• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    NOEM JE MIJ NOU LORD THO HAHAHA

    ik kan de gedachte van addie die naar ian somerhalder loopt en dan zegt 'im straight' echt niet aan tho HAHAHAHAHA


    NEE ZOALS VAN OH MY LORD HAHAHAH

    shdhshdhshddh same i cant


    Heaven is a place that we all have

    Ik lees Grey van 50 shades weetjewel. Hets like 6 bladzijdes seks en ik heb geen zin om dat te lezen. Gabber skipt.


    Danmarks Dynamite.

    Yugen schreef:
    (...)

    NEE ZOALS VAN OH MY LORD HAHAHAH

    shdhshdhshddh same i cant

    oh jammer


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    Ik lees Grey van 50 shades weetjewel. Hets like 6 bladzijdes seks en ik heb geen zin om dat te lezen. Gabber skipt.


    Ik voel dit


    "Family don’t end in blood”

    Waarom loopt deze episode om de 2 seconden vast shdjxjndjxjdnsjdd


    "Family don’t end in blood”

    Benoist schreef:
    Ik lees Grey van 50 shades weetjewel. Hets like 6 bladzijdes seks en ik heb geen zin om dat te lezen. Gabber skipt.

    Is het een leuk boek? Oh ik voel dat echt zo erg btw.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Is het een leuk boek? Oh ik voel dat echt zo erg btw.


    Dit is het vierde deel. Maar hets letterlijk vanuit zijn oogpunt waarbij dus maar 50% nieuwe info is en daardoor is het een beetje saai.
    Maar de rest van de reeks is best wel bae. En dan heb ik het niet over de seks. In het tweede boek zijn ze al veel romantischer en dats super bae


    Danmarks Dynamite.

    zing persoon: i think i talk too much
    me: me


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    (...)

    Dit is het vierde deel. Maar hets letterlijk vanuit zijn oogpunt waarbij dus maar 50% nieuwe info is en daardoor is het een beetje saai.
    Maar de rest van de reeks is best wel bae. En dan heb ik het niet over de seks. In het tweede boek zijn ze al veel romantischer en dats super bae

    Is het zijn POV van dingen die al zijn gebeurd of nieuwe dingen? want als alle dingen al zijn gebeurd is het echt kut


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Is het zijn POV van dingen die al zijn gebeurd of nieuwe dingen? want als alle dingen al zijn gebeurd is het echt kut


    Ja nee, hets hetzelfde verhaal meh. Dus hets niet heel spannend ofzo.


    Danmarks Dynamite.

    “Come, I want to show you my playroom.”
    My mouth drops open. Fuck hard! Holy shit, that sounds so… hot. But why are we looking at a playroom? I am mystified.
    “You want to play on your Xbox?” I ask

    HAHAHAHAHAAHA IK GA STUK KUT ANASTASIA AHAHFHSDHSFDHH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Benoist schreef:
    (...)

    Ja nee, hets hetzelfde verhaal meh. Dus hets niet heel spannend ofzo.

    Hmmm dat is echt trash tbh. Het is op zich wel leuk als je meer van christian ziet voor hij anastasia kende of like, idk wat er allemaal gebeurt tbh maar een heel boek gewoon in een andere pov zetten vind ik gewoon makkelijk geld maken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Hmmm dat is echt trash tbh. Het is op zich wel leuk als je meer van christian ziet voor hij anastasia kende of like, idk wat er allemaal gebeurt tbh maar een heel boek gewoon in een andere pov zetten vind ik gewoon makkelijk geld maken.


    Ja true. Je krijgt zeg maar wel flashbacks maar tot nu toe nog niet rete veel. Ach ja.


    Danmarks Dynamite.

    “Why is anyone the way they are? That’s kind of hard to answer. Why do some people like cheese and other people hate it? Do you like cheese? Mrs. Jones – my housekeeper– has left this for supper.” He takes some large, white plates from a cupboard and places one in front of me.
    We’re talking about cheese… Holy crap.

    IK KAN HAAR ECHT NIET AAN HAHAHHASDHAFHDSHSHHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik word hier echt sad van want zij weet helemaal niks van bdsm en hij zegt lol hier is het contract oh zijn er nog dingen die jij niet wilt??? like...... she doesn't know shit......


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.