• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    dit is echt de ergste keer in mijn leven dat ik me op deze manier zo kut voel


    oh eef why


    Heaven is a place that we all have

    Benoist schreef:
    (...)

    :-(
    Can I help you?

    Nee, het zit allemaal in mijn lichaam en (for once) niet in mijn gedachten. Ik ben echt extreem out of it op sommige momenten en typen is echt moeite en nadenken ook. Meh. Ik hoop dat ik snel kan slapen zo


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik ging even googlen omdat ik ervan hou om mezelf de stuipen op het lijf te jagen en dit zijn symptomen van een beroerte o


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Nee, het zit allemaal in mijn lichaam en (for once) niet in mijn gedachten. Ik ben echt extreem out of it op sommige momenten en typen is echt moeite en nadenken ook. Meh. Ik hoop dat ik snel kan slapen zo

    Slapen lijkt mij ook het beste. Remember we are here when you need us.
    (just not now bc imma sleep oops)


    Danmarks Dynamite.

    Benoist schreef:
    (...)
    Slapen lijkt mij ook het beste. Remember we are here when you need us.
    (just not now bc imma sleep oops)

    Dat is lief, dankje. <3
    Slaap lekker HAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    konijntjes die dansen met pantoffeltjes van bumba


    Heaven is a place that we all have

    ik heb een pizza nodig


    Heaven is a place that we all have

    Kogane schreef:
    ik ging even googlen omdat ik ervan hou om mezelf de stuipen op het lijf te jagen en dit zijn symptomen van een beroerte o


    ik doe dit ook altijd en ik heb 73 soorten aids en een keelontsteking en een kwaadaardige hersentumor yay voor google


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    ik heb een pizza nodig


    "Family don’t end in blood”

    Yugen schreef:
    (...)

    ik doe dit ook altijd en ik heb 73 soorten aids en een keelontsteking en een kwaadaardige hersentumor yay voor google

    dsklfsjkfjkf ja same en elke keer denk ik weer OOHHHH SERIEUS WAT ENG terwijl ik weet dat er niks aan de hand is

    ik heb trouwens een redelijk ernstig tekort aan vitamine D, kom ik vandaag achter en ik ga er stuk om


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    dsklfsjkfjkf ja same en elke keer denk ik weer OOHHHH SERIEUS WAT ENG terwijl ik weet dat er niks aan de hand is

    ik heb trouwens een redelijk ernstig tekort aan vitamine D, kom ik vandaag achter en ik ga er stuk om


    JA SAME een keer had ik twee ongeneeslijke ziektes en een lintworm rip


    Heaven is a place that we all have

    Ik was vandaag vrij. Wat heb ik gedaan? NIKS


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind het altijd zo grappig als er een talentloze dropveter speelt op de stationspiano. Sorry vriend, jij gaat niet viral #notviral #trein
    0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks

    Ik vind het leuk als jij je irritante verwaande rotkop houdt. Sorry vriend, jij gaat blijkbaar ook niet viral maar op mute.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    HAHAHAHAH DEZE VROUW: 'ik heb een hoop speeltjes gezien die ik nog niet kende. Als ik die allemaal moet uitproberen, nou dan wordt het een leuk huwelijk.'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ''Ik ben zestien jaar getrouwd geweest.''
    ''Dat is lang. Wanneer is dat kapot gegaan?''
    ''Zes jaar geleden.''
    ''En mag ik weten waarom?''
    ''Hij kwam uit de kast.''

    IK GA ECHT STUK HIEROM HAHAHAHHAHA maar het is tbh wel zielig dat je 16 jaar getrouwd bent als je niet eens aangetrokken bent tot diegene : (


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.