• Hoihoi mede-Quizletters,

    Na aanleiding van een reactie op mijn reactie (snap je m nog) in het LJH-topic besloot ik een suggestie-topic aan te maken. Mij valt het namelijk op dat de columns best wel verstopt staan. Ik moet mezelf er echt aan herinneren om eens in de zoveel tijd er even doorheen te scrollen. Voordat ik columnist werd keek ik helemaal niet naar de columns, ik vergat ze gewoon. Nu ik zelf columnist ben klik ik ze wat vaker aan, maar dat is vooral omdat ik ze zelf ook schrijf.
    Nu vroeg ik me af: kunnen we de columns niet iets opvallender maken? Geen idee op welke manier though, ze worden namelijk wel in de nieuwsbrief genoemd en dat is ook al wel een manier van promoten. Maar verder heb ik niet het gevoel dat ze heel vaak worden gelezen, hoewel er best een hoop "officiële" columnisten zijn. Misschien kunnen we brainstormen over een manier waarop we de columns er iets meer uit laten springen. Verder lijkt het me ook wel een leuk idee dat iedereen daar columns kan plaatsen, in plaats van alleen de columnisten van Q.

    Dus, hebben jullie hier ideeën over?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet niet eens hoe je een column moet maken? En ik zit hier zeker zo'n 9 jaar op, als het niet langer is.


    † Love? I want to sleep.

    Murkrow schreef:
    Ik weet niet eens hoe je een column moet maken? En ik zit hier zeker zo'n 9 jaar op, als het niet langer is.


    Daarvoor moet je een columnist zijn, dacht ik.


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    Daarvoor moet je een columnist zijn, dacht ik.

    O, echt? Goed dat ik dat nu weet. Jammer dat "gewone" users dat niet aan mogen/kunnen maken.


    † Love? I want to sleep.

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Maar de favorieten (fav) kunnen toch ook onder het kopje profiel? Of zeg ik nu wat raars.


    Dit dacht ik ook, vind ik nog niet eens zo slecht plan ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Monochopsis schreef:
    Er is trouwens een ding wat ik een beetje apart vind. Dat is namelijk dat we een kopje hebben met 'creaties' en daarna nog losse kopjes voor iedere creatie. Ben ik de enige die dit apart vindt? Als het niet anders kan, begrijp ik dat, maar ik vind het gewoon een beetje - hoe zeg ik dat - dubbelop(?)

    Onder creaties staat meer dan alleen dingen die al op de kopjes staan. Blogs, vragenlijsten, back up..
    Al zou ik er niet tegen zijn als alles opgeschoond eerd en een nieuw plekje krijgt.