• Once Upon a Time RPG





    Er zijn al een hele boel Once Upon a Time topics gekomen en gegaan. Maar ik miste eigenlijk een normaal Once Upon a Time topic, zonder 'speciale verhaallijnen'. Dus daarom had ik iets van: waarom open ik het niet zelf?
    Dus bij deze een kersvers Once Upon a Time topic.

    Dit topic heeft een beetje dezelfde verhaallijn als mijn eerdere OUAT topic: A New Curse. Alle 'seizoenen' van Once Upon a Time zijn min of meer afgelopen en de sprookjesfiguren zijn gelukkig. Ze gingen allemaal naar hun eigen thuis.
    Maar dan, volkomen onverwachts, komt er een nieuwe vloek aan! Deze vloek neemt alle mensen uit The Entchanted Forest mee. Wie heeft dit gedaan? Waarom zijn ze terug?
    Het rare is ook dat het geheugen van de karakters nog intact is en er magie in de stad bevindt. Zit er iemand tussen met duivelse plannen?


    REGELS:
    ~ De normale Quizlet regels, natuurlijk.
    ~ Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt.
    ~ Bezette FaceClaims NIET gebruiken.
    ~ Minstens 50 woorden per post.
    ~ NIET andermans rol bespelen, tenzij het is afgesproken.
    ~ Figuranten mogen bespeelt worden, behalve als deze al bezet zijn.


    ROLLEN:
    Jongens:
    Gereseveerd ~ DarkOne
    Edmund Nacasia ~ FC: Timur Simakov ~ Kenopia
    Gereseveerd ~ FC: Cameron Dallas ~ JoSnape

    Meisjes:


    Quinn Dragon ~ FC: Daria Sidorchuk~_Orphan_
    Ava Child ~ FC: Emma Watson ~ Vesania
    Jo Child ~ FC: Emma Watson ~ JoSnape
    Elizabeth Mills~ FC: Onbekend voor mij ~ Grimmlove
    Gereseveerd ~ DarkOne
    Gereseveerd ~ FC: Rachel Hilbert ~ Syd_ Baby






    LIJSTJE:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    ROLLENTOPIC ~ PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 18:05 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Jo      Child
    "I'm Weak, But Whats Wrong With That?"


    ROL




    NAAM



    Jo Child
    Veel mensen denken dat de naar Jo een afkorting is voor Joanna of Josefine. Ook denken mensen als ze alleen de naam horen vaak dat ze een jongen is maar daar is Jo nu wel aan gewend.
    Child betekent Kind. Jo is blij met deze achternaam want ze houd van kind zijn.


    BIJNAAM



    - Aardbei
          - Jo is eigenlijk net als een soort aardbei. Zoet, lief en vooral, een tikje naïef.
    - That Other Girl
          - Jo voelt zich vaak het laatste persoon. Dat 'andere' meisje. Ava staat vaak op de voorgrond en Jo achter. Dat is in principe niet erg, maar voor Jo haar gevoel draait alles om Ava. Ava dit, Ava dat, Ava sus, Ava zo. Jo is een keer boos geworden om weer een drama verhaal van Ava aan te moeten horen en zei; "Jaja alles draait weer om Cry Baby."


    LEEFTIJD



    Jo is 16 jaar. Net zoals haar zus Ava. Jo is iets eerder geboren en vind het ook leuk om Ava daarmee te plagen.
    Jo haar sterrenbeeld is een Tweeling

    "I Am Lost, Trying to Get Found, In an Ocean of People..."

    INNERLIJK



    - Beleefd
    - Volwassen
    - Slim
    - Rustig
    - Dapper
    - Vergevingsgezind
    - Verlegen
    - Stil
    - Schuw
    - Onzeker
    - Zwak
    - Naïef

    Jo is de rustigste uit haar familie. Tenminste, voor haar leeftijd. Ava huppelt overal en nergens heen. Tristan was op die leeftijd ook niet op te zoeken en Rose was bij Tristan te vinden. Met andere woorden, mensen zouden niet zien dat Jo familie was van Ava als ze er niet hetzelfde uit hadden gezien. Omdat Jo erg rustig is komt ze beleefder, volwassener en slimmer over. Dat is allemaal heel leuk maar er komen ook negatieve kanten naar boven zoals, Verlegen, stil, schuw. Jo is erg onzeker over zichzelf, ze is bang dat ze te dik word en vraagt vaak voor zekerheid. Je kan Jo goed manipuleren want, hard gezegd, ze is zwak en kan niet goed voor zichzelf opkomen.




    ANGSTEN



    - Bindingsangst
          - Jo is bang voor vrienden omdat Ava altijd problemen had met vrienden. Jo wil nu niemand meer en vind het wel best zo.
    - Toekomst
          - Jo kan ik de toekomst kijken en vind het verschrikkelijk. Ze ziet dingen die ze niet wil zien.
    - Dik worden
          - Jo vergelijkt zich altijd met andere, knappere en dunnere meisjes en vind zichzelf daarom best dik. Ze is nog niet op het punt om minder te gaan eten maar het kan elk moment gebeuren.

    UITERLIJK



    - Faceclaim | Emma Watson
    - Bruin haar met lichte strepen
    - Lang haar [Langer dan Ava]
    - Lichte huidskleur
    - Klein
    - Dun [Iets zwaarder dan Ava]
          - Jo is niet blij met haar lichaam. Ze vind zichzelf te dik. Dat laat ze niet meteen merken aan iedereen maar toch kan ze wel om bevestiging vragen of ze echt dun of echt dik is.
    Verder vind ze zichzelf prima, ze weet dat ze niet lelijk is en haar haarkleur vind ze helemaal niet slecht.


    "You Can't See Me, I'm Alive..."


    GESCHIEDENIS


    Jo is de tweelingzus van Ava. Jo is altijd het rustige meisje geweest en word dan ook minder snel erkent als iemand van de familie. Rose en Tristan leken vroeger meer op Ava, ze waren druk en vrij. Toen Jo nog in het Enchanted Forest woonde maakte het haar niet zoveel uit. Ze was dan ook nog maar zes. Maar wanneer Jo en haar familie naar Intertown verhuizen voelt Jo het verschil. De afstand tussen haar en haar ouders word alleen maar groter wanneer Tristan full time begint te werken waardoor hij weinig thuis is en Rose ook een werkplek heeft gevonden. Jo ziet haar ouders nauwelijks. En praat eigenlijk alleen maar met Ava.
    De meesten mensen zien Jo als een typische schoolfreak, met andere woorden, nerd. Dat komt omdat ze vaak bezig is met huiswerk, gemotiveerd is voor school, rustig is en veel volgens de regels doet.
    Jo is gelukkig nooit gepest op school. Toch heeft ze weinig vrienden. Ze houd ook vooral afstand van mensen want door de verhalen van haar zus Ava hoort ze niet veel goede verhalen. Problemen met vrienden, ruzies, liefdesverdriet. Jo vind het wel best zo, alleen. Daarom is het persoon waar ze het meest mee omgaat haar veel te drukke zus Ava.


    RELATIES



    - Vrienden | Jo vind vrienden hebben eigenlijk best eng al vind ze zo eenzaam zijn als ze nu is ook niet fijn.
    - Liefde | Ze heeft op dit moment niemand op het oog, wat ze ook niet erg vind.


    FAMILIE



    -Vader | Tristan Child
          - Jo vind haar vader heel aardig omdat hij op zijn 47 jarige leeftijd meer op Jo lijkt. Rustig en houd van lezen / schrijven. Toch voelt Jo zich altijd een beetje afgewezen, hij was er nooit voor haar.
    -Moeder | Rose Child
          - Jo heeft hier geen 'speciale' band mee. Ze vind haar moeder wel aardig maar ze hebben geen hobby's of iets dergelijks wat ze allebei leuk vinden.
    -Zus | Ava Child | Tweeling
          - Jo heeft een goede band met Ava. Ze ziet Ava als haar beste vriendin. Jo zou, als er iets was, vaak als eerste naar haar toe gaan. Toch gaat Jo liever naar niemand. Soms kan Jo zich ook wel aan de onverantwoordelijkheid van Ava ergeren.

    "They Say; Everything is your Fault. You Believe them, But I Won't let you Say Goodbye..."

    WAPENS



    - Kracht
          - Laten we het maar eerlijk zeggen, Jo is niet sterk. Net zoals haar tweelingzus Ava zou ze niet een gevecht winnen met een redelijk sterke jongen. Dat maakt Jo niet uit, ze houd sowieso niet zoveel van ruzies of vechten.
    - Tastbaar
          - Ook hier is Jo niet zo goed in. Ze is blij dat ze met een steen kan gooien of dat ze een zwaard vast heeft en ermee rond kan slingeren maar ook veel verder dan dat komt het niet. Jo houd niet van vechten.
    - Stem
          - Jo houd niet van iemand anders zijn zwaktes vinden en mentaal breken. Jo houd meer van met vrede dingen oplossen. Daar is een stem ook belangrijk. Jo praat liever haar ruzies uit.
    - Magie
          - Jo heeft magie, niet duistere of lichte magie maar ze kan in de toekomst kijken. Zelf vind ze dit vaak enorm vervelend omdat ze het niet wil weten. Ze houd dit geheim voor iedereen dus niemand weet ervan af, dit doet Jo expres. Ze wil de aandacht niet.

    EXTRA



    - Lievingsboek | The Lord of The Rings
          - Jo kan helemaal opgaan in de fantasierijke boeken. Het zijn er drie, wat Jo echt geweldig vind want ze houd van lezen.
    - Lievelingssprookje | Belle en het Beest
          - Het klinkt wel logisch toch? Een rustig meisje dat van lezen houd en houd van Belle en het Beest. Het past precies op elkaar.
    - Lievelingsdier | Zeemeeuw
          - Zeemeeuwen zijn vrij. Ze kunnen overal heen, overal landen, op het land en op het water.
    - Lievelingskleur | Paars
          - Jo word rustig van de kleur en kan er urenlang naar kijken.
    - Neverland
          - Jo wil altijd bij haar zusje blijven en is daarom ook mee naar Neverland. Jo heeft geen kant gekozen, nóg niet.
    "I'm Weird Cause I Hate Goodbyes"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik heb haar maar gewoon online gezet


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    You know what ik maak van mijn meisje een jongen ^^
    Dus mag ik een jongen reserveren?

    Ik vraag het wel gewoon netjes in tegenstelling tot Jo (kuch kuch)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    You know what ik maak van mijn meisje een jongen ^^
    Dus mag ik een jongen reserveren?

    Ik vraag het wel gewoon netjes in tegenstelling tot Jo (kuch kuch)

    Sure


    Never grow up, it's a trap.

    Atarau schreef:
    You know what ik maak van mijn meisje een jongen ^^
    Dus mag ik een jongen reserveren?

    Ik vraag het wel gewoon netjes in tegenstelling tot Jo (kuch kuch)


    He!
    Ik veranderde alleen mijn face claim, ik had mijn rol al gevraagd xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    He!
    Ik veranderde alleen mijn face claim, ik had mijn rol al gevraagd xD


    Vooruit dan XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JoSnape schreef:
    (...)

    He!
    Ik veranderde alleen mijn face claim, ik had mijn rol al gevraagd xD


    Wij heel netjes zijn (A)


    obsessive rage

    ×ROL×

    Hij is de zoon van the Evil Queen en the Dark One oftewel Rumplestilskin. Hij woont bij zijn vader, Rumple dus.

    ×NAAM×

    •Sebashtian Gold
    •Sebashtian betekent de aanbedene iets wat Bash helemaal bij zichzelf vind passen. Gezien hij denkt dat hij heel wat betekent.
    •Gold betekent Goud, iets waar Bash volledig voor staat. Bash is goud en goud is Bash.
    •Bash is op zich wel tevreden met zijn naam, hij heeft een bloedhekel aan zijn naam maar houdt daarentegen van zijn bijnaam dus vandaar.

    ×BIJNAAM×

    •Bash
    •Psycho
    • Een enkeling noemt hij "Seb" of "Sebas" en dit kun je beter niet doen. Hier kun je de jongen namelijk woedend mee krijgen, hij heeft maar een naam en dat is Bash. Als je hem met Sebastian aanspreekt kan hij dit nog wel hebben al vindt hij het niet super leuk. Bij Seb of Sebas kan hij je echt wel wat doen.

    ×LEEFTIJD×

    • De jongen is 17 jaar oud.
    • Hij is jarig op 14 mei
    • Zijn sterrenbeeld is een Stier
    • De jongeman verjaart minder snel vanaf dat hij 16 werd, wat voor andere 1 jaar is is bij hem 3 jaar, dit komt doordat zijn vader de onsterfelijke Dark One is.
    • Hij lijkt dus ongeveer een 16/17 jarige.
    "Love is Weakness and Weakness is Dead"
    ×INNERLIJK×
    Positieve eigenschappen:

    • Sociaal
    • Flirt
    • Slim
    • Lief
    • Tactisch
    • Loyaal

    Negatieve eigenschappen:

    • Arrogant
    • Wantrouwig
    • Sluw
    • Onbetrouwbaar
    • Achterbaks
    • Dominant


    Bash kent meer negatieve dan positieve eigenschappen. Maar laten we beginnen met de positieve eigenschappen beginnen, Bash is een echte sociale vlinder. Hij maakt gemakkelijk vrienden en weet precies wat hij moet zeggen om het tot een betere vriendschap te laten uitbloeien. Hij vindt het echter moeilijker om hen trouw te blijven alleen aan zijn beste vrienden blijft hij loyaal. Hij is een ontzettende flirt en versiert gemakkelijk meisjes, hier werken zijn looks dan ook wel een beetje bij mee. Dan gaan slim en tactisch nogal gepaard, hij weet altijd wat te doen en denkt altijd drie stappen verder zodat hij nooit in een valstrik misloopt. Als hij iemand genoeg van zijn vertrouwen heeft kunnen winnen dan komt de vroegere Bash naar boven en kan hij echt een hele lieve jongen zijn, dan weet hij precies hoe hij moet liefhebben en omgaan met mensen hun gevoelens. Dan de negatieve eigenschappen, Bash is ongelooflijk arrogant, hij vindt zichzelf heel wat en heeft ook wel looks al denkt hij zelf heel anders over zijn looks. Hij denkt dat hij beter is dan de meeste mensen. Dan is Bash ook nog best achterbaks en sluw, hij gebruikt andere voor zijn eigen plan en dit gaat hem best goed af. Dan is hij nogal ontrouw tegenover andere en als hij een geheimpje van jou kan gebruiken om zijn doel te helpen heeft hij daar zeker geen problemen mee. Bash is nogal wantrouwend tegenover anderen maar probeert dit goed te verbergen iets wat goed lukt, gezien hij niet goed alleen kan zijn en dus graag een paar vrienden heeft. Als hij iets in groepsverband doet wil hij vaak de leiding, hij is erg dominant en daar moet je maar mee kunnen dealen.

    "A bad boy can be very good for a girl.

    ×UITERLIJK×
    'A bad boy with a good heart, wouldn't that be perfect
    ×ANGSTEN×
    • Bash heeft bindingsangst
          Hij vindt het moeilijk zich aan andere te hechten wetend dat op een dag hij ze weer zal moeten verlaten. Hij zal zich dan ook alleen binden aan de mensen waarvan hij denkt dat ze het ook echt waard zijn.
    • Ook heeft hij last van verlatingsangst
          Zodra Bash zich dan aan iemand gehecht heeft zal hij diegene niet zomaar loslaten, al behandeld diegene hem als stront hij zal niet zomaar opgeven. Hun relatie zal voor hem als een paal boven water blijven staan.
    • Als laatste is hij bang om zwak oftewel faalangst
          Het is hem altijd geleerd dat zwak zijn slecht is en dus is hij bang om te falen. Bang dat hij zwak is en een doel niet kan bereiken. Vooral is hij bang om te falen in het bijzijn van andere.

    ×RELATIE'S×
    Wie wil?

    'I keep the bad boy image to keep my fans happy

    ×VERLEDEN×

    Bash was niet altijd de jongen die hij nu is, hij is gesloopt. Als kind had hij een zusje, een tweelingzus nog wel. Echter zijn ze uit elkaar getrokken door hun ouders, Bash is bij Rumple gaan wonen en Elisabeth bij the Evil Queen. Ze weten beide niet dat ze een broer of zus hebben. Bash is echter veranderd door zijn vader. Al wou hij zijn vader nog zo trots maken, het lukte hem vaak niet. Hierdoor ging hij zijn gedrag kopiëren in de hoop een betere hij te worden. Altijd dacht de jongen enig kind te zijn geweest en zonder moeder te zijn opgegroeid. Hij zoekt zijn moeder dan ook nog altijd, al wil zijn vader geen woord over haar los laten. Zijn vader heeft hem slecht behandeld en daardoor heeft Bash veel moeite met nog iemand lief te hebben. Pas toen hij ontdekte dat hij naar de dodenwereld kon reizen had zijn vader iets van oog voor hem en probeerde hij hem te helpen en zijn magie beter te leren beheersen. Daarnaast traint hij Bash ook nog in zwarte magie.

    ×FAMILIE×
    • Vader | Rumplestilskin | Mr. Gold |
          Zijn vader is zijn voorbeeld. Bash is opgegroeid bij zijn vader en zijn vader betekent alles voor hem. Hij doet en zal alles voor zijn vader doen, hem trots maken staat boven aan zijn lijstje. Zijn vader heeft hem misschien nooit veel liefde gegeven maar hij heeft hem al zijn liefde gegeven. Zijn vader had nooit veel aandacht voor hem gehad pas toen Bash ontdekte dat hij naar de dodenwereld kon leek zijn vader een beetje oog voor hem te hebben.
    • Moeder | The Evil Queen | Regina Mills
          Bash weet dat hij een moeder heeft maar wie ze is weet hij niet. Hij probeert dit al best lang uit te vogelen maar zijn vader laat niets over haar los waardoor het een onmogelijke zoektocht is.
    • Tweelingzus | Elisabeth Mills |
          Hij kent zijn zusje niet en weet ook niet dat hij een zus heeft. Zodra hier echter achter zal komen zal hij alles op alles zetten haar te vinden.
    I amLost
    ×EXTRA×

    Lievelingsboek | : | The Hungergames
          Bash is niet echt een lezer maar dit boek heeft hij gelezen en hij vond het een erg leuk boek. Hij vindt het een geweldig boek omdat het spel dat wordt gespeeld lijkt te kloppen met zijn eigen leven.
    Lievelingssprookje | : | Het Lelijke Eendje
          Hij vindt het een mooi sprookje omdat het lelijke eendje een zwaan wordt. Alleen door geloof, als je maar genoeg gelooft kun je worden wat je wilt worden. Iets wat Bash wenst ooit te kunnen doen.
    Lievelingssdier | : | Een Wolf
          Door de sprookjes die hij vroeger vaak hoorde heeft hij een fascinatie voor wolven gekregen en ze zijn nog steeds zijn lievelingsdieren.
    Lievelingskleur | : | Zwart of Donkergroen
          Dit komt omdat Bash nogal kan verdrinken in zijn eigen verdriet en hij vaak periodes heeft waarin hij allen zwart ziet en denkt. Donkergroen vindt hij gewoon een mooie kleur.
    Likes | : | Spullen, Feestjes, Flirten, Honden/Wolven en Wraak
    Dislikes | : | Schijnheilige mensen, Kleffe mensen en Lief hebben.
    Allergieën | : | geen


    "I still repeat the things you said to me in my head

    ×WAPENS×

    • Wapens | : | Bash kan zeer goed omgaan met een zwaard en pijl en boog. Als hij een van deze twee wapens in zijn handen heeft liggen zal hij zijn doel niet missen, nooit niet. Daarnaast is hij ook nog wel goeie vrienden met een honkbalknuppel als wapen, maar hij vindt dit minder fijn gezien het feit je dan vaker moet slaan om iemand te overwinnen.
    • Magie | : |Bash heeft zeker wel magie geërfd namelijkvan beide ouders. Bash bezit zwarte magie en beheert deze magie soort super goed. Hij vindt het dan ook leuk om andere mensen hiermee te bedreigen en te laten doen wat hij wil. Dan heeft hij nog enkele andere vaardigheden namelijk dat hij de dodenwereld kan betreden, echter bestuurt hij deze gave nog niet goed, iets wat hem mateloos irriteert. Dan mist de jongeman ook nog nooit zijn doel, als hij een doel voor zich ziet zal hij niet missen.
    • Woorden | : | Bash is heel oppervlakkig en kan daardoor anderen met zijn woorden ook heel gemakkelijk pijn doen. Hiermee doet hij dan ook veel mensen pijn.
    • Kracht | : | Bash heeft best veel spieren en mept er ook graag op los. De spieren zijn echter van de buitenkant niet super goed te zien. Ze zitten er wel, als hij ze aanspant zijn ze duidelijk te zien.
    "Arrogance is the camoflage of insecurity

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 20:04 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ff omhoog kicken anders moet ik telkens zo ver zoeken XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Elisabeth Mills[/i]


    Naam

    Elisabeth: ''gewijd aan god''
    Mills: ''bij de molens''
    Bijnamen: Ze haat het als mensen haar Elisabeth noemen, ze vindt het veel te lang, daarom noemt bijna iedereen haar Lisa of Lis. Ze word soms ook Sky genoemd door haar mooie blauwe ogen

    Leeftijd

    ~ Ze is 17 jaar oud
    ~ Ze is jarig op 14 mei, wat haar een Stier maakt
    ~ Ze verjaart minder snel vanaf dat zij 16 werd, wat voor andere 1 jaar is is bij haar 3 jaar, dit komt doordat haar vader de onsterfelijke Dark One is.

    Innerlijk

    ~ Beschermend
    ~ Nieuwsgierig
    ~ Eigenwijs & koppig
    ~ Slim
    ~ Gevoelig
    ~ Energiek
    ~ Behendig
    ~ Avontuurlijk
    ~ Achterdochtig
    ~ Zelfverzekerd
    ~ Loyaal
    ~ Dapper

    Zodra je vrienden of familie van haar bent zal ze alles voor je doen, je beschermen, voor je opkomen en je trouw blijven. Ze wil altijd alles weten en alles uitzoeken, niemand kan haar dan van gedachten veranderen, het is knap als dat ooit gebeurd. Ze is heel slim en zal voor veel dingen een oplossing weten.
    Ze heeft genoeg energie voor 10 mensen, ze is dan ook vaak buiten opzoek naar avontuur. Als er iets is wat volgens haar niet klopt zal ze niet snel iemand geloven, ze gaat net zo lang door met zoeken en vragen totdat ze haar zekerheid heeft. Ze is heel zelfverzekerd, maar toch is ze wel gevoelig, als je haar op de verkeerde plek raakt kan het haar veel pijn doen.

    Angsten

    ~ Angst om alleen te zijn
    Ze is bang om iedereen te verliezen en daardoor alleen achter te blijven.
    ~ Lang in het donker zitten
    Ze is niet bang voor het donker, maar als ze wat langer zonder licht zit neemt haar angst steeds meer toe
    ~ Spinnen
    Ze heeft een hekel aan spinnen, ze vindt dat ze er eng uitzien en ze kunnen overal zitten

    Uiterlijk

    FC: Barbara Palvin

    Verleden

    Ze is bij haar geboorte gescheiden met haar tweelingbroer, zij is met Regina meegegaan en Sebastian met Rumple. Haar moeder heeft altijd goed voor haar gezorgd, maar ze heeft haar ook sommige dingen zelf laten doen, om een beetje hard te worden. Haar moeder was heel fanatiek met het leren van licht magie aan Lisa, daarom kan ze het nu heel goed. Toen ze erachter kwam dat ze met dieren kon praten was ze heel gelukkig, ze houdt namelijk heel erg van dieren. Maar toen ze begon te vragen naar haar vader ontweek haar moeder de vragen, ze heeft nooit iets over hem gezegd en dat is ze waarschijnlijk ook niet van plan. Hun band zal nooit helemaal goed zijn, omdat er een geheim is, een geheim over wie haar vader is en dat ze een tweelingbroer heeft, ze haar geheimen. Haar moeder heeft haar ook geleert om met andere wapens om te gaan, ze kan boogschieten en zwaardvechten, maar haar sterkste kant blijft toch magie.

    Familie

    ~ Vader // Rumplestilskin // Mr. Gold
    Ze heeft geen idee wie haar vader is, haar moeder heeft het haar nooit verteld. Ze probeert al heel lang uit te zoeken wie het is, maar ze heeft geen sporen, alles loopt dood.
    ~ Moeder // The Evil Queen // Regina Mills
    Ze is opgegroeid door haar moeder, ze was aardig tegen haar en ze heeft haar alles over magie geleerd. Soms was ze wel hard voor haar, alleen dat heeft ze ook nodig. Door haar moeder is ze sterk, dapper en behulpzaam geworden. Ze heeft een goede band met haar moeder, het kon sterker zijn als ze Lisa over haar vader had verteld.
    ~ Tweelingbroer // Sebashtian Gold
    Ze kent hem niet, maar zodra ze het weet zal ze niet stoppen totdat ze haar broer gevonden heeft.

    Relaties

    Iemand?

    Extra

    ~ Magie
    Lisa beheerst licht magie, ze heeft het altijd gebruikt en ze is er heel blij mee. Ze zal mensen helpen met haar krachten en ze zou ze nooit misbruiken.
    ~ Dieren
    Ze kan ook met dieren praten, ze is hier super blij mee, omdat ze heel erg van dieren houdt en zo kan ze ook met ze praten. Ze kan ook de dieren vragen om iets te doen, ze doen dit dan altijd. Ze kan ook de hulp van dieren roepen als ze in de problemen zit.
    ~ Lievelingskleur
    Haar lievelingskleur is blauw, ze heeft deze kleur altijd mooi gevonden, de lucht, water, haar ogen, alles was mooi blauw


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 18:23 ]

    Ik heb het PRAATTOPIC geopend, de link staat in de beginpost


    Never grow up, it's a trap.