funeral

    I don't want to get up...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zie je wel dat hard werk beloond wordt. Ik ben zojuist voor het helpcentrum gevraagd door de big boss. (yeah)
    Waarschijnlijk met een stuk of 100 anderen, maar dat maakt niet uit. Ik zit er in ieder geval bij ^^ Jaren lang lief en aardig zijn, andere spelers helpen met hun vragen en ik krijg eindelijk een beloning. Was toch liever moderator geworden, maar er wordt al jaren geen nieuwe gezocht. I liek dis.

    Uugh hou allemaal eens op. En mobiel, werk eens mee!
    Jees, ik kan echt niet wachten tot ik vanaf zondag een hele week bij mn vriend ben. Even een ander omgeving.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    fuck the 1975 en hun shitty levenskeuzes


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind het grappig hoe zoveel mensen maar vervolg quizzen maken terwijl dat helemaal niet mag. Iemand heeft de regels niet gelezen :W To snitch or to not snitch?

    Nah, ik ben geen snitch.

    * Dear lord, 131 pageviews gister O:
    * Tot nu toe is mijn tante elke dag van de vakantie geweest. Inclusief het weekend er voor.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 10:53 ]

    HIER met je bloed. HIER met je DNA-degradatie. HIER met je artikelen.
    *drukt op de skipknop naar vrijdag*
    Waarom doet hij het niet? D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Mens, bedenk eens wat je wilt. (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •