• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    tot nu toe is mijn verhaallijn: eva leest drarry fic


    HAHAHAHAHA ik voel die wel tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HO MYG OD alle tekst draait


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ZEKZ


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    KIJK HOE MOOI

    Naam. Lieke
    Leeftijd. 30??????? (idk)
    Innerlijk. Just living the klojo life.
    Geschiedenis. Ooit op een dag (donderdag 21 januari 2016) ((maar dat past niet in het verhaal dus yolo)), besloot Lieke Criminal Minds te gaan kijken bc Thomas Gibson is een geilerd. Dat vond ze al heel lang, ook in Dharma & Greg, maar ze wilde nooit kijken bc te veel seizoenen en toen ging ze toch kijken en ging ze dood bc het is de leef. Er kwam een geile vrouw genaamd Paget Brewster in en ze raakte meer obsessed.
    Toen ging ze naar de set (bc yolo dat kan gewoon) en had ze zekz (HAHAHAHA VERDOMME ik typte het serieus zo) en raakte ze zwanger. Nu is ze rip. en still living the klojo life.
    Extra. Klojo's.



    KIJK HOE NOG MOOIER
    #quotenogeenkeer #bcmoeitemetlaatstereacties


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    HO MYG OD alle tekst draait


    DAT IS DE KLOJO LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ZEKZ


    (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb echt 55 woorden besteed aan de gezinssituatie HAHAHAHAH why am i like this


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik heb echt 55 woorden besteed aan de gezinssituatie HAHAHAHAH why am i like this


    bc ur a klojo HAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moet ik dat lijstje ook doen?


    Danmarks Dynamite.

    Naam: Eva Luijendijk
    Leeftijd: 16??????????
    Innerlijk: Eva is ………………gek
    Geschiedenis: Eva heeft één zusje, Naomi (14) en één broertje, Lucas (11). Haar ouders zijn gescheiden toen ze 6 was. Haar vader is opnieuw getrouwd met Judith, ze hebben samen 4 kinderen (Lobke (6.), Thijs (4), Niels (3), Chris (3)). Haar moeder heeft nu 2,5 jaar verkering met Aart. Aart heeft ook een zoon: Tommie (12). Ze is geboren en getogen in Zwolle. Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding Mediaredactie, dit doet ze op het Landstede MBO.

    Na de basisschool ging Eva naar het Meander College omdat ze dacht dat het een leuke school zou zijn. Ze paste echter helemaal niet bij de mensen op de school en wist niet hoe ze moest leren, dus is ze van havo-vwo in de eerste naar havo in de tweede gegaan. Aan het eind van de tweede klas werd haar echter weer duidelijk gemaakt dat ze moest afstromen en aangezien ze zich toch al niet gelukkig voelde op het Meander, ging ze naar het Greijdanus. Het Greijdanus was wel een leuke school waar ze eindelijk eens leuke vrienden vond en uiteindelijk ook haar tl-diploma behaalde.

    Extra: ze bijt haar nagels, heeft paarse handen, enkels en onderbenen op random momenten. Ze doucht het liefst om 11 uur ’s avonds en kan absoluut niet op tijd komen. Als ze mensen lang niet heeft gezien, praat ze heel snel en veel en vraagt ze je echt de oren van het hoofd omdat ze ALLES wil weten en vertellen. Eva heeft een kink voor spelling en grammatica checken en voor drarry fics.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 20:36 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    Moet ik dat lijstje ook doen?

    JA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Naam: Eva Luijendijk
    Leeftijd: 16??????????
    Innerlijk: Eva is ………………gek
    Geschiedenis: Eva heeft één zusje, Naomi (14) en één broertje, Lucas (11). Haar ouders zijn gescheiden toen ze 6 was. Haar vader is opnieuw getrouwd met Judith, ze hebben samen 4 kinderen (Lobke (6.), Thijs (4), Niels (3), Chris (3)). Haar moeder heeft nu 2,5 jaar verkering met Aart. Aart heeft ook een zoon: Tommie (12). Ze is geboren en getogen in Zwolle. Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding Mediaredactie, dit doet ze op het Landstede MBO.

    Na de basisschool ging Eva naar het Meander College omdat ze dacht dat het een leuke school zou zijn. Ze paste echter helemaal niet bij de mensen op de school en wist niet hoe ze moest leren, dus is ze van havo-vwo in de eerste naar havo in de tweede gegaan. Aan het eind van de tweede klas werd haar echter weer duidelijk gemaakt dat ze moest afstromen en aangezien ze zich toch al niet gelukkig voelde op het Meander, ging ze naar het Greijdanus. Het Greijdanus was wel een leuke school waar ze eindelijk eens leuke vrienden vond en uiteindelijk ook haar tl-diploma behaalde.

    Extra: ze bijt haar nagels, heeft paarse handen, enkels en onderbenen op random momenten. Ze doucht het liefst om 11 uur ’s avonds en kan absoluut niet op tijd komen. Als ze mensen lang niet heeft gezien, praat ze heel snel en veel en vraagt ze je echt de oren van het hoofd omdat ze ALLES wil weten en vertellen. Eva heeft een kink voor spelling en grammatica checken en voor drarry fics.



    Je doet zo serieus tho HAHAHAHAHA. maar ik huil om je hoeveelheid familie rip


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Je doet zo serieus tho HAHAHAHAHA. maar ik huil om je hoeveelheid familie rip

    JA AHAHAHHAHAHA IK HAD ALLES AL GESCHREVEN VOOR IK JULLIE KLOJOHEID ZAG. en same


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    OKE TBH ik ga beginnen


    Heaven is a place that we all have

    ik kan mijn innerlijk niet eens beschrijven maar ik weet gelukkig al te goed hoe ik reageer in situaties !


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.