• wordt echt een hit

    btw kijk even in de notities van de story


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik had laatst toen ik y&b weer even gewoon ging lezen, wel even de schrik van mijn leven want opeens zag ik de woorden draco malfoy staan en mijn hoofd ging in overdrive want wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar het was gewoon niall die foktop dronken was


    HAHAHAHAHAHAHAHA VERDOMME.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel slim ja. Ik vroeg me al hoe je zoiets helemaal in een keer zou vertalen, bc ik zou daar gek van worden, maar dit is wel handig. :')

    Ja, daar zou ik ook dood van gaan tbh. Dan voelt het ook echt oneindig lang en nu werk ik elke keer met 150 tot 300 woorden per ding en dat geeft me kracht om door te gaan


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA VERDOMME.

    dat komt btw in het volgende hoofdstuk dus brace yourself


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Ja, daar zou ik ook dood van gaan tbh. Dan voelt het ook echt oneindig lang en nu werk ik elke keer met 150 tot 300 woorden per ding en dat geeft me kracht om door te gaan


    Ja, snap ik, dat is ook wel bae tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    dat komt btw in het volgende hoofdstuk dus brace yourself


    iK Ga me alvast mentaal voorbereiden ja tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb echt LITERALLY bij elk hoofdstuk dat ik schrijf pijn in mijn hart en blije zenuwen en het wordt alleen maar erger maar dat is ook leuk want nu zit ik me te verheugen op hoofdstuk 13 bc STUFF en daarna zit ik me te verheugen op ANDER STUFF en daarna HALLOWEEN en GLITTER en daarna EGGNOG en daarna kerst en oud en nieuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    ik heb echt LITERALLY bij elk hoofdstuk dat ik schrijf pijn in mijn hart en blije zenuwen en het wordt alleen maar erger maar dat is ook leuk want nu zit ik me te verheugen op hoofdstuk 13 bc STUFF en daarna zit ik me te verheugen op ANDER STUFF en daarna HALLOWEEN en GLITTER en daarna EGGNOG en daarna kerst en oud en nieuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!


    Die glitter maakt me wel nieuwsgierig tbh HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OH EN ALOYSIUS - wacht. volgens mij komt die fucking vogel ook nog eens terug


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    (...)

    Die glitter maakt me wel nieuwsgierig tbh HAHAHA.

    HIHIIHIHIHIHIHIHIHIIHIHI I HHIIII dat was echt het blijste moment van mijn leven


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik maak mezelf trouwens ook klaar voor de extreme secondhand embarrassment en de PIJN en de HARRY en de PIJN


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    HIHIIHIHIHIHIHIHIHIIHIHI I HHIIII dat was echt het blijste moment van mijn leven


    HAHAHAHAHA JEZUS.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ik maak mezelf trouwens ook klaar voor de extreme secondhand embarrassment en de PIJN en de HARRY en de PIJN


    Harry tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ging vanochtend voor de tweede!!!!!!!!!!!!!! keer in m'n leven de deur open doen in m'n pyjama. Like waar gaat m'n leven heen tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvez schreef:
    (...)

    Harry tbh.

    mijn fucking,,, baby met zijn fucked up leven af


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alvez schreef:
    Ik ging vanochtend voor de tweede!!!!!!!!!!!!!! keer in m'n leven de deur open doen in m'n pyjama. Like waar gaat m'n leven heen tbh.

    HAHAHA


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.