• Ik ben fan van de Hunger games en na een wattpad verhaal kwam ik op een idee. Een soort samenschrijf verhaal.

    Een aantal users hebben een 'baan'. Ze zijn bijvoorbeeld een tribuut of game maker. Naast deze mensen heb je sponsors. Sponsors zijn de lezers van het verhaal.

    De banen

    -tribuut / schrijver
    De tribuut is een schrijver en maakt zijn eigen personage. De schrijver zelf heeft niet zoveel invloed in de arena/kostuum ect., maar ideeën zijn altijd welkom!

    -stylist. mode-ontwerper / tekenaar, ontwerper
    De ontwerper maakt de kostuums voor de tributen. Dit moeten ze laten zien in hun tekeningen.

    -game-maker / bedenker
    De bedenker bedenkt hoe de arena eruit gaat zien en maakt er een schets van.

    -mentor / laatse oordeel
    De mentor heeft verschillende taken: de tribuut advies geven, punten geven en sponsors verzamelen.

    -sponsors / lezers
    De lezers mogen naar elk hoofdstuk die zich in de arena afspeelt kiezen wie ze helpen met een poll.

    Zouden jullie hier aan meedoen? Zo nee waarom niet?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 21:05 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Leuk idee! Helaas heb ik er te weinig tijd voor, maar misschien zijn er anderen die mee willen doen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fit klinkt idd zo leuk!! Maar ik ben ook bang dat ik te weinig tijd heb om mee te schrijven, maar lezen zou ik t sws! ;)


    ~My Mind Is Free~

    Als je hier aan begint, I'm in!


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    Als je hier aan begint, I'm in!


    Wat zou dan je in de story willen doen?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Wat zou dan je in de story willen doen?


    Ik denk of een spelmaker, of een tribuut/schrijver (vooral tribuut hehe)


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Ik denk of een spelmaker, of een tribuut/schrijver (vooral tribuut hehe)


    Ik vroeg het, omdat er voor elke 'baan' genoeg mensen moeten zijn.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Ik vroeg het, omdat er voor elke 'baan' genoeg mensen moeten zijn.


    Ja, snapte ik, heel misschien kan ik wel wat lezers/stemmers/sponsors vinden trouwens


    obsessive rage

    Ik wil dan ook wel mee doen! Leuk idee!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 8:54 ]


    I try to escape, but I'm not be able to fly. Always lies, That is why my mind is locked forever.

    Als dat sylist gebeureen he, mag dat ook met kledingfoto's van internet? want dan zou ik dat opzich wel willen doen, op die manier een setje bij elkaar zoeken, dan om het helemaam te tekenen, want daar ben ik minder goed in


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Als dat sylist gebeureen he, mag dat ook met kledingfoto's van internet? want dan zou ik dat opzich wel willen doen, op die manier een setje bij elkaar zoeken, dan om het helemaam te tekenen, want daar ben ik minder goed in


    Dat mag, maar het zou wel moeilijk zijn om kleding te vinden voor de intocht.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wat een ontzettend leuk idee ^^ Ik zou zeker meedoen als sponsor of tribuut.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik was iets vergeten: de interviewer! Ik weet het alleen niet hoe ik dat ga doen.. Met Q&A (dus een hoofdstuk waar mensen vragen kunnen stellen aan de tributen) of echt een 'baan' die ik aan iemand ga geven? Het lijkt me ook leuk als er voor de lezers een topic is waar ze kunnen discussiëren wie er gaat winnen, of andere voorspellingen gaan doen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.