• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    hij heeft nu al één van zijn eigen regels gebroken wat een klojo HAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoe kan een mens boxershorts zonder ergernis dragen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    M'n moeder en ik wachten op Weemoedt en daarvoor komt dus Idols. MAAR IK HAAT DAT ZO ERG IK GA GEWOON BRAKEN. Net zoals al die andere kut talentenjachten, ik kan m'n haat gewoon even niet meer inhouden. ALKFJSDLKFJSLDKFJIJOFESSKJLKE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet even onthouden dat ik morgen (bc ik heb daar nu geen zin meer in), m'n lijstje met knappe mannen aan ga passen bc David Tennant moet daar def nog tussen.
    En ik was vanaf het begin al bang dat ik personen zou vergeten tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    Hoe kan een mens boxershorts zonder ergernis dragen?


    Dit las ik dus net in Grey en dat dacht ik dus ook. Dat zit toch raar of wa.


    Danmarks Dynamite.

    boxershorts zitten KAPOT COMFY


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    boxershorts zitten KAPOT COMFY


    Ja maar JIJ BENT EEN GOZER. jij hebt mannen boxers.


    Danmarks Dynamite.

    Benoist schreef:
    (...)

    Ja maar JIJ BENT EEN GOZER. jij hebt mannen boxers.


    pierre cardin ftw tbh


    Heaven is a place that we all have

    Benoist schreef:
    (...)

    Dit las ik dus net in Grey en dat dacht ik dus ook. Dat zit toch raar of wa.

    Ja ik had dus geen goeie onderbroeken meer dus moest ik mezelf verlagen tot boxershorts, maar het zit zo fucking kut man!!!! Het is aan de achterkant net zo lang als de voorkant en dat is gewoon niet oKE! EN. Die stomme broekspijpjes van 2 centimeter zijn gewoon onnoemelijk vervelend


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yugen schreef:
    boxershorts zitten KAPOT COMFY

    miraculeus


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    miraculeus


    mannen belike


    Heaven is a place that we all have

    Kogane schreef:
    (...)
    Ja ik had dus geen goeie onderbroeken meer dus moest ik mezelf verlagen tot boxershorts, maar het zit zo fucking kut man!!!! Het is aan de achterkant net zo lang als de voorkant en dat is gewoon niet oKE! EN. Die stomme broekspijpjes van 2 centimeter zijn gewoon onnoemelijk vervelend


    woah klinkt heftig mattie


    Heaven is a place that we all have

    OMG EVA JE MOET NOG MAAR EEN TOPIC SPAMMEN EN DAN HEB JE 10K!!


    Heaven is a place that we all have

    ik heb btw zoveel moeite met schrijven - ik vergeet gewoon alle woorden en het typen is heel onprettig eghfhdfhj


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik heb btw zoveel moeite met schrijven - ik vergeet gewoon alle woorden en het typen is heel onprettig eghfhdfhj


    oh kut


    Heaven is a place that we all have