• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oi, gooi het lijstje nog ff hier dan lol


    Danmarks Dynamite.

    Kogane schreef:
    (...)
    JA AHAHAHHAHAHA IK HAD ALLES AL GESCHREVEN VOOR IK JULLIE KLOJOHEID ZAG. en same


    HAHAHAHAHAHAHA VERDOMME


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik las net DRIE KEER Ginny in plaats van George en nu wil ik huilen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    Oi, gooi het lijstje nog ff hier dan lol


    hij staat in mn spoiler HAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ik las net DRIE KEER Ginny in plaats van George en nu wil ik huilen


    rip YOU.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga even fics lezen want ik heb moeite met het leven. tot strakS VRIENDEN.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 20:47 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Addie
    Leeftijd: 22 ofzo??????? (idk)
    Innerlijk: Addie is zo die ene jongen die naar iedereen fuck off zegt behalve naar de squad #goals. Ja hij heeft een guycrush op ian somerhalder maar hij heeft zoveel crushes dus hij is kindof in de knoop met zichzelf. Hij is een beetje een heel crazy dude en hij heeft dat type humor dat je denkt van wat voor hoe is dit?? Verder is ie best lief als hij je leuk vindt en zodra jullie elkaar al een beetje goed kennen dan is ie batshit insane af
    Geschiedenis: Addie is geboren op 14 februari 1994 en hij leeeft in Mechelen #malinas machinas. Addie heeft 1 broer (Amin 23) en 3 zussen, Ghizlane (21), Safae (17) en Ines (8). He loves them en ze zijn zn voorbeelden rlly. Hij zit op een school die te damn groot is en hij verdwaalt altijd na de zomervakantie tbh, hij is ziek skeer en koopt 7up
    Verhaallijn:addie en eva zitten drarry fanfic aan het lezen en ze huilen bijna van de fluff en dan opeens zegt ad zo van lord gaan we uit en eva zo van yaas en dan zijn we in de club en zien we ian somerhalder en eerst moet addie bijna huilen wanT IAN en hij drinkt 7up want te skeer voor sprite en dan gaan ze weer maar elke keer als ze naar de club gaan ziet hij Ian weer en dan op het einde loopt addie naar hem en zegt hij kapot awkward dat hij straight is maar twijfelend en dan muilt ie een random chick om zijn punt te bewijzen maar eigenlijk loog die
    Extra: fanfic, pll, the 100, bob morley, HP, ian somerhalder, plassen na je dringend moest enzo ZIJN ZIJN BAES
    pet peeve: SPELFOUten rip

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 20:50 ]


    Heaven is a place that we all have

    Naam. Gabriela
    Leeftijd. 20 gewoon tbh
    Innerlijk. Very insecure and fucked up
    Geschiedenis. Ik ben een very klojo gurl en ik meet Chris als hij eens in NL is, we hebben One night stand en sindsdien ben ik altijd bij hem. Al vanaf 5 maanden geleden
    Extra. idek


    Danmarks Dynamite.

    Mijn lijstje suckt ik ga stuk


    Danmarks Dynamite.

    Yugen schreef:
    Naam: Addie
    Leeftijd: 22 ofzo??????? (idk)
    Innerlijk: Addie is zo die ene jongen die naar iedereen fuck off zegt behalve naar de squad #goals. Ja hij heeft een guycrush op ian somerhalder maar hij heeft zoveel crushes dus hij is kindof in de knoop met zichzelf. Hij is een beetje een heel crazy dude en hij heeft dat type humor dat je denkt van wat voor hoe is dit?? Verder is ie best lief als hij je leuk vindt en zodra jullie elkaar al een beetje goed kennen dan is ie batshit insane af
    Geschiedenis: Addie is geboren op 14 februari 1994 en hij leeeft in Mechelen #malinas machinas. Addie heeft 1 broer (Amin 23) en 3 zussen, Ghizlane (21), Safae (17) en Ines (8). He loves them en ze zijn zn voorbeelden rlly. Hij zit op een school die te damn groot is en hij verdwaalt altijd na de zomervakantie tbh
    Extra: fanfic, pll, the 100, bob morley, HP, ian somerhalder, plassen na je dringend moest enzo ZIJN ZIJN BAES
    pet peeve: SPELFOUten rip

    #malinas machinas. HAHAHAHAHAH is dat een Mechelse inside joke ofzo

    OKE ik ga mijn leeftijd veranderen maar dan klopt niks meer maar ok is goed ik ben 25


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    Naam. Gabriela
    Leeftijd. 20 gewoon tbh
    Innerlijk. Very insecure and fucked up
    Geschiedenis. Ik ben een very klojo gurl en ik meet Chris als hij eens in NL is, we hebben One night stand en sindsdien ben ik altijd bij hem. Al vanaf 5 maanden geleden
    Extra. idek

    SDHFSFHDJDHF TBH ik had eerst bij innerlijk 'eva is fucking awkward en fucking onzeker en ze wil niet meer tbh'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    #malinas machinas. HAHAHAHAHAH is dat een Mechelse inside joke ofzo

    OKE ik ga mijn leeftijd veranderen maar dan klopt niks meer maar ok is goed ik ben 25


    ja HAHAHAH
    verhaallijn is nu ook bij mn lijstje


    Heaven is a place that we all have

    Kogane schreef:
    (...)
    SDHFSFHDJDHF TBH ik had eerst bij innerlijk 'eva is fucking awkward en fucking onzeker en ze wil niet meer tbh'


    I CANT HANDLE BUT TRU


    Danmarks Dynamite.

    Yugen schreef:

    Verhaallijn:addie en eva zitten drarry fanfic aan het lezen en ze huilen bijna van de fluff en dan opeens zegt ad zo van lord gaan we uit en eva zo van yaas en dan zijn we in de club en zien we ian somerhalder en eerst moet addie bijna huilen wanT IAN en hij drinkt 7up want te skeer voor sprite en dan gaan ze weer maar elke keer als ze naar de club gaan ziet hij Ian weer en dan op het einde loopt addie naar hem en zegt hij kapot awkward dat hij straight is maar twijfelend en dan muilt ie een random chick om zijn punt te bewijzen maar eigenlijk loog die
    Extra: fanfic, pll, the 100, bob morley, HP, ian somerhalder, plassen na je dringend moest enzo ZIJN ZIJN BAES
    pet peeve: SPELFOUten rip

    NOEM JE MIJ NOU LORD THO HAHAHA

    ik kan de gedachte van addie die naar ian somerhalder loopt en dan zegt 'im straight' echt niet aan tho HAHAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aline volgt gentstudent op snapchat maar er staan basically alleen maar foto's van konten op met de caption 'Vangst'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.