• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ging dus The Night Manager kijken net bc Olivia Colman is bae.
    MAAR daar doet dus zo'n gozer in mee waarvan ik dacht dat die van HP was maar dat is die niet?????????? Like I'm so confused nou, hij heeft zo'n bekend hoofd. Verdomme.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    Ik ging dus The Night Manager kijken net bc Olivia Colman is bae.
    MAAR daar doet dus zo'n gozer in mee waarvan ik dacht dat die van HP was maar dat is die niet?????????? Like I'm so confused nou, hij heeft zo'n bekend hoofd. Verdomme.

    GAGAAHHAAH en jij was waarschijnlijk al chagrijnig bc HP. Welke rol speelde hij dan?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    GAGAAHHAAH en jij was waarschijnlijk al chagrijnig bc HP. Welke rol speelde hij dan?


    Hij heeft de hoofdrol HAHAHAHA. Ik ging alleen aflevering 1 online kijken, want de rest komt nu op tv maar deze had ik gemist. :')
    Nee, maar, op zich, hij is knap, dus ik vond het niet zo erg, maar het is gewoon raar dat hij niet in HP zit nu. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieke, ik heb echt een monsterlijk lang stuk online gezet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    Hij heeft de hoofdrol HAHAHAHA. Ik ging alleen aflevering 1 online kijken, want de rest komt nu op tv maar deze had ik gemist. :')
    Nee, maar, op zich, hij is knap, dus ik vond het niet zo erg, maar het is gewoon raar dat hij niet in HP zit nu. :'D

    wacht, ik ging naar de imdb pagina en was het dan Hugh Laurie of Tom Hiddleston?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Lieke, ik heb echt een monsterlijk lang stuk online gezet.


    Geil, ik ga zo lezen. (wbw)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 0:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    wacht, ik ging naar de imdb pagina en was het dan Hugh Laurie of Tom Hiddleston?


    Tom Hiddleston.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OKE YES. M'n lijstjes zijn aangepast, klik hier voor de vrouwen, waar ik eigenlijk alleen nummer 10 van heb aangepast. :')
    EN KLIK HIER voor de mannen. Daar is wel heel veel veranderd en de helft van de reacties klopt nu niet meer tbh. (waarschijnlijk allemaal maar yolo.)

    En nu ga ik Eva's hoofdstukje lezen. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eef, deze zin: “And if he doesn’t?” Louis inquires, shrill, and even Niall looks up from the piano at this point. moet weg denk ik? of je hebt 'm niet vertaald?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    OKE YES. M'n lijstjes zijn aangepast, klik hier voor de vrouwen, waar ik eigenlijk alleen nummer 10 van heb aangepast. :')
    EN KLIK HIER voor de mannen. Daar is wel heel veel veranderd en de helft van de reacties klopt nu niet meer tbh. (waarschijnlijk allemaal maar yolo.)

    En nu ga ik Eva's hoofdstukje lezen. (wbw)

    OEH OEH OEH, Paget staat op één, natuurlijk. HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    Eef, deze zin: “And if he doesn’t?” Louis inquires, shrill, and even Niall looks up from the piano at this point. moet weg denk ik? of je hebt 'm niet vertaald?

    GOD


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vertaal altijd 4 of 5 stukjes tegelijkertijd met de originele tekst erboven, en daarna haal ik die eruit, maar bij die zin was ik het blijkbaar vergeten. Damn. Ik was er echt niet bij gisteravond hAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik had laatst toen ik y&b weer even gewoon ging lezen, wel even de schrik van mijn leven want opeens zag ik de woorden draco malfoy staan en mijn hoofd ging in overdrive want wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar het was gewoon niall die foktop dronken was


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    OEH OEH OEH, Paget staat op één, natuurlijk. HAHAHA.


    Dat had echt niemand verwacht. (joehoe) HAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    Ik vertaal altijd 4 of 5 stukjes tegelijkertijd met de originele tekst erboven, en daarna haal ik die eruit, maar bij die zin was ik het blijkbaar vergeten. Damn. Ik was er echt niet bij gisteravond hAHA


    Oh, dat is wel slim ja. Ik vroeg me al hoe je zoiets helemaal in een keer zou vertalen, bc ik zou daar gek van worden, maar dit is wel handig. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you