• Hallo lieve allemaal,

    Als we naar buiten kijken, lijkt het nog heel veel ver, maar voor we het weten staat de zomervakantie weer voor de deur! Yay, dat betekent tijd voor een feestje!
    Op vakantie gaan zit er voor mij niet in deze zomer, maar een hele vakantie thuis op de bank hangen, is voor mij ook echt geen optie. Ik ben dus na gaan denken over welke mogelijkheden ik heb. Na talloze berichtjes en minuten mijn hersenen laten kraken, ben ik op een idee gekomen! Behalve de zomermeeting van Iris/Tuena en mij heb ik besloten dat ik het land wil gaan verkennen en de fantastische mensen van Quizlet wil leren kennen.

    Nu ben ik eigenlijk benieuwd welke Quizletters deze zomervakantie ook thuis zitten en wel wat gezelschap kunnen gebruiken? Meld het, want ik kom er dan aan :Y)

    Username •
    Naam •
    Leeftijd •
    Woonplaats •
    Wanneer kan je •



    Wanneer •
    Ik heb de eerste week van de vakantie (7 tot 14 juli) gratis OV en vanaf 16 augustus ook. In de tussentijd heb ik nog een auto tot mijn beschikken, dus roep maar.

    Wie •

    Lieke • Jemily • 19 • Nijmegen/Elst • ?
    Shar • HalfBloodPrince • 22 • Swalmen/Duitsland • ?
    Jolijn • SPECS • 19 • Brunssum • Tot eind juli
    Yolanda • Gibbs • 20 • Emmen • Eind van de vakantie(?)
    Iris • Tuena • 18 • Rotterdam • Tot 21 juli
    Bianca • Rubin • 22 • Antwerpen • ?
    Leah • Firgun • 16 • ten zuiden van de Lage Landen • ?
    Sterre • Prim • 19 • Nijmegen of Goes • Vanaf 16 augustus
    Mexx • Garrett • 20 • Enschede • ?
    Nixon • Paladins • 16 • Apeldoorn • ?
    Melissa • Neferpitou • 17 • Friesland • ?
    Amber • Ruska • 22 • Maastricht • ?
    Sylvie • Bayley • 22 • Limburg (België) • ?
    Lindsey • FollowYourDream • 19 • Antwerpen • ?
    Do • Niallerslove • 18 • Nijmegen • ?
    Manon • Patholoog • 21 • Maastricht • ?

    Willen jullie mij alsjeblieft via pb jullie telefoonnummer/facebook en adres doorgeven?

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 16:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk dat Limburg (wel vrij dicht bij de taalgrens) in België misschien te ver is? Anders ben je altijd wel welkom (:


    16 - 09 - '17

    Navarro schreef:
    (...)

    Haha, ik kan het op zich best begrijpen. Ik denk niet dat mijn ouders het een paar jaar terug hadden goedgekeurd ^^ Inmiddels zijn ze iets makkelijker geworden, maar alsnog, haha.

    Klinkt goed :Y) Ik kan het er wel tussendoor plannen.


    Misschien kan je dat doen na dat je bij mij bent geweest? Zet ik je op de trein. Is wel lekker effectief :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ruska schreef:
    (...)
    Ja precies. Nja, ik ben 22, dus oud zat, maar ik woon nog thuis, en ik weet niet of mn ouders niet para worden als ik een vreemde in huis haal xd

    Maar ik woon in omgeving Maastricht, daar ken ik wel wat leuke tentjes voor lunch/tussendoortje/avondeten. Dus als je zin hebt...? Ben je van harte welkom =D
    Tegen de tijd dat jij vakantie hebt, is mijn contract afgelopen, en heb ik alle tijd van de wereld :') Ik ga wel nog een weekje op vakantie, maar ik weet nog niet wanneer;)


    Omg. Ik ooooook! Maastricht is de beste om te eten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooh wat een gaaf idee!! Ben er een beetje jaloers op 🙈 Ik ga dit zeker ff overleggen met m'n ouders :)


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Ooh wat een gaaf idee!! Ben er een beetje jaloers op 🙈 Ik ga dit zeker ff overleggen met m'n ouders :)


    Ik vond dat ik het eens moest doen en je mag in de koffer mee als je wilt ;p


    @Manon, ik weet je te vinden, dus geef je op, haha. Ik kom, denk ik, sowieso langs jouw buurt.

    @Sylvie, niets lijkt ver in de zomervakantie en wie weet is het wel te doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ja kijk dit is echt dé perfecte kans voor die horrorfilms maar 1) mijn ouders nemen stranger danger te serieus 2) ik mag sowieso niet helemaal naar nl 3) mechelen is echt nog wel ver
    geweldig aint it


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    ja kijk dit is echt dé perfecte kans voor die horrorfilms maar 1) mijn ouders nemen stranger danger te serieus 2) ik mag sowieso niet helemaal naar nl 3) mechelen is echt nog wel ver
    geweldig aint it


    Niets is te ver voor de zomer, dus reden 3 is niet waar. Maar het was zeker een mooie kans voor die films.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mocht ik je wat beter kennen (wat nog altijd kan, het is nog geen zomer ;) ), dan lijkt dit me wel leuk ideetje...
    Maar ik heb geen idee wanneer ik kan in de zomer.. + Ik woon in België.. (Wel op de grens van Nederland, maar dan nog..) Ik moet eerst nog even zien of ik je in huis kan halen of dat we ergens op een openbare plek afspreken..
    Dus mocht je het zien zitten om mij eerst beter te leren kennen (online) en naar België te komen, lijkt dit me wel leuk om mijn zomer op te vullen...
    (Ik zou het begrijpen mocht je het niet zien zitten..)


    Username • FollowYourDream
    Naam • Lindsey
    Leeftijd • 18 (Tegen dan 19)
    Woonplaats • Antwerpen
    Wanneer kan je • ?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 18:26 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb geen idee nog wanneer ik zou kunnen, maar je bent altijd welkom hier in Nijmegen! (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Leuk idee! Ik ga nog niets doen in de zomervakantie. Misschien een paar dagen naar Leeuwarden voor een metal festival, maar dat staat niet vast :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Leuk idee! Ik ga nog niets doen in de zomervakantie. Misschien een paar dagen naar Leeuwarden voor een metal festival, maar dat staat niet vast :').


    Ghehe, ik weet waar je woont ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niallerslove schreef:
    Ik heb geen idee nog wanneer ik zou kunnen, maar je bent altijd welkom hier in Nijmegen! (flower)


    Yay! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga binnenkort eens een start maken om te kijken hoe of wat c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voor ik dit ga vergeten:

    Willen jullie via pb jullie telefoonnummer/facebook sturen en een adres? c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Voor ik dit ga vergeten:

    Willen jullie via pb jullie telefoonnummer/facebook sturen en een adres? c:


    Mijn facebook heb je al. ^^ Veel aan mijn telefoonnummer heb je niet, want ik heb geen whatsapp. Wil je alsnog mijn adres?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt