• Hallo lieve allemaal,

    Als we naar buiten kijken, lijkt het nog heel veel ver, maar voor we het weten staat de zomervakantie weer voor de deur! Yay, dat betekent tijd voor een feestje!
    Op vakantie gaan zit er voor mij niet in deze zomer, maar een hele vakantie thuis op de bank hangen, is voor mij ook echt geen optie. Ik ben dus na gaan denken over welke mogelijkheden ik heb. Na talloze berichtjes en minuten mijn hersenen laten kraken, ben ik op een idee gekomen! Behalve de zomermeeting van Iris/Tuena en mij heb ik besloten dat ik het land wil gaan verkennen en de fantastische mensen van Quizlet wil leren kennen.

    Nu ben ik eigenlijk benieuwd welke Quizletters deze zomervakantie ook thuis zitten en wel wat gezelschap kunnen gebruiken? Meld het, want ik kom er dan aan :Y)

    Username •
    Naam •
    Leeftijd •
    Woonplaats •
    Wanneer kan je •



    Wanneer •
    Ik heb de eerste week van de vakantie (7 tot 14 juli) gratis OV en vanaf 16 augustus ook. In de tussentijd heb ik nog een auto tot mijn beschikken, dus roep maar.

    Wie •

    Lieke • Jemily • 19 • Nijmegen/Elst • ?
    Shar • HalfBloodPrince • 22 • Swalmen/Duitsland • ?
    Jolijn • SPECS • 19 • Brunssum • Tot eind juli
    Yolanda • Gibbs • 20 • Emmen • Eind van de vakantie(?)
    Iris • Tuena • 18 • Rotterdam • Tot 21 juli
    Bianca • Rubin • 22 • Antwerpen • ?
    Leah • Firgun • 16 • ten zuiden van de Lage Landen • ?
    Sterre • Prim • 19 • Nijmegen of Goes • Vanaf 16 augustus
    Mexx • Garrett • 20 • Enschede • ?
    Nixon • Paladins • 16 • Apeldoorn • ?
    Melissa • Neferpitou • 17 • Friesland • ?
    Amber • Ruska • 22 • Maastricht • ?
    Sylvie • Bayley • 22 • Limburg (België) • ?
    Lindsey • FollowYourDream • 19 • Antwerpen • ?
    Do • Niallerslove • 18 • Nijmegen • ?
    Manon • Patholoog • 21 • Maastricht • ?

    Willen jullie mij alsjeblieft via pb jullie telefoonnummer/facebook en adres doorgeven?

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 16:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kom naar Enschede!
    Garrett - Mexx - 20 - Enschede - idk, ik weet niet wanneer ik zomervakantie heb, maar ik heb nog niks gepland c:

    Username • Paladins
    Naam • Nixon
    Leeftijd • 16
    Woonplaats • Apeldoorn
    Wanneer kan je • ik heb nog geen datum, hoop het je op tijd te laten weten ^^


    This ain't no place for no better man.

    Jullie staan er allemaal bij!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Garrett schreef:
    Kom naar Enschede!
    Garrett - Mexx - 20 - Enschede - idk, ik weet niet wanneer ik zomervakantie heb, maar ik heb nog niks gepland c:


    Ik besef me nu pas dat ik al beloofd had om eens naar jou te komen met Iris :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Ik besef me nu pas dat ik al beloofd had om eens naar jou te komen met Iris :Y)

    Je was me gewoon vergeten!! Ö

    Garrett schreef:
    (...)
    Je was me gewoon vergeten!! Ö


    Niet waar, dat zou ik niet kunnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ikkie. Kom naar Friesland (cat)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 22:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jemily -> Alvez. ^^

    Tbh is het het leukst als je hier komt rond de vierdaagse, want dan kunnen we naar de vierdaagse feesten. Maar dat begint net na de week dat je ov niet meer geld. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    Jemily -> Alvez. ^^

    Tbh is het het leukst als je hier komt rond de vierdaagse, want dan kunnen we naar de vierdaagse feesten. Maar dat begint net na de week dat je ov niet meer geld. (no_chears)


    Ik kan wel kijken of het lukt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Ik kan wel kijken of het lukt?


    De feesten zijn van 15 t/m 21 juli, dus kijk maar. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is je bedoeling om bij iedereen thuis er iets gezelligs van te maken, of wil je met diegene de stad in, oid?


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Is je bedoeling om bij iedereen thuis er iets gezelligs van te maken, of wil je met diegene de stad in, oid?


    Dat ligt er aan wat diegene zelf wilt ^^ Ik snap best als je geen vreemde in huis wilt hebben, of als ouders het niet goedkeuren, dus dan kan het bijvoorbeeld ook gewoon een dagje de stad in gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Dat ligt er aan wat diegene zelf wilt ^^ Ik snap best als je geen vreemde in huis wilt hebben, of als ouders het niet goedkeuren, dus dan kan het bijvoorbeeld ook gewoon een dagje de stad in gaan.

    Ja precies. Nja, ik ben 22, dus oud zat, maar ik woon nog thuis, en ik weet niet of mn ouders niet para worden als ik een vreemde in huis haal xd

    Maar ik woon in omgeving Maastricht, daar ken ik wel wat leuke tentjes voor lunch/tussendoortje/avondeten. Dus als je zin hebt...? Ben je van harte welkom =D
    Tegen de tijd dat jij vakantie hebt, is mijn contract afgelopen, en heb ik alle tijd van de wereld :') Ik ga wel nog een weekje op vakantie, maar ik weet nog niet wanneer;)


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    (...)
    Ja precies. Nja, ik ben 22, dus oud zat, maar ik woon nog thuis, en ik weet niet of mn ouders niet para worden als ik een vreemde in huis haal xd

    Maar ik woon in omgeving Maastricht, daar ken ik wel wat leuke tentjes voor lunch/tussendoortje/avondeten. Dus als je zin hebt...? Ben je van harte welkom =D
    Tegen de tijd dat jij vakantie hebt, is mijn contract afgelopen, en heb ik alle tijd van de wereld :') Ik ga wel nog een weekje op vakantie, maar ik weet nog niet wanneer;)


    Haha, ik kan het op zich best begrijpen. Ik denk niet dat mijn ouders het een paar jaar terug hadden goedgekeurd ^^ Inmiddels zijn ze iets makkelijker geworden, maar alsnog, haha.

    Klinkt goed :Y) Ik kan het er wel tussendoor plannen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Haha, ik kan het op zich best begrijpen. Ik denk niet dat mijn ouders het een paar jaar terug hadden goedgekeurd ^^ Inmiddels zijn ze iets makkelijker geworden, maar alsnog, haha.

    Klinkt goed :Y) Ik kan het er wel tussendoor plannen.


    Leuk! =D


    Inspiration can hit you any time